|
28 de Gener de 2012. 17:02h. 76 comentaris ![]() 5572 lectures ![]() ![]() Els responsables del dèficit es manifesten contra les retallades de CiU Dirigents del PSC, ICV i ERC encapçalen la protesta pels carrers de Barcelona ![]() Audio
![]() No hi ha imatges per aquesta noticia. ![]() ![]() ![]() Els principals dirigents del PSC, ERC i ICV, les tres formacions que van formar el tripartit, encapçalen la manifestació multitudinària que s'està fent a Barcelona, en protesta per les retallades del Govern. La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, va recordar dijous passat -en la seva compareixença al Parlament- que les retallades obeeixen a "la necessitat de reduir un dèficit públic del 4,22% que vàrem trobar fins a l’1,30%, d’acord amb els objectius d’estabilitat pressupostària", és a dir, "d’un dèficit de 8.352 milions d’euros a un de 2.740". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #51 Antonia, tarragona. 30/01/2012 - 20:23 No hi ha dret. A sobre remuguen. Es merixen el despreci més absolut. Quina barra
#50 paula, matadepera. 30/01/2012 - 10:44 A TOTA AQUESTA COLLA ELS HAURIEN DE JUTJAR COM A RESPONSABLES DEL DESASTRE QUE ESTEM VIVINT.
#49 ramon, barcelona-c. 30/01/2012 - 10:28 Menyspreu per l'intel.ligencia dels electors i ciutadans del pais, potser però tenen raó perque el que resulta decebedor es que arrosseguin algú i disminuiex l'esperança de futur.Aquests manifestants no han mai proposat una manifestació davant la "delegacion" del govern espanyol causa del déficit.
![]() #51 Antonia, tarragona. 30/01/2012 - 20:23 No hi ha dret. A sobre remuguen. Es merixen el despreci més absolut. Quina barra
#50 paula, matadepera. 30/01/2012 - 10:44 A TOTA AQUESTA COLLA ELS HAURIEN DE JUTJAR COM A RESPONSABLES DEL DESASTRE QUE ESTEM VIVINT.
#49 ramon, barcelona-c. 30/01/2012 - 10:28 Menyspreu per l'intel.ligencia dels electors i ciutadans del pais, potser però tenen raó perque el que resulta decebedor es que arrosseguin algú i disminuiex l'esperança de futur.Aquests manifestants no han mai proposat una manifestació davant la "delegacion" del govern espanyol causa del déficit.
#47 K.M, Tarragona. 30/01/2012 - 08:11 S'ha de tenir BARRA!!!!!!.....POQUESVERGONYES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#46 angel, cardedol. 29/01/2012 - 22:34 Si guanyès el PSC-PSOE les ùltimes eleccions estariem a la bancarrota total, dèficit de 5.000.000.000.000 eurus.
#45 manel Xic, Les Penelles (La Noguera). 29/01/2012 - 21:00 És evident que són una colla d'indifents morals. Per cert, on s'amaga el SENADOR MONTILLA i su excelsa compañera gaudidora de 14 sous ben retribuïts????
#43 pep, manresa. 29/01/2012 - 18:34 Moltes vegades e-notícies posa uns titulars que no ténen res a veure amb la realitat, però n'hi ha d'altres que sí que són encertats, i en aquesta ocasió he de dir que l'han encertat de ple.
#42 IEIAmollet, Mollet del Vallès. 29/01/2012 - 18:31 Tots tres uns caradures i a l'Hereu li afegiria V O M I T I U ! ! !
#41 Indigeta, Cipsel.la. 29/01/2012 - 18:25 Que aquests no tenen ni un brí de decencia és quelcom universalment acceptat, ara!, que a sobre en facin befa ja supera amb escreix el que és tolerable.
#38 Enric vila, Barcelona. 29/01/2012 - 16:24 Aixo es com si els piromans denunciessin que els bombers gasten molta aigua.
#37 Santi, Mataró. 29/01/2012 - 12:48 Aun me acuerdo en la feria de Abril, un año que me dió por visitarla y que por cierto nunca más volveré a pisar, como iban estos payos a bailar sevillanas y a pedir votos. Que vergüenza. Lo peor, eso si, es la sociedad catalana, que no ve más allá de dos palmos de la naríz. Aun los aceptan. HORRIBLE
#36 Valeri torres, bna. 29/01/2012 - 12:11 Quina barra que tenen. Quins irresponsables. Independencia ja.
Si Valeri, independència ja. No sap de que parla aquest Santi #36. Fa 300 anys que ens estan estafant i nosaltres amb els polítics al davant ho agüantem. Això s'hauria d'acabar ja. I sinó que faci una cosa aquest Santi, tot el que guanyi a final de mes ja li guardaré jo i lin donaré el que em sembli Chaval,creo que te equivocas aún en mayor proporción. Independencia es ir aun peor de lo que vamos, es estadístico. Vosotros aún estáis mas ciegos que esta capa socia mayoritaria que estan por el ahora soberanismo por que toca y ahora no porque no toca. La ceguera de la sociedad catalana es horrible #35 Enric, Badalona. 29/01/2012 - 11:23 I ningú els hi va dir res? Els van deixar estar allà sense més? Cap dels manifestants va poder fer res? Responsables de la situació actual pel mig de Barcelona sense impunitat? Som un pais de "pandereta" i tothom que ho permet uns "circenses" Vergonya fa veure aquestes imatges :-(
#34 Fart de polítics!, vividors i caragirats. 29/01/2012 - 11:21 El País els ha dut a l´oposició en les TRES darreres convocatories per incompetents i malgastadors, ara el nou Govern es veu obligat a retallar per culpa d´aquesta gent i encara volen donar lliçons!!! quins collons!
#33 Lluis, Igualada. 29/01/2012 - 11:16 Tenen un morro que s´el trepitna...Haurien d´estar amagadets dins de casa per vergonya alièna. Quina cara més dura!
#32 joan, manresa. 29/01/2012 - 10:28 Tindrem tema a la tertulia.--Seguexen la seva consigna de sempre ,la millor defensa es un bon atac.No tenen vergonya,son una colla de barruts sense escrúpols.Haurían de haber ser jutjats i a la garjola,axó en qualsavol país democratic.Molts comentaris ya u han dit tot.Altres son curts de memoria.
#31 ramon, barcelona-c. 29/01/2012 - 01:37 Quan Catalunya necessita el suport de tothom l'unió d'esforços etc com hi ha tanta irrespossabilitat i movilització per desunir el país.. L'estupidesa i ingenuitat col.lectiva es el sino del pais ? com es poden posar quatre gats radera del comunista i sectari Oliveras , había de ser català ,habitual
#30 Carles Munt, Barcelona. 29/01/2012 - 01:10 I després d'un titular així, el Sr.Rius seguirà creient que és periodista... Les comunitats autònomes del PP són les que acumulen més dèficit, així com València i Madrid. CiU no va deixar les arques de la Generalitat plenes, precisament. En canvi BCN és més solvent q cap d'aquestes institucions
#29 Faithless, Barcelona. 29/01/2012 - 00:27 El que haurien de fer si tinguessin una mica de vergonya o sentit del ridícul és amagar-se, fotre's un tret i no sortir al carrer per a res. Colla d'inútils!
#28 Pepito, bcn. 28/01/2012 - 23:33 "Todos los animales son iguales, pero unos son más iguales que otros" George Orwell
#27 Cinta, Ascó. 28/01/2012 - 23:14 Sort tenim d'aquest govern del millors, salvadors de Catalunya! I dels medis de comunicació imparcials que ens fan veure de la que ens hem lliurat.
#26 luis, barcelona. 28/01/2012 - 22:57 Solo hay una explicación
#25 Josep, Tortosa. 28/01/2012 - 22:50
#24 Francesc .x., Mataro. 28/01/2012 - 22:45 Fins que no siguem un Estat amb dos collons, res de res. Els veins de Espanya, un fiasco..
#23 Guerau, València. 28/01/2012 - 22:21 El somni de l'encaix amb Espanya, era això, només un somni o un malson.
#22 Julio, Barcelona. 28/01/2012 - 21:32 Menos mal que la genta no es tonta y sabe que ellos, "el Tripartir" son los responsables y culpables de todos lo que estamos pasando. Ojaja se pudieran juzgar a todas estas personas.
#21 pepillo, barcelona. 28/01/2012 - 21:28 Este trío de la bencina apagafuegos no tiene vergüenza. Pero la Chacón dice que no está contra el pacto fiscal, sino contra el pacto fiscal de CIU, y yo digo que no estoy contra los recortes, sino contra los recortes de CIU. Es un pequeño matiz.
#20 Nuria, Mollerussa. 28/01/2012 - 21:09 Està molt bé que l'imperi mediatic conservador convergent vulgui distreure la realitat de les coses. Cada cop menys persones us creu. Més professionalitat i menys ser titelles del poder.
Abans de parlar, pensar i abans d'ensenyar, aprèn:
No pensis tant que et sortirá fum del cap i no hi ha calers per extintors; això sí plantejar-te perquè no hi ha diners no entra en els teus profunds pensaments oi? Es més comode donar la culpa de tot a CiU, com s'ha fet sempre, seguint a cegues les consignes del partido Les consignes que us dicten les seguiu a cegues. És una llastima la vostra manca de pensament, ni tant sols lliure. Les respostes ni originals ni amb contingut: la veu de l'amo que us mana. És el compte del rei que va nu i els seguidors diuen el vestit tant maco que porta. Apliqueu-vos el compte "Imperi mediàtic onservador" és la típica consigna d'uns partits que han perdut el nord i que encara no han entès que el binomi dreta-esquerra pertany al segle XIX. El dia que una bona part d'aquesta autoanomenada esquerra se n'adoni, començarem anar bé. #19 Onofre, La Fullaca(Osona). 28/01/2012 - 20:51 Jo,pobre i vell pagés,si fa sol no porto paraigüa.Només el porto quan plou "merda"
#18 josep, prats de lluçanes. 28/01/2012 - 20:27 quins collons tenen cuan es treballava molt es van endeutar, i es varen afartar de demanar credits que ara s´han de tornar, vergonya tripartit.
#17 Séneca, Barcelona. 28/01/2012 - 20:14 És kafkià! Els que ens han portat a la misèria, als 30 dies del nou govern (CiU) ja estan encenent els carrers (manual comunista-socialista). CiU i el PP (a la resta de l'Estat) han de escarmentar a alguns caps visibles del tripartit. Els han de procesar i empresonar (i embargar bens i pensions).
#16 Olga, Barcelona. 28/01/2012 - 20:10 Cada cop estic més convençuda de que el Tripartit encara es viu, per altre part que signarien al Pacte del Tinell que mai han donat cap explicació quan ells demanen explicacions per tot, pode que el fa-gin public d'una vegada.
#15 Eduard VF, Barcelona. 28/01/2012 - 20:02 S'han de tenir moltes penques per que aquests malbaratadors i foradacalaixos es manifestin contra les retallades.
#14 Carles P., Solsona. 28/01/2012 - 19:57 La mare que els va ... Que han perdut el seny i la vergonya? No penso assistir a cap manifestació amb aquesta colla de delinqüents polítics, quan haurien d'estar acusats penalment per arruïnar Catalunya.
#13 jajajajajaaaaa, barcelona. 28/01/2012 - 19:37 quins collons a veure si maragall ja es va trobar amb 2000 milions de defiti i 20000 milions de deute , i no calia retallades si no treus l´impost de successions.....
#12 Marc3, Barcelona. 28/01/2012 - 19:09 Gran titular. De fet, cap diari ni mitjà dels grans dirà les coses tan clares. Jo els he vist passar i m'han vingut ganes d'escopir-los per cretins i pocavergonyes.
#11 GB, Vilanova. 28/01/2012 - 19:07 Tienen cojones,Pero que estamos esperando
#10 Misbimo, Sants. 28/01/2012 - 18:57 Un titular ben objectiu, que compleix amb la imparcialitat que s'espera d'un mitjà, o potser és un article d'opinió i no ho he sabut veure?
El que tu diguis campió, però tènen raó al dir que el Tripartit són els responsables del dèficit, de fet s'han carregat el país, llocs de treball, etc.. Són una colla de brètols e hipòcrites al manifestar-se per unes males gestions que han fet els mateixos. Totalment d'acord amb el teu comentari, Misbimo. Falla, com sempre, la imparcialitat. M'agradaria que llegissis i compartissis aquest article que vaig escriure sobre la forma de fer periodisme d'aquest diari: http://superviventca tala.blogspot.com/20 12/01/la-vergonya-de -le-noticies.html. #9 Basta ja , bcn. 28/01/2012 - 18:56 Aquests del Tripartit, tenen la cara més dura que el ciment. Son uns pocavergonyes, uns inútils, uns despilfarradors i uns irresponsables.
#8 Joan, Manresa. 28/01/2012 - 18:35 Que no ens confongui el titular: tan patètics són els uns (PSC-PSOE) com els altres (CiU). Els uns ens han dut al dèficit fiscal i a la misèria, i els altres retallen deixant-nos encara més miserables en comptes d'anar de pet cap a la independència, sabent que és l'única solució. Criminals.
#7 EDUARD, VALLS. 28/01/2012 - 18:30 No tenen vergonya, han arruinat el pais, cobren i han cobrat sous que no es mereixen i es queixen dels que han de posar ordre al seu desgavell. TOTS A LA PRESÓ
#6 cacho, Sitges. 28/01/2012 - 18:25 Voldira recordar que el Sr. Hereu i el Sr. Martí, Si son responsables del fiasco de la consulta de la Diagonal....però també són responsables d'haver deixat unes finances impecables a l'Ajuntament de Barcelona ,com saben molt be els seus proveidos i les entitats. No podem dir el mateix de la Gene
marc3, el fanatisme et fa ser totalment cec. El Sr Montilla si és corresponsable, el Sr. Hereu no. Informa't: l'Ajuntament de Barcelona és solvent i té unes bones finances. Un altre cosa és que hagin fet polítiques que t'agradin o no. Però la situació financera és objectivament bona. #5 germanapepa, bcn. 28/01/2012 - 18:20 Sort que eren els millors i la seva prioritat era lluitar contra l'atur. Que no hi ha cap lector d'aquest diari imparcial que s'en hagi assebentat que tots els economistes ja diuen que nomès retallant és la misèria?. Que ningú ha llegit amb quin programa els socialistes francesos guanyaran ?.
#4 germanapepa, bcn. 28/01/2012 - 18:17 I es clar tot l'atur del 2011 també és culpa del tripartit, i els 110 mil·lions regalats a Spanair per res, segur que també. Com es pot ser tant sectari?. Que no té cap responsabilitat un partit que fa més d'un any que governa i nomès ens ha dut més misèria pels treballadors?.
#3 Antoni, Mahón con H. 28/01/2012 - 18:05 Esta gente ha arruinado un país. Tendrían que estar en la cárcel y no haciendo el ganso.
#2 Marta, Barcelona. 28/01/2012 - 17:12 Que bons son!, i que bones, el Pedrito, la Doloretes, l'Annita. I tots darrere, i totes, mentre governaven ens van esquilmar, ara acusen als qui han anat al darrere. Que voleu gentola?, ajudar-nos?, recuperar poltrones?. Feu per, no doneu confiança, poltronaires!
Los de ahora llevan un año. Algo habrán contribuido ¿O sólo su gestión es la bona? Ejemplitos hay varios. Spanair, alquiler sede central Departament de Benestar, venta de edificios comprados antes del tripartito, cargos y asesores varios, externalizació ;n de servicios que se pueden hacer dentro, etc ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Societat - Els responsables del dèficit es manifesten contra les retallades de CiU



























