Societat · 8 d'Octubre de 2017. 20:50h.

El president de Freixenet, a primera fila

José Luis Bonet es manifesta a Barcelona per la unitat d'Espanya

El president de Freixenet, a primera fila

José Luis Bonet

El president de Freixenet, José Luis Bonet, ha assistit aquest diumenge a la manifestació convocada per Societat Civil Catalana en defensa de la unitat d'Espanya. L'empresari del cava ha donat suport a la marxa que ha reunit a centenar de milers de persones sota el lema 'Prou! Recuperem el seny'.

Bonet ha avisat aquesta setmana que “proposaré” la sortida de Freixenet fora de Catalunya en cas d'independència. “Si realment anem a una declaració unilateral d'independència, hi haurà una sortida important d'empreses de Catalunya, el que causarà una mal gravíssim”, ha afirmat aquest divendres en declaracions a RNE. "Esperarem. Jo fins ara he cregut que la independència no es faria. Si és així haurem d'actuar com molts", ha afegit.

18 Comentaris

#9 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 09/10/2017 - 09:53

El 'Daily Mail' s'escandalitza amb les salutacions feixistes a la mani de SCC.

#9.1 josemiguel, El Prat de Llobregat, 09/10/2017 - 10:27

Yo no vi ninguna

#9.2 el talp venjador, Bcn, 09/10/2017 - 11:05

posat ulleres perquè n'hi ha fotos

#9.4 Daniel, Barcelona, 09/10/2017 - 21:22

Jordi, otra vez?
Tu lees el Daily Mail? El tabloide mas sensacionalista! El periodismo es verificar fuentes pero tu pegas aqui lo primero que lees. Si hasta Wikipedia prohibe citar al Daily Mail por considerarlo de infima reputacion!

https://www.theguardian.com/ technology/2017/feb/08/wikiped ia-bans-daily-mail-as-unreliab le-source-for-website

#8 José el charnego, Barcelona provincia de Sevilla, 09/10/2017 - 09:16

Esta navidad está claro que los charnegos inmigrantes de raza inferior que ensuciamos la perfecta raza superior de Oriol Junqueras (claramente prototipo de la perfección racial catalana) ....con los 4 duros que los señoritos auténticos catalanes de Barcelona nos den como caridad esta navidad ....nos compraremos al menos una botellita de Freixenet

#7 PODEMOS, MADRID, 09/10/2017 - 09:13

nosotros siempre seremos leales al Separatismo y nunca a España

#6 Ona, Valls, 09/10/2017 - 00:49

A mi el cava m'agrada de qualitat, Freixenet com a molt sols té un cava que valgui una mica la pena, ja li compraran tots aquests que han anat a aquesta mani o tampoc el voldran comprar perque diran que es catala, Sr Bonet, tindràs moltes ampolles per regalar o se las haura de beure voste

#6.1 Pere, Badalona, 09/10/2017 - 07:58

Freixenet és un cava per les classes populars, que viuen en barris obrers, com la majoria de la gent que es manifestava ahir.
Per les èlits millonàries indepes ja teniu el champagne francès Dom Perignon, com Laporta

#6.2 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 09/10/2017 - 08:55

Si no t'agrada Freixenet, compra Codorniu, que aquest no dirà de marxar...
¡Ups! ¡Que Codorniu tambè ho ha dit!

#5 Tirant, bcn, 09/10/2017 - 00:06

Mi familia cada fin de semana nuestro "Freixenet.Carta Nevada.Semisec" ... Bien fresquito.

#5.1 la guineu platejada, LH, 09/10/2017 - 08:01

cava semisec!! amb això ja està dit tot!!amb les moltes caves petites i no conegudes que produeixen un bon cava, freixenet ja es pot anar a pastar fang i produir la porqueria que produeix