Usuaris
·
·
·
·
·
·
·
·

Usuaris

|
16 de Gener de 2012. 11:41h. 127 comentaris ![]() 7201 lectures ![]() ![]() Contra l'agent número 4.356 Una advocadessa denuncia l'actitud d'una patrulla dels Mossos a l'AP-7 ![]() Audio
![]() No hi ha imatges per aquesta noticia. ![]() ![]() ![]() L'advocadessa Maria Dolors Sala ha denunciat -mitjançant una carta a e-notícies- l'actuació d'una patrulla dels Mossos d'Esquadra a l'AP-7 després que l'obliguessin a aturar-se just abans d’arribar al peatge de La Roca. En concret, acusa el mosso núm. 4.356, cotxe patrulla 2.934, d'una actitud "prepotent" a l'hora de posar-li una multa de 200 euros per "anar pel carril del mig". Sala explica que "davant la situació, perquè era perfectament conscient que no havia fet cap infracció, ve l'agent amb una prepotència considerable i em diu que he comès la infracció d'anar pel carril del mig (quan ells hi han anat tota l'estona) i que havia d'anar per la meva dreta (quan jo he canviat diverses vegades de carril); jo sense entendre res li manifesto que no he fet cap infracció, perquè com jo tots els altres cotxes, i a més li dic que soc advocada (fa 25 anys). I que conec perfectament el Reglament i que tinc unes proves mèdiques complexes a les 11 hores a les quals no puc fer tard". "Sabeu què em contesta? -afegeix- , que se li'n fot, que ell és Mosso i que em posarà una multa sí o sí. Jo estupefacta li ensenyo la sol·licitud de les proves mèdiques i la necessitat de ser amb total puntualitat al centre mèdic a Barcelona, i sabeu què em respon?, que li és igual. Al mateix moment baixa l'altre Mosso que conduïa i sense articular paraula em mira amb cara de pocs amics com si d'una delinqüent es tractés, tot intentant coaccionar-me en la mirada. Mentrestant el Mosso núm. 4.356 se situa al darrere del vehicle per prendre'n les dades i redactar la denúncia, però amb una lentitud (per redactar una denúncia totalment incoherent i sense fonament legal) que s'hi està més d'un quart d'hora". Finalment, explica que "ja molt nerviosa pel tracte i la situació rocambolesca li suplico que no em retinguin tanta estona, ja que necessito ser a les 11 hores al centre mèdic. I cas omís, continua redactant la denúncia amb una parsimònia inigualable i després de més d'un quart, m'entrega la denúncia de males maneres i prepotent, prepotent, prepotent". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #74 emma, Barcelona. 31/03/2012 - 12:37 Tinc una multa de 174 euros des de fa mes d'un any per anar a peu i fer un comentari de "mira, en aquests no els multa ningu" quan un cotxe dels mossos va pujar a la cera i ens vam haver d'apartar tots! l'agent mosso num 13959 deuria tenir mal dia, i va admetre l'abus de poder...vergonyos!!!!!
#73 conductor2, barcelona. 17/01/2012 - 21:14 Clar com que vostè advocada no se li pot denunciar per que sap moltes lleis i té presa, s'ha d'aturar el món per vostè. oi honorable lletrada!!! doncs els mossos tenen tota la raó, vostè advocada no pot circular pel carril del mig miri's el RGC i aixequis una mica abans per arribar a l'hora
#72 INDEPENTDENTZIA, MADRIT. 17/01/2012 - 16:25 A més a més de sancionar i reprimir amb prepotència i males formes, podem afegir-hi com a nous valors en el seu currículum ?Parlar castellà? i ?Cantar el viva espanya?.Quina colla d?impresentables
#71 usted sabe quien soy yo!, Barcelona. 17/01/2012 - 14:37 En versión abogado...oiga agente que soy abogada y conozco el reglamente, eso no es prepootencia no...Conducía incumpluiendo el código, molestando por el carril central, algo común, que hay que erradicar. Soy yo el mozo y todavía me estoy riendo del...sabe soy abogada, usted y cientos de miles.
#70 Abogada, Barcelona. 17/01/2012 - 14:29 Abogada, revise el código, cometió una infracción. Se circula SIEMPRE por el carril de la DERECHA, salvo para adelantar. Haya 2, 3 o 50 carriles, SIEMPRE POR LA DERECHA. Ya era hora sancionara a los que van poniendo en peligro al resto, obligado a movernos dos carriles para adelantar.
![]() #74 emma, Barcelona. 31/03/2012 - 12:37 Tinc una multa de 174 euros des de fa mes d'un any per anar a peu i fer un comentari de "mira, en aquests no els multa ningu" quan un cotxe dels mossos va pujar a la cera i ens vam haver d'apartar tots! l'agent mosso num 13959 deuria tenir mal dia, i va admetre l'abus de poder...vergonyos!!!!!
#73 conductor2, barcelona. 17/01/2012 - 21:14 Clar com que vostè advocada no se li pot denunciar per que sap moltes lleis i té presa, s'ha d'aturar el món per vostè. oi honorable lletrada!!! doncs els mossos tenen tota la raó, vostè advocada no pot circular pel carril del mig miri's el RGC i aixequis una mica abans per arribar a l'hora
#72 INDEPENTDENTZIA, MADRIT. 17/01/2012 - 16:25 A més a més de sancionar i reprimir amb prepotència i males formes, podem afegir-hi com a nous valors en el seu currículum ?Parlar castellà? i ?Cantar el viva espanya?.Quina colla d?impresentables
#71 usted sabe quien soy yo!, Barcelona. 17/01/2012 - 14:37 En versión abogado...oiga agente que soy abogada y conozco el reglamente, eso no es prepootencia no...Conducía incumpluiendo el código, molestando por el carril central, algo común, que hay que erradicar. Soy yo el mozo y todavía me estoy riendo del...sabe soy abogada, usted y cientos de miles.
#70 Abogada, Barcelona. 17/01/2012 - 14:29 Abogada, revise el código, cometió una infracción. Se circula SIEMPRE por el carril de la DERECHA, salvo para adelantar. Haya 2, 3 o 50 carriles, SIEMPRE POR LA DERECHA. Ya era hora sancionara a los que van poniendo en peligro al resto, obligado a movernos dos carriles para adelantar.
#69 Inocenci, Castellar del Vallés. 17/01/2012 - 13:25 Jo aboliría el cos i crearía la Guardia Civil Catalana (militaritzada, amb barretina i a patrullar a peu i amb bicicleta). Amb els actuals sempre es podría fer un club de boys scouts o de minyons escoltes, per ser més de la terra.
#68 Patateta, Horta. 17/01/2012 - 13:05 Un gran notícia que la policia comenci a perseguir de manera contundent els conductors que condueixen permanentment pel carril del mig. El reglament ho deixa ben clar i la majoria no en fa cas posant en perill la resta d'usuaris i perjudicant la velocitat i mobilitat de les vies.
#67 carracuca, barcelona ESPAÑA. 17/01/2012 - 12:39 nena, calla y paga que es lo que tienes que hacer como el resto de ciudadanos que incumplen las leyes y las normas, ¿o es que por ser abogada te crees impune?. ¿Y si los 15 minutos perdidos hubiera sido por un pinchazo de rueda?. Otro día te levantas antes y así llegarás a tiempo al médico.
Uyyyy el mosso parla amb primera persona describint el seguiment del vehicle i continua amb aires de prepotencia Jordi, perdona, no sabia que es podia anar a més velocitat de 120 km/h per autopista. Perquè per entorpir els que vénen darrera hauria d´anar més lenta no ? Si ella declara que anava a 120 km/h. Per altra banda, no ténen el 3r. carril per avançar-la ? Ah no, que el 3r. carril és pels que van a 200 Lluc, el cotxe dels Mossos la va seguir un temps prudencial per veure si es ficaba a la dreta un cop adelantat el vehicle que circulaba correctament i al veure que seguia al seu aire pel mig tota soleta com si res anès amb ella la van aturar..lògic i normal, no creus? Article 83.1 del Reglament General de Circulació, tipificat com a Greu: "Avançar en una calçada de varis carrils en el mateix sentit de la marxa i quedar-se en el carril utilitzat, entorpint a altres vehicles que circulen darrere a més velocitat". Denúncia de 200 euros Carracuca (España), em pots dir quina normativa incompleix un ciutadà que circula pel carril del mig d´una via (autopista) amb 3 carrils del mateix sentit, anant a la velocitat màxima (120 km/h) i avançant camions que van pel carril de la dreta ? Il.lumina´m amb el teu vast coenixement del codi. #66 Ignorant, Barcelona. 17/01/2012 - 11:23 La prepotència dels Mossos és coneguda per tots. Ara bé, anar pel mig és infracció. I que ho facin "tots els cotxes" no vol dir que no sigui infracció. Raó de més per perseguir la conducta!
Jordi, erres en l´article. El Codi diferencia entre 2 o més de 2 carrils en el mateix sentit. Aquest tram d´autopista té 3 carrils. A més, com pot entorpir cap altra vehicle si va a 120 km/h que és la màxima velocitat i a més hi ha el tercer carril per poder avançar ? No us mireu bé les normes. Article 83.1 del Reglament General de Circulació: "Avançar en una calçada de varis carrils en el mateix sentit de la marxa i quedar-se en el carril utilitzat, entorpint a altres vehicles que circulen Anar pel mig en una via de 3 carrils, a velocitat màxima (120 km/h) i avançant un vehicle que circula per la dreta és infracció ? Primera notícia. Doncs els que anem pel tercer carril potser que ens posin a Can Brians, no ? NO sé d´on treieu aquestes normes. #65 INDEPENTDENTZIA, MADRIT. 17/01/2012 - 09:27 CFR (mosso ); Un recurs de que moreno?
#64 Salvador, La Bisbal del Penedès. 17/01/2012 - 08:55 Senyora advocadessa: No és prepotència circular perl caril del mig menyspreuant la resta d'usuaris? Al marge de la denúncia (que trobo benèvola) l'error dels agents de l'autoritat és no esser didáctics i explicar li quins inconvenients genera el seu cada cop més extés comportament al volant.
conec bé la zona i el carril de la dreta sempre esta ple. en aquest tram. El sr.Salvador de la Bisbal del Penedes no coneix aquest tram d'autopista i per això diu el que diu. #63 Emili, Bcn. 17/01/2012 - 08:30 No dic que no hi hagin Mossos prepotents i mal educats, com a tot arreu, però l'advocada no té ni idea del Reglament de circulació, com a advocat li puc dir que per l'autopìsta s'ha d'anar pel carril de la dreta si està buit, es vagi a la velocitat que es vagi. Ja és hora que es multi.
Que és necesita ser advocat per coneixer al Reglament? tinc entes que es superen unes probes pel carnet de conduir.Sr.advocat no ha entés res de res?????? la seva col.ega a la que veig q no respecta li diu que va alternan els carrils i critica l'actitud prepoten dels Mossos. #62 pep, llagostera. 17/01/2012 - 00:20 que fort!!!!! a mí em va passar al mateix, fa uns 15 dies a l 'ap7 a la Roca del Vallés, i no vaig cometre cap infracció i un cotxe de Mossos em va fer parar a la vorera tractan-me de delimqüent. Multa de 200€, i total incoherencia en el relat.
#60 gerard, bcn. 16/01/2012 - 22:55 Aquesta genteta és la que va entrar amb el Glorios Tripartit.....Bingo!!!!
Gerard, és veritat que l'entrada massiva, sense gaires miraments, és va fer en temp del Maragall, però molt obligat per la manca de polícia espanyola, ja que la vàren replegar avans d'hora. Els mossos estàn aconseguint, passar de ser un cos policial molt estimat, a tot el contrari, #59 Uffff, Bcn. 16/01/2012 - 22:44 El fet que sigui advocada és rellevant per a la informació? En cas que sigui rellevant posin el seu número de lletrada també en el titular.
Incompetència per? Infracció = denúncia. SI tan il.legal fos, enlloc d'enviar una carta a l'e-noticies presentaria un recurs. El que passa és que només tenim la seva versió, a saber si quan la van parar la prepotent seria ella dient que era advocada... #58 Niños de Papa, Catalonia. 16/01/2012 - 22:28 Esta claro que la abogada iba cometiendo una infracción de tráfico, a pesar de decir que se conoce bien el reglamento. Pero de todas maneras, si es habitual la prepotencia de los Ferrer, Figuls, Serra, Sobirana, etc. Todos esos mossos que entraron en la policía autonómica gracias a sus apellidos.
#57 INDEPENTDENTZIA, MADRIT. 16/01/2012 - 21:33 Renoi quant Mossos pul?lulant pel E-noticies. Evidentment poca feina tenen que puguin incidir com o estan fent, amb ànim de distorsionar la realitat,, en aquesta noticia. Aquesta conducta només fa que confirmar que a més a més de prepotents son uns dropos.
#56 Trebla, Sabadell. 16/01/2012 - 20:35 Venga ja senyora, ben merescuda que la te la multa, no vingui en excuses, n'estic tip de veure persones com voste que sempre van pel carril del mig, encara que puguin i hagin d'anar pel de la dreta. DOS CENTS EUROS SON POCS, jo li posaria 2.000. Si o sap circular quedis a casa.
#55 Séneca, Barcelona. 16/01/2012 - 20:20 Alguns Mossos es comporten de manera poc sensible davant dels ciutadans normals; en canvi, socialitcen amb els quinquis i els delinquents, la qual cosa es pot veure si observes un control al carrer. És a dir, mà dura i severa amb els puretes no acostumats a detencions i mànega ampla amb els demés.
#54 Séneca, Barcelona. 16/01/2012 - 20:15 i 2) em van intentar acollonir i finalment van pendre nota de les meves dades en un paperot, tot dient-me que sí em multarien. La denuncia m'ha vinguut a traves de la Guardia Urbana (prevaricació?). 200 Euros. En tot moment van mantenir una postura dura i prepotent. Tinc 58 anys i el cabell blanc.
Els Mossos no tenen competències per a multar a Barcelona ciutaaT; com no les té la GC ni la PN. El que em suceí va ser una injustícia, donat a que no vaig arribar a entrar al carrer trasnversal. Es notava que coneixíen que molts ens confonem en aquest punt, i sí,em van voler avergonyir durament. #53 Séneca, Barcelona. 16/01/2012 - 20:11 Doncs a mi, una patrulla em va multar a la cruïlla Vilà i Vilà amb Nou de la Rambla (Barcelona, ciutat) per no respectar un semàfor vermell. És una via peatonal amb llum intermitent groga que es converteix en vermell de sobte. Em van fer baixar, demanàren tots els papers i trucàren a la central ---
#52 Jaume, Tarragona. 16/01/2012 - 19:56 Per prepotent la senyora aquesta, que per ser advocada no sé quins privilegis es pensa que té. Jo m'en alegro q la multessin, n'estic fart dels domingueros q sempre van pel mig. Més multes d'aquest tipus n'haurien de posar.
Tens tota la raó. Mai van per la dreta tal com mana el còdig. Despres t'obliguen a posar-te al darrera i fer llumetes per avançar-los, i al damunt encara s'indignen. M'encanta conduir a França. Ho fan molt bé. No has de patir per cap artista que et superi per la dreta aqui no hi ha ordre ni concert. #51 Armengol, Barcelona. 16/01/2012 - 19:14 Deixant de banda la prescripció legal de circular pel carril dretà i d'utilitzar els altres carrils per adelantar, cal preguntar-se: Quin colapse ni què perill ni què gaites pot provocar a ningú el que circula pels carrils central i esquerrà d'una autopista anant a la máxima velocitat autoritzada?
con que adelantar si la velocitat maxima son 120, aixo no és posible, no es pot conduir a mes de 120 altre cosa seria que la ha guessin multat per anar a 110 k/h seria legal però a 120 ningu la pot adelantar a part de la policia a els erveis d'emergèncis i per una causa justificada #50 fran, Palamós. 16/01/2012 - 19:13 Crec que el que diu la Sra, no es per generar una discussió de circular pel carril del mig, perquè manifesta expressament que alternava tots els carrils i anava a la velocitat correcta, sino DENUNCIAR UNA ACTITUD DE PREPOTENCIA PER PART DE
#49 Laura, Barcelona. 16/01/2012 - 18:45 M'alegro que hagi estat multada aquesta senyora, S'HO MEREIXIA.
#48 Joan T., Barcelona. 16/01/2012 - 18:41 Ah! I de passada als que claven el vehicle quan hi ha un radar tot i circular a velocitat inferior del límit permès
#47 Joan T., Barcelona. 16/01/2012 - 18:31 Si multessin a tots els que circulen pel carril del mig fotent el mort, mentre que pel de la dreta no hi va ni Deu, s'acabaría el dèficit de la Generalitat
#45 AdvcadaIndignada, BARCELONA. 16/01/2012 - 18:03 Menys mal que llegeixo comentaris tipus: Una dona tenia que ser conduint!!! Vaig els caps de setmana a Girona i he de dir que sempre está plé el carril del mig que van a 80km!!!
#44 Jordi, Teià. 16/01/2012 - 17:38 Quantes vegades he tingut jo pressa, i m'he hagut de fotre perquè hi ha el senyor del codi a la mà circulant pel carril del mig, i provocant que els que van 1 Km/h més ràpid hagin d'utilitzar el de l'esquerra, alentint tot el pas. Ja els està bé que els multin (deixant de banda les formes)
#43 joan, manresa. 16/01/2012 - 17:07 El Casal obre la seva paradeta desde Morolandina.--Vinga fotli brot qué axó es porta molt are.,Prepotents..? Sí, potser sí,pro algú recorda a la Guardia Civil?Si et paraven ya et tremolaben las cames.Que els Mossos no son perfectes,cert.Que yan chulescos, cert,pro tambe que yan molts talps,molts
#42 JOSEP, bcn. 16/01/2012 - 16:49 AQUEST ÉS EL RESULTAT DE POSAR ELS XARNEGOS AL NOSTRE COS DE POLICIA, SÓN UNA RÈMORA PEL PAÍS.
Ai Walzer, quan els espanyolistes com tu, us quedeu sense arguments de seguida sortiu amb això tan suat del racisme i la xenofòbia. Sàpigues que els majors racistes i xenòfobs sou els espanyols.
#41 jm, girona. 16/01/2012 - 16:41 Ja era hora que multessin als conductors que van pel carril del mig quan el dret es buit. Embussen l'autopista.
#40 Robert de Niro, Cabo del Miedo 8Florida). 16/01/2012 - 16:27 Abogada,abogada,abogada,...
#39 Cartanya, bcn. 16/01/2012 - 16:25 Aquesta advocada es una persona que conduint a la esquera de les carreteres amb límits de velocitat de: 120, 100, o 80 Km., es posa la gorra de mosso, pensant, que si no es pot anar a mes de el que diu la carretera, anant al límit de la velocitat permesa, per la esquerra ningú la te que passar.
#38 Dionís, Terrassa. 16/01/2012 - 16:23 Com és nota que a aquesta dona és la primera vegada que l'han aturat els mossos.
#36 andreu, bcn. 16/01/2012 - 15:55 Quan l'advocada diu que coneix els seus drets, sembla que es refereixi a que si té un compromís molt urgent no la poden retenir per una multa.
Andreu, suposo que si algún Mossos o Policia Municipal et vol multar sempre et multarà, primer perquè ells ténen el principi d´autoritat i de veracitat, segon perquè Trobaran alguna falta per petita que sigui. No et va la llum, tens una ratlla a la matrícula, no es veu bé l´adhesiu de l´ITV ... #35 carles, bcn. 16/01/2012 - 15:07 I jo que em pensava que aquest era un diari imparcial i seriós. Sr de enoticies ja m'he donat de baixa CIAO
#34 CRISTIAN, SANT BOI. 16/01/2012 - 15:02 Excelente actuacion de los mossos por fin,llevo cuatro años llendo desde bcn a girona dos dias por semana,es increible la de coches que te encuentras en el carril del medio,teniendo la derecha libre....si necesitara de un abogado jamas cogeria a esta tia que no sabe ni el codigo de circulacion
Tens raó, faig la ruta Vinaròs-Palam ós quasi a diari i el pitjor de tot és quan es cardan una filera de cotxes un rera l´altre en els trams de dos carrils i tots per l´esquerra i a 100 quan a l´horitz&oacut e; es veu un camió com si res anès amb ells i no els passis per la dreta que et montan el pollastre #33 josep maria, sabadell. 16/01/2012 - 14:46 ja era hora que multessin als mals conductors que taponen l'autopista pel carril del mig! Advocada una de les normes bàsiques és anar sempre pel carril esquerra!!!
#32 Homer Simpson, Philadelphia. 16/01/2012 - 14:32 Si tens pressa el millor és acceptar la multa ja que la infracció existeix. Si fos bona advocada sabria que posteriorment pots interposar els recursos que hi consideres oportuns. Tots ens hem trobat amb gent que el primer que et diu és la famosa frase de "no saps amb qui està parlant".
#31 Idolo, Perpinya. 16/01/2012 - 14:29 Tema contrastar les noticies com va???? Que multin un advocat és noticia??? Vaya tela
#30 xiuxiuejar, Catalunya. 16/01/2012 - 14:23 Sra. Lletrada ,1e.de tot dir-li que NO es sap el reglament de circulació ...HA DE CIRCULAR PEL CARRIL SITUAT MÉS A LA DRETA !.Mala advocada ha de ser ,q no comprova si el fet denunciat estava ben aplicat ...M' imagino la seva actitud davant dels mossos ...Jo no els hi diria q soc mecànic, q volia?
#29 Japot, Girona. 16/01/2012 - 14:08 Aquesta senyora "lletrada" hauria de llegir més el codi de circulació, trobo lògic que la multin si anaba pel mig como si la carretera fos seva. Com aquesta senyora ni han un munt i encara s´enutgen si els hi fots llums. Ara ha tingut una rebequeria de nena malcriada, una multa aquí i a Europa
#28 Joan, Bcn (Gràcia). 16/01/2012 - 14:06 A mi si em multen en català, amb la senyera a la gorra, i en nom de la nostra Nació, m'es indiferent... Visca Catalunya!!
#27 marc, bcn. 16/01/2012 - 14:00 res de nou son així, al menys si fossin bona policia però es que no.
#26 Lluis, D´Igualada a Barcelona. 16/01/2012 - 13:57 Ja era hora que es faci cumplir el codi i començin a multar a tota aquesta gent que en vies de 2 carrils van per l´esquerra i la dreta totalment buida perque tenen por de circular per la dreta fotent un colapse i en les de 3 pel mig sense adelantar a ningú. Aquesta dona no s´ha de llegit el codi
#25 por fin, errenteria. 16/01/2012 - 13:56 Por fin alguien que no se calla! A ver si se les quita la tonteria ya, que todos hacemos nuestro trabajo sin ir perdonando vidas. Cuando además son los primeros en infringir la ley
#24 Trinity, BCN. 16/01/2012 - 13:49 Ara falta la versió dels mossos, multar els addictes al carril del mig em sembla fabulós
Els camions, a més, no tenim aquesta opció de córrer dos carrils, perquè només podem pels dos primers, i l'única opció els avançar il·legalment per la dreta, anar al ritme de l'idiota en qüestió o ficar-se darrera seu per acollonir-lo (si és que algun cop mira els retrovisors). Lluïs, potser és més segur que els qui circulem correctament haguem d'estar tota l'estona fent maniobres d'avançament als idiotes del carril del mig havent-nos de desplaçar dos carrils a l'esquerra i dos carrils a la dreta, o, com a opció alternativa, anar avançant pel carril de la dreta. Evidentment falta la versio dels mossos, però realment consideres que és millor anar per la dreta havent de fer constantment maniobres d'avançament de camions i vehicles més lents?, això comporta més possibilitats d'accident, a l'haver de canviar cada 2x3 de carril. #23 Josep M, Barcelona. 16/01/2012 - 13:40 Xuleria, prepotència, 'mala llet' i poques ganes de pencar són alguns dels trets diferencials dels uniformats; sigui quin sigui l'uniforme, la bandera sota la que desfilen, l'administració que els comana o el sistema polític on serveixen. Potser són necessaris, però no és necessari siguin com són.
#22 Ernest, Barcelona. 16/01/2012 - 13:26 Doncs menys mal que no la va aturar la Guardia Mora, perdó, vull dir la Guardia Urbana, aquests sí que són xulos i prepotens.
#21 Patros, Barcelona. 16/01/2012 - 13:24 Això, i sense contrastar, és una informació que cal publicar?
#20 Ja era hora, Cardedeu. 16/01/2012 - 13:14 Senyora lletrada, si tan bé coneix el codi de circulació, sabrà que s'ha de circular pel carril de la dreta i el de l'esquerra és només per avançar. Per culpa de la inseguritat de molts conductors que tenen pànic d'anar a prop dels guarda-rails el trànsit va pitjor en les víes ràpides.
#19 ara?, bcn. 16/01/2012 - 13:02 El més trist es q només ara q han fet la tonteria del tema de la llengua es comenci a treure la realitat del cos dels mossos...sous escandalosos, prepotència i xuleria, poca feina....i es q només s'han fet mossos els més ganduls i els més tontets.
per a max Max, perdona, amb els teus insults i menyspreus al ciutadà que opina sobre un cas concret, dones la raó a l´opinió ; majoritària de la ciutadania catalana sobre els Mossos : 1. falta d´educaci&oacu te; 2. baix nivell cultural per accés massa fàcil 3. falta de preparació 4. xuleria extrema 5. intolerància. El més trist de tot és que hi hagi personatges com tu, que "rajen" per sistema, deus ser dels que pensen que tots els mossos hem estat d'acord amb algun sindicat "fatxa" per parlar castellà, 16 anys fot que sóc mosso i ni em considero gandul ni tontet. Pallasso, senzillament ets un pallasso. #18 Jordi, Barcelona. 16/01/2012 - 12:58 Aquest mosso és el meu heroi! Ja era hora, algú multant els inútils que van pel carril del mig, sense avançar a ningú!
#17 GUIM, Barcelona CATALUNYA. 16/01/2012 - 12:53 "De blau, verd o marró, un cabró és un cabró." Aquesta és una dita que no passarà mai de moda.
#16 Onofre, La Fullaca (Osona). 16/01/2012 - 12:52 Jo, pobre i vell pagés,penso que són tant rucs élls com el seus comandaments.Molts mossos no es senten servidors ; només treballadors però amb capacitat de sancionar...i aixó a alguns els fa sentir prepotents.I un ruc prepotent.és el pitjor ruc!
#15 HARTO DE PROGRES, ciudad juarez. 16/01/2012 - 12:48 Quina pel.licula s'ha montat la senyora lletrada...si li contesten són prepotents,si no li diuen res són prepotents...si li haguessin perdonat serien molt bones persones.A ningú li agraden les receptes...els que les posen sempre seran uns fills d puta.
#14 Candide, la web. 16/01/2012 - 12:47 Real Decreto 1428/2003, Art. 31. Señora abogada "conozco perfectamente el Reglamento".
#13 Lara Sebastià, Les Garrigues. 16/01/2012 - 12:43 segons narra l'afectada, "anava per l'autopista AP-7, tranquil·lament a 120 km/h, pel carril del mig"!!!
#12 Miquel Estrem, Barcelona. 16/01/2012 - 12:42 Senyors d'e-noticies:
#11 -emilio, a. 16/01/2012 - 12:41 pero de que se queja? todo parece indicar que le hablaron en catalan.
#9 Inocenci, Castellar del Vallés. 16/01/2012 - 12:37 Jo proposaría d´enviar els Mossos a misions de la ONU. Així ens deixaríen aquí en pau. Aixó si, en lloc de boina, una barretina de color blau com a signe d´identitat nazional.
#8 Dani, Girona. 16/01/2012 - 12:30 A veure si escarmentem! si hi haguéssin 4 carrils molts circularien pel 5è. Gràcies mossos. Prepotència? la seva.
#7 Enric, Barcelona. 16/01/2012 - 12:29 Aquí hi ha dos coses. Uns Mossos ben xulos que caldria treure del cos i una senyora que sembla que no té gaire idea. Ja n´hi ha prou de la gent que va pel carril del mig posant en perill als altres!
#6 Trosko, Les Borges Blanques. 16/01/2012 - 12:28 VIVA ESPAÑA!!!!!
#5 furibundo, bcn. 16/01/2012 - 12:16 Ja només ens faltava això, a més d'anticatalans, prepotents.
#4 INDEPENTDENTZIA, MADRIT. 16/01/2012 - 12:16 Malauradament, la prepotència sempre ha estat una constant en l?actitud dels Mossos . Encara no han entès ni han après, tant ells com els seus comandaments, que estan al servei de la ciutadania.Una de les poques funcions que executen amb total eficiència es la de sanciónar i reprimir.
#3 Almogàver , La Sagrera . 16/01/2012 - 12:14 L'incivisme comença pels uniformats, segueix pels electes, devalla als servidors de la funció publica, als nous monopolis compartits i, finalment se li fa pagar al marginal, com a Madrid, que posen 750 euros de multa per incivics als qui cerquen menjar als contenidors.
#2 Pau, Bcn. 16/01/2012 - 12:13 Ja va sent hora que multin als domingueros que van pel carril del mig, a veure si aprenem a conduïr!
#1 Albert, Barcelona. 16/01/2012 - 12:01 Llastimosament és l'actitud de part de tots els cossos de seguretat, no només dels mossos. Quan t'aturen ja et presuposen que has fet un delicte i encara que ells s'equivoquin malauradament la seva paraula val més que la teva i si et volen multar ja has begut oli perque recorrer no serveix de res.
Llastimosament és l'actitud del mitjans de comunicació dels polítics i la dels ciutadans la que donen una mala imatge a la policía. La policia no està per fer acudits ni caure simpàtics, estan per servir al ciutadà i vetllar per les normes aradi o no agradi Llastimosament és l'actitud del mitjans de comunicació dels polítics i la dels ciutadans la que donen una mala imatge a la policía. La policia no està per fer acudits ni caure simpàtics, estan per servir al ciutadà i vetllar per les normes aradi o no agradi ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Societat - Contra l'agent número 4.356


























