30 de Juliol de 2010. 14:14h.

61 comentaris

1319 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Gairebé 4.000 persones contra els productes catalans

Grup de facebook després de la prohibicó dels toros

Imatge del grup
Imatge del grup
Imatge del grup

Més de 3.900 persones s'han adherit al grup de facebook 'tú prohibes los toros, yo no compro productos catalanes'. Els creadors del grup recorden la conferència 'Ser taurino y catalán' de la psicòloga barcelonina Marilén Barceló, que va demanar que "si están en contra de la Fiesta, que veten también los correbous. Pero, claro, no se atreven, pues perderían votos de las tierras del Ebro. Esa postura es de cobardes"."Si Cataluña dice no a los toros, estará diciendo no a la democracia", va sentenciar.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/5r8hve4

61 comentaris

#61 Vicenç, Sant Cugat del Vallès. 15/08/2010 - 13:04

 

Valorar

Positiu Negatiu

Us heu fixat que l'empresa espanyola que més vén a Catalunya és Mercadona.
I que no té productes catalans, i que és la gran beneficiada de totes aquestes campanyes.

-

. .

#60 LLIBERTAT, BARCELONA. 06/08/2010 - 20:40

 

Valorar

Positiu Negatiu

A dia d'avui, 6 d'agost 2010, ja superen els 12.000, podria-ho rectificar la noticia???.......després si reaccionem, ens titllen de tot!!!!INDEPENDÈNCIA JA!!*!!

-

. .

#59 miki, Badalona. 01/08/2010 - 11:25

 

Valorar

Positiu Negatiu

Crec que aquesta gent que fa boicot als productes catalans mai entendrà que si Catalunya estornuda, Extremadura (per posar un exemple) es fot un pet. Així que ells mateixos. La majoria de taps de cava son extremenys per tant que vagin fent.

-

. .

#58 Jordi, TERRASSA. 01/08/2010 - 11:22

 

Valorar

Positiu Negatiu

docns hem de buscar 8000 Portuguessos, Francesos, ALemanys ... que comprin, aixi d e fàcil !! Deixem de ser Provincians i opbrim-nos al mon, el mercat va més enllà del regne d`espaNYA!

-

. .

#57 Jordi, terrassa. 01/08/2010 - 11:19

 

Valorar

Positiu Negatiu

Aquest 4000 ( si e´s que no són 200 amb 20 identitats diferents cada un) no han comprat mai un producte que s`idenifiqui com a Català ..No ens enganyem hi ha una quants espaNYols que desde sempre es neguen a comprar producte Català, que hi farem!!

-

. .
 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Societat - Gairebé 4.000 persones contra els productes catalans

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya