Societat · 5 de Gener de 2018. 19:47h.

Divisió social a la cavalcada de Reis

Llaços grocs i banderes espanyoles a la desfilada

Divisió social a la cavalcada de Reis

Milers de persones han sortit als carrers de Barcelona per donar la benvinguda als Reis d'Orient. Moltes famílies han acudit a la cita amb Ses Majestats responent a la crida de les entitats sobiranistes d'anar amb complements grocs, com ara llaços, fanalets i, fins i tot, abrics en solidaritat amb els "presos polítics". 

Tot i que la iniciativa originalment era a Manresa (on TV3 retransmet la cavalcada), l'acció s'ha fet extensiva també a altres poblacions. Algunes persones també han volgut mostrar el seu desacord amb la politització de l'esdeveniment i han expressat els seus sentiments portant banderes espanyoles.

68066-foto2.jpg

A la cavalcada de Barcelona, l'alcaldessa Ada Colau amb centenars de nens ha rebut a Ses Majestats els Reis d'Orient a la seva arribada a bord del Santa Eulàlia. El rei Gaspar tenia una retirada a la tinent d'alcalde Janet Sanz, mentre que el rei Melcior tenia un aire a l'actor Josep Maria Pou. L'any passat el rei Melcior tenia una semblança al segon Tinent d'alcalde Jaume Collboni.

foto-3.jpg

27 Comentaris

Publicitat
#18 Cau Ferrat, Sitges, 06/01/2018 - 18:24

Ciudadanos preten substituir un nacionalisme (el català)per un altre (el d'España)

#16 Dazed and Confused , vlc, 06/01/2018 - 13:52

¡¡Viva el Niño Jesús de Praga, Vivan los Tercios de Flandes, Viva Chindasvinto!!

#16.1 el del mazo, e, 06/01/2018 - 18:22

¡Viva Baldomero Quintón!

#15 Albert nomas, Girona, 06/01/2018 - 13:31

Tabarnia cosmopolita, rica y tecnológica versus Tractorluña agraria, rural y fanática. El catalanismo se ha convertido en un grupo étnico con una lengua que quiere imponer de forma autoritaria. Tabarnia debe liberarse de esta lacra para convertirse en la Singapur del mediterráneo.

#14 Rodejet, Barcelona, 06/01/2018 - 12:40

Els ultraespanyols, situats en el seu deliri, s'embolcallen amb la rojigualda en la cavalcada de Reis. Em llegiré l'Evangeli de Sant Mateu a veure si sé trobar en quin versicle apareix la bandera rojigualda o la referència a la Sagrada Unitat d'Espanya, no defalliré a veure si la trobo.

#14.1 Barretina a rosca, Black hole, 06/01/2018 - 13:15

Suerte a que los nacionalistas carlistas y racistas nunca os falta una biblia ni un evangelio donde encontrar siempre la "verdad'.

Si no tenéis la biblia a mano siempre podéis recurrir a los misales que guardan las madres superioras para busqueda de la "verdad".

#14.2 Rodejet, Barcelona, 06/01/2018 - 15:32

Els fonamentalistes sempre teniu al vostre ínclit Cañizares, arquebisbe de València o els bisbes de l'estafa de Cajasol. Esteu encara " bajo el palio " i preteneu donar lliçons ?.
Els fonamentalstes donant lliçons, ha ha ha.

#13 Ram, Terrassa , 06/01/2018 - 09:51

Tabàrnia lliure!!, libertad para Tabarnia!! freedom for Tabarnia!!

#13.1 Rodejet, Barcelona, 06/01/2018 - 12:35

Viva el Ron, viva el Vino, Visca Taverna !!