6 d'Agost de 2010. 19:11h.

12 comentaris

1610 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Denuncia la violació d'una ovella

Un pastor gironí a qui li van robar l'animal afirma que ha vist un vídeo sobre l'afer

El ramat d'ovelles que durant aquests mesos pastura el sotabosc de Sant Daniel per prevenir incendis (foto: ACN)
El ramat d'ovelles que durant aquests mesos pastura el sotabosc de Sant Daniel per prevenir incendis (foto: ACN)
El ramat d'ovelles que durant aquests mesos pastura el sotabosc de Sant Daniel per prevenir incendis (foto: ACN)

El pastor que té cura del ramat que neteja el sotabosc de la Vall de Sant Daniel ha denunciat un cas de zoofília. Diu que fa uns dies li van robar una ovella, la van violar i li van fer arribar un vídeo amb imatges sobre la violació. Els fets van tenir lloc mentre el ramat es trobava pels voltants del barri de la Font de la Pólvora de Girona.

Una ovella es va escapar i, després de buscar-la en va, el pastor la va donar per perduda. La seva sorpresa va ser quan, uns dies més tard, un jove li va ensenyar una gravació on sortia l'animal estirat en un llit mentre se'l sotmetia a pràctiques de zoofília. El pastor, Gabriel Adasme, assegura que ha patit robatoris continus i que, quan acabi el seu contracte amb l'Ajuntament de Girona, deixarà l'activitat.

El pastor ha declarat que fa temps que sofreix robatoris d'ovelles, encara que ha admès que mai abans no havia vist gens igual. "Ja que et roben una ovella, al menys que se la mengin. Si passen gana, que se la mengin," ha afegit.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/6zk2l7x

12 comentaris

#12 JÚLIA SANCHIS, LLEIDA. 09/08/2010 - 20:14

 

Valorar

Positiu Negatiu

No em podia imaginar que una ovella violada dongués tant de sí. M'he pijat de riure amb dos dels comentaris: el de la legalització del matrimoni entre persones i animals i el del "tristpartit". Res a afegir.

1

. .

#11 Jose Manuel, Madrid. 09/08/2010 - 14:58

 

Valorar

Positiu Negatiu

Debieron ser los de la orgia de Sitges, que la busquen allí.

-

. .

#10 Carles, Valls. 08/08/2010 - 12:43

 

Valorar

Positiu Negatiu

Estem portant l'amor als animals una mica lluny: comences prohibint la fiesta i acabes comprant roba interior sexy per una vaca del Pirineu o fent-ho amb una ovella. Que serà el següent, la legalització del matrimoni entre persones i animals?

-

. .

#9 Raül, Mataró. 08/08/2010 - 07:35

 

Valorar

Positiu Negatiu

Los separatas van desesperados: organizan orgías, se follan ovejas...

-

. .

#8 Fran, Llinars. 07/08/2010 - 20:24

 

Valorar

Positiu Negatiu

Aquesta ovella parlaba catala? vota tristpartit?...en cas negatiu no interesa, aixo si, en qualsevol cas la culpa sera d´Espanya.

-

. .
 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Societat - Denuncia la violació d'una ovella

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya