Societat · 11 de Novembre de 2017. 16:49h.

Diada "per la llibertat"

Milers de persones omplen el carrer Marina per reclamar la sortida "dels presos polítics"

Diada "per la llibertat"

Sobiranistes, al carrer Marina

Milers de persones convocades per l'ANC i Òmnium Cultural han omplert el carrer Marina per exigir la sortida de presó dels exconsellers i dels Jordis amb el lema "Llibertat presos polítics, som República".

La manifestació ha iniciat a la confluència amb el carrer Pujades i baixarà en direcció al mar fins a l'avinguda d'Icària, on s'instal·larà l'escenari i on es faran els parlaments. En la capçalera, hi ha els familiars dels presos i una segona amb polítics.

Les entitats sobiranistes organitzadores de la "Diada Nacional per la Llibertat" han aconseguit mobilitzar quasi mil autocars, que han portat a Barcelona gent que s'ha desplaçat des de diferents punts de Catalunya.

Molts dels manifestants portaven banderes estelades, però també hi ha persones que han lluït banderes republicanes. Altres han mostrat cartells amb lemes com "democràcia" o "help Catalonia, save Europe".

Els assistents han cridat consignes com "fora les forces d'ocupació", "independència", "llibertat per als presos polítics" o "fora la justícia espanyola"; "no hi som tots, falten els presos" i "democràcia".

36 Comentaris

Publicitat
#24 Capitanes estelados, L'H, el cinturón rojo, 12/11/2017 - 00:27

Hola chavales, soy Torrente, jejejeje... Que, os habéis divertido esta tarde, no? Jejeje... A falta de pan, buenas son las manifas... Jejeje. Pues nada, majetes, seguid disfrutando, que el 22 de diciembre se os acaba el chollete, jejeje. Viva el Atleti !

#23 Carlos Gomez, lilas rojas y amarillas, 11/11/2017 - 19:28

Pero aquesta gent encara no s´ha enterat que tot aixo no era resmes que una comedia, una farsa, un simbolisme estrafolari creat per una oligarquia indecent i corrupte per fer xantatge a l´estat i negociar la seva impunitat despres de decenis de corrupcio desbocada ?

Que no saben el que li han dit la Carme i els seus compinxes al magistrat del TS ?

#22 La hora de los egoístas, Bcn, 11/11/2017 - 19:24

Emotivo homenaje a Chiquito de la Calzada en Barcelona.

#22.1 Capit@n España, HABÉIS PERDIDO., 11/11/2017 - 20:29

jajajajaja....No faltes al respeto al maestro. El humor de Chiquito era surrealista pero él lo sabia. Este rebaño se cree todo lo que le dicen sus cabestros.

#22.2 Capit@n España, HABÉIS PERDIDO., 11/11/2017 - 20:29

jajajajaja....No faltes al respeto al maestro. El humor de Chiquito era surrealista pero él lo sabia. Este rebaño se cree todo lo que le dicen sus cabestros.

#21 Léon, Bcn, 11/11/2017 - 18:59

Fantàstica manifestació, plena de raons, pacifica i sentit comú.

#21.1 Capit@n España, HABÉIS PERDIDO., 11/11/2017 - 20:31

Si, sobre todo de sentido común,,,,,Perdona que no llore.

#21.2 Raurell, Barcelona, 11/11/2017 - 21:13

Però no esteu reprimits brutalmente pel 155? Com és que us podeu manifestar lliurement?
I no han detingut a ningú per les seves idees independentistes?.
Quina imatge doneu a Europa de poble reprimit i oprimit amb aquesta manifestació?

#21.3 Jordi BR, L'H, 12/11/2017 - 00:15

No sé al que estàs acostumat tu, però tenir el Parlament tancat, el govern a la presó i el deplegament policial més important dels darrers 40 anys et sembla poc?

#18 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 11/11/2017 - 18:38

Tiene gracia eso de "help Catalonia, save Europe" Tiene gracia que eso venga de gente que está intentado cargarse Europa. Aunque parece que ya os empiezan a conocer.