Societat · 14 de Març de 2017. 14:32h.

Cremen una bandera espanyola a la UAB

Antifeixistes criden a joves de SCC "sense cames, sense braços, nazis a trossos"

Una bandera espanyola ha estat cremada a la UAB, on se celebrava un acte de joves de SCC en el qual promocionaven la manifestació del proper diumenge a Barcelona, sota el lema "Aturem el cop separatista". Els joves, que han gravat els fets en vídeo, assegura que "hem acabat, per terra, amenaçats, violentats i agredits".

En aquest sentit, també han enviat la 'crònica' dels fets a Carles Puigdemont a través de twitter. "Un dia més assetjats pels violents a la universitat. Ho condemna @KRLS? Així estem a Catalunya. Feixistes que es diuen antifeixistes"; "Per defensar la llibertat d'expressió així hem acabat, per terra, amenaçats, violentats i agredits. Li sembla bé @KRLS?".

"Aquí canten 'fora, fora, fora, la bandera espanyola'. Aquest és el seu feixisme intolerant", han afegit. "Aquí abans de destrossar tot violentament i robar la bandera ens canten 'sense cames, sense braços, nazis a trossos’. És violència @KRLS?", han insistit.

"Els @mossos no arriben. Han cremat la bandera. La violència continua i la nostra seguretat perilla un cop retallada la llibertat d'expressió", han assegurat. Finalment han advertit que "ens estan envoltant! Estem trucant als @mossos i no arriben. Ens pot ajudar @KRLS? Difon!".

La bandera espanyola, cremada

39 Comentaris

#28 pepe.----, andorra, 15/03/2017 - 09:20

si, esto es lo q hacian los supremacistas blancos de los estados del sur cuando negros y blancos iban a buscar a los negros para inscribirlos en las listas de voto.Arde Mississipi es una pelicula donde se ve el mismo odio q destilan estos mercenarios a sueldo del separatismo mas supremacista e hispanofsi

#27 Koan, Barcelona, 14/03/2017 - 22:53

S'han de fer fora tots els que no pensen com nosaltres.
S'han de cremar els seus simbols.
Son uns feixistes!
Visca Catalunya independent! (Ve per tu, Jordi Perpinyà)

#27.1 pepe.----, andorra, 15/03/2017 - 09:22

Jordi es un enviado del cinquieme bureaux gabacho para promover las banderias en España y evitar hacerles la competencia en la UE a Francia y Alemania. El tipico agitador a sueldo de toda la vida....No es separata ni nada, solo es un mercenario....

#27.2 pepe.----, andorra, 15/03/2017 - 09:22

Jordi es un enviado del cinquieme bureaux gabacho para promover las banderias en España y evitar hacerles la competencia en la UE a Francia y Alemania. El tipico agitador a sueldo de toda la vida....No es separata ni nada, solo es un mercenario....

#26 Funcional, bcn, 14/03/2017 - 22:31

No nos engañemos, esta es la autentica cara del "pruses" somriures y bon rotllo

#25 JUANICO, Barcelona, 14/03/2017 - 21:56

Malauradament, descerebrats n'hi ha a tot arreu.

Recordo un descerebrat que a la TVE va cridar fa anys " que se mueran todos los catalanes".

No recordo cap disculpa de la presentadora del programa ni de la direcció de TVE pels fets. I el meu fill de 10 anys veient-ho. Quina pena !!!

#25.1 JUANICO, Barcelona, 14/03/2017 - 23:09

Només diré que s'ha de ser miserable per valorar negativament el comentari.

Allà vosaltres.

#25.2 pepe.----, andorra, 15/03/2017 - 09:11

hay q ser miserable para pensar q los errores de los demas justifican los propios, alla tu, pero amigo trolete, siempre estare en la trinchera de enfrente de donde estes tu.

#23 Galderic, Barcelona, 14/03/2017 - 20:45

Provocaria hilaritat, si no fos perquè provoca fàstic, que els que pretenen donar un cop d'estat contra el govern legítim de Catalunya, parlin de cops d'estat ".
Els fills ideològics dels colpistes del 18 de Julio pretenen cremar la societat catalana.

#23.1 pepe.----, andorra, 15/03/2017 - 09:13

menudo argumento chorra, y mas sabiendo de q familia son gran parte de los convergentes, lo q provoca hilaridad en mi, es q siempre estais justificando vuestras tonterias con las tonterias de los demas. El regimen, del q el separatismo forma parte, se retroalimenta para entrener al personal mientras le b