31 de Maig de 2012. 14:31h.

16 comentaris

4190 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

El "catalán judío renegado" arriba a Israel

Una institució del Govern israelià es fa ressò dels insults a la manifestació de Falange

Imatge del web
Imatge del web
Imatge del web

El pamflet que Fuerza Nueva va repartir pels carrers de Madrid durant la final de Copa, en què es podia llegir "catalán morirás como una fiera" o "catalán judío renegado" ha arribat a la pàgina web de la CFCA, una institució del Govern d'Israel que s'encarrega de controlar l'antisemitisme arreu del món.

D'aquesta manera, el web reprodueix fotografies de l'esmentat pamflet i assenyala que "en una manifestació pública pels carrers de Madrid contra el nacionalisme català, el grup feixista Falange Espanyola ha lliurat pamflets on titllava els nacionalistes catalans de 'jueus renegats' contra els que han de combatre".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://goo.gl/dhQ4He

16 comentaris

#11 Séneca, Barcelona. 01/06/2012 - 01:00

 

Valorar

Positiu Negatiu

És veritat que van existir aquests panflets? Si és que sí, la Falange l'han de jutjar per apologia al racisme. etc. Però anem en compte. Aquí es s'aboquen insuls racistes antiespanyols que fan fredar... i ningú no diu res. Opino que els catalans em de lluitar amb arguments, no com 'lopeztena'

-6

. .
 
 

#11.1 Miquel, Vic. 02/06/2012 - 14:01

Valorar

Positiu Negatiu

1

. .

Sí però, tenen molte més perillositat si tenen un estat al darrera. Un estat amb uns política que el anticatalanisme els hi dona vots. Compte amb igualar comparativament.

#10 Ramon, Barcelona. 31/05/2012 - 22:12

 

Valorar

Positiu Negatiu

Ah, i en això de "renegats" no em direu que no tenen raó, eh, perquè el PPciu de mi corasón no és que sigui gaire català de cor... tot sovint, ni de cor ni de cartera... perquè tots sabem què trien, quan arriba l'hora d'escollir, entre Barcelona i Liechtenstein.

8

. .
 
 

#10.2 Teresa R., Bcn. 01/06/2012 - 18:16

Valorar

Positiu Negatiu

2

. .

Vols dir, Jordi, que l'Arturu serà president de Liechtenstein?.

 

#10.1 jordi, barcelona. 31/05/2012 - 23:15

Valorar

Positiu Negatiu

-4

. .

Lògic. Trien que els diners no estiguin a l'abast de madrit, quan el tema estigui arreglat ja no caldra escaquejar res.

#7 Ramon, Barcelona. 31/05/2012 - 19:18

 

Valorar

Positiu Negatiu

Rahola, informa'ls bé, perquè el Mossad ha quedat a l'altura de la Falange Ecscañola. No són catalans, són CiUnistes sionistes, que és una cosa totalment diferent. Per cert, Rahola, també els podries explicar que 3 dels millors sionistes del món són ecscañols: Aznar, Pedro Jota i Jiménez-Losantos.

-12

. .
 
 

#7.2 David Bersteinn, Jerusalem-oest. 01/06/2012 - 16:21

Valorar

Positiu Negatiu

1

. .

Ja ho diu la meva àvia, Moisès, "pagant, l'esquerra canta"... per cert, com el teniu el Mur?... el de Berlín, no, ruc, que ja us l'hem enderrocat, em refereixo al Mur que esteu fent ara, el de 800 quilòmetres i 5 metres d'alt, el Mur de la Vergonya Sionista.

 

#7.1 Moisès, Alacant. 01/06/2012 - 12:00

Valorar

Positiu Negatiu

3

. .

Sí, Ramon, alguns som sionistes i catalanistes i inclús d'esquerres. Som pocs pera ara però cada volta hi som més, i malgrat el racisme i l'antisemitisme de l'esquerra proàrab ningú no ens aturarà ni farà callar les nostres veus

#6 LOLA, BARCELONA. 31/05/2012 - 18:40

 

Valorar

Positiu Negatiu

Lo impresionant es que a españistàn no se li ha donat capo importància, fins i tot no s'en parla als medis, està com vedat...

18

. .

#5 Jaume, Londres. 31/05/2012 - 17:22

 

Valorar

Positiu Negatiu

El poble catala hauria de ser tant conscient del perill de la seva supervivencia com ho es el Jueu. Catalunya desperta!

29

. .
 
InicioAnterior
1
SiguienteFinal
e-noticies