Societat · 17 de Setembre de 2013. 23:05h.

Antisemitisme a Twitter

Un usuari amb el nom de Heydrich penja aquesta piulada: "Aquí, gronxant un jueu"

Antisemitisme a Twitter

Una imatge de la piulada denunciada per l'associació Israel a Catalunya

L'associació Israel a Catalunya ha denunciat un usuari de Twitter per unes piulades que "podrien ser constitutives d'apologia del genocidi i un delicte contra la integritat moral".

Aquesta entitat ha contactat amb la policia per denunciar l'usuari d'aquesta xarxa social Heydrich4, qui havia penjat aquesta fotografia on es veu un cos mutilat en un gronxador i la frase: "Aquí, gronxant un jueu".

També han adjuntat en la denúncia una altra piulada amb una fotografia on es veu unes víctimes del nazisme arrenglerades en un camp de concentració sota el títol: "Passarel·la Cibeles 2013".

"La denúncia ha estat tramitada satisfactòriament amb la Unitat Central de Delictes de les Tecnologies de la Informació de la Policia de la Generalitat-Cos de Mossos d'Esquadra. Ara només resta esperar la prompta detenció d'aquest criminal", han afegit des de l'associació Israel a Catalunya.

22 Comentaris

#9 CanRauxa, Seva, 18/09/2013 - 20:19

I el pitjor de tot és que: 1. El compte continua obert. 2. Té és de 1.400 seguidors...

#7 pep, manresa, 18/09/2013 - 17:18

Fa tota la pinta de ser una provocació sionista.

#7.1 Josep, Palma, 19/09/2013 - 00:13

Però se pot saber què han de dir perquè condemneu l'antismeitisme?

#7.2 Esther, Girona, 19/09/2013 - 14:05

"Antisemitisme" és bombardejar poblacions civils àrabs amb bombes de fòsfor per tal de robar-los les cases i les terres?... ho pregunto, més que res, perquè els àrabs també són semites, a banda de persones humanes.

#7.3 Israel a Eivissa, Ciutat de Mallorca, 19/09/2013 - 14:16

Què és "l'antismeitisme", alguna malaltia de la gorja?.

#5 Núria, Vallès Occidental, 18/09/2013 - 16:49

No res, si hagués dit "aquí, gronxant un àrab", els mateixos que ara ho critiquen ho haurien trovat perfectament "normal".

#5.1 Israel a Catalunya, Girona, 18/09/2013 - 17:29

Això que dius és fals i molt injuriós. Per posar-te un exemple, em estat dels pocs que hem posat sobre la taula totes les proves i condemnat enèrgicament el gasejament de població síria (àrabs) per part del criminal de guerra Baixer Assad. Lamentem els teus prejudicis.

#5.2 Per posar-te un exemple, del contrari del què dius, 18/09/2013 - 18:09

Sí, per això llenceu bombes de fòsfor damunt poblacions civils àrabs, oi, malgrat les repetides resolucions de les Nacions Unides perquè pareu de robar-los les cases i les terres. Lamenten la teva doble mesura.

#4 Bernat, Barcelona, 18/09/2013 - 07:47

Això semble mes anti palestinisme que altres coses.

#3 Pere, Torelló, 18/09/2013 - 00:35

Només hi ha 3 opcions:

- o és d'Extrema-Esquerra
- o és d'Extrema-Dreta
- o és Islàmic

Per cert, si aquest twittero és perseguit, per què no ho són el 99% de vinyetistes d'aquest país?

#3.1 Pere, BCN, 18/09/2013 - 08:23

Extrema esquerra? No en tens idea del què és.
Extrema dreta? actualment una part de l'extrema dreta te simpaties amb Israel pel fet de ser una societat que fa apologia de la força com a solució.
Però la extrema dreta més tradicional es atijueva. Pot ser el cas.
Islamista? difícil.

#3.2 Jaume, Londres, 18/09/2013 - 08:52

Totalment d'acord Pere -

#3.3 Jaume, Londres, 18/09/2013 - 08:53

El de Torelló.. perque el de Bcn no sap que diu

#3.4 Pere, BCN, 18/09/2013 - 09:04

Jaume, sé perfectament q dic perquè és un tema q he analitzat molt. El què diu el de Torelló és reproduir uns tòpics només perquè li cau simpàtics uns i és racista contra d'altres.
I p`robablement tu hi estàs d'acord perquè també ets dels de "adhesión inquebrantable" a uns facin el què facin.

#3.5 Apologia del nazisme = Marca espanya, Lleida, 18/09/2013 - 10:48

Més aviat és un espanyolista neonazi i genocida en potència. Un altre banalitzador del nazisme Marca espanya.

#3.6 Jaume, Londres, 18/09/2013 - 10:58

No Pere (BCN), el que estàs equivocat (o vol donar una visió erronea de la realitat) ets tú!

Comença per llegir-te el Koran x veure quina es l'opinió dels musulmans respecte dels Jueus i d'Israel.

No tinc temps per perdre'l amb gent que no es capaç de fer un pas enrere per entendre la realitat.

#3.7 Pere, BCN, 18/09/2013 - 13:36

Jaume, m'estàs dient que llegeixi el Coran, escrit ara fa mil·lenis per saaber la opinió actual dels islàmics sobre aquest estat del 1948?

Demencial.

Em sembla que ets dels que dona suport incondicional a uns sense lloc a la crítica.

#3.8 Fon Herrera, Mataró, 18/09/2013 - 23:31

1.la foto es una autentica barbaridad sin paliativos y que este energúmeno tenga abierta la cuenta en twitter todavía es indigno.
2. Pere...el Corán no tiene "milenios"...tiene un milenio y un poquito más.