Societat · 21 de Maig de 2015. 19:06h.

Caos al Metro el dia que el conseller Vila demana el "traspàs total" de Rodalies

Entre 250 i 300 persones que viatjaven a la línia 9 han de ser evacuades a la Sagrera per l’avaria de set trens

Caos al Metro el dia que el conseller Vila demana el "traspàs total" de Rodalies

Imatge d'un dels combois (Foto: 3/24)

Entre 250 i 300 persones que viatjaven a les linies 9 i 10 han estat evacuades pels túnels per un error tècnic que ha deixat 7 combois bloquejats a les vies. Aquestes línies han quedat inutilitzades entre la Sagrera i Can Zam i Gorg.

Els combois, que en aquests cas són dels automàtics que van sense conductor, s’han aturat al voltant de les 15:00 hores. Els passatgers han quedat tancats dins dels vagons i no han pogut sortit fins gairebé una hora després que és quan s’han obert les portes i han hagut de marxar pels túnels.

El problema ha estat un error tècnic que ha fet fallar el sistema de control de tràfic i és per això que tots els trens que circulaven en aquell moment s’han aturat. Els passatgers s’han queixat de “la falta de recursos”. “Ens hem posat nerviosos perquè hem estat molta estona tancats sense poder sortir”, ha dit una dona que viatjava en un dels vagons. De fet, una persona ha hagut de ser atesa pels serveis mèdics a causa d’un atac de nervis. 

Precisament, aquest mateix dijous també s’ha col·lapsat el servei de Rodalies per una avaria que ha afectat 80.000 usuaris i 200 trens. És per això que el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha dit que el Govern reclamarà al Ministeri de Foment “el traspàs total de Rodalies” si no garanteix a curt termini un bon servei.

20 Comentaris

#9 Josep, Vilanova i al Geltrú, 21/05/2015 - 22:25

Els qui compareu l'incident d'avui de Renfe amb el del Metro es nota que sou usuaris de Rodalies. Els retards, avaries i manca d'informació a Rodalies és habitual, els accidents a Metro, són això, accidents. Comparar 7 metros afectats amb 200 trens és negar l'evidència. Feu com els mals polítics.

#8 Carlos Gomez, Bcn, 21/05/2015 - 21:01

Sort que tenim a la senyora Rahola, al senyor Quico i a l´iman Baste que ens explicaran el perque de tot plegat.
I sobre tot qui es el culpable, que segur que es espanyol. per com hi ha tants espanyols que ens odien han de filar molt prim.
L´estan buscant..

#7 Carlos Gomez, Bcn, 21/05/2015 - 20:51

La Renfe i Espanya son un desastre i nomes estan rumiant com putejarnos un dia si i un altre tambe.
En canvi la Generalitat regala cursos d´espeleologia forçada als pasatgers de les linieas 9 i 10 del magnific metro de BCN sense sobrecost.
Retornem al somniat 1714.
Ojapidai.

#7.1 Xipolleig, Barcelona, 21/05/2015 - 21:17

A Espanya estan preparant un curset d'aviació a l'aeroport de Ciudad Real i al de Castelló. Llàstima que el de Ciudad Real estigui en fallida i en el de Castelló ni aterrin ni s'enlairin avions.
En Carlos Gómez té entre molts defectes, no mirar-se al mirall abans de parlar

#7.2 Carles parla a Xipolleig, Barcelona, 22/05/2015 - 00:05

Hay un curso en polaco muy interesante impartido en el aeropuerto de Alguaire

#6 La mateixa canço i el discs RATLLAT, Barcelona, 21/05/2015 - 20:29

Esta molt clar
LA CULPA ES DE MADRIT O D'ESPANYA
i tot arreglat

Aqui no hi han problemes
tenim la sor de tindre sempre ELS ALTRES
Aixi dona gust governar

#6.1 Ratllat? i tant, Barri Sessam, 21/05/2015 - 21:05

i tant que la culpa es de Madrid. Has de comptabilitzar quantes errades son per culpa de les Espanyes a nivell infraestructures. Ja estem una mica fins els nassos de les incompetencies de Madrid. Clar que aquí tením errades, però la realitat en inversions es tossuda . INDEPENDÈNCIA O DECADÈNCIA

#6.2 Carles, Barcelona, 22/05/2015 - 00:11

A ver si os quitáis la drogadicción al nacionalismo que os inocula tv3 y os dais cuenta que os exprimen el bolsillo y os usan de peones estos cuatro politicuchos separatas que les importa los más mínimo la indepe

#5 Joan, CATALÀ EMPRENYAT AMB EL NACIONALISME!, 21/05/2015 - 20:19

QUINA VERGONYA!!!
ESTA MAÑANA TV3 TENÍA 3 DIRECTOS PARA DESPOTRICAR DE RENFE, Y ESTA TARDE?????
Esteu acabats, nacionalistes!!

#5.1 Xipolleig, Barcelona, 21/05/2015 - 20:52

En Joan diu " Esteu acabats, nacionalistes!! .
Tan malament creus que els hi aniran els resultats a PP-C'S-Falange-PxC-UPyD i PSOE ?