Societat · 13 de Juliol de 2017. 10:26h.

La consellera d’Agricultura no tem anar a la presó

“Què em pot suposar anar-hi? Un desprestigi social?”

La consellera d’Agricultura no tem anar a la presó

La consellera d’Agricultura, Meritxell Serret, en una entrevista a El Punt Avui, es pregunta “què em pot suposar anar a la presó? Un desprestigi social? Privació de llibertat? Els béns embargats? Tinc hipoteca i un cotxe de segona mà…”. “Si realment hi anem voldrà dir que hem guanyat, perquè hem desemmascarat els qui no són tan democràtics”, apunta.

Pel que fa al referèndum, indica que “això és una obra col·lectiva, i signarem tots si s’ha de fer”. Serret considera que “cada feina té els seus riscos, i avui ser polític i independentista a Catalunya és arriscat”. “Hi ha més a guanyar que a perdre”, assegura.  

“Intento tenir la consciència tranquil·la, tot i que això no vol dir que no em neguitegi, fa vertigen a vegades”, admet. També manifesta que “la meva és d’aquelles generacions que no tenien gaires ídols, i l’ANC és una manera de construir un lideratge més proper”.

19 Comentaris

#16 Ferran, Hospitalet, 13/07/2017 - 17:53

Esta señora relativamente joven(42 años),..viene de la mano directa de la ANC i ERC..asi que no es raro que diga estas soflamas auténticamente surrealistas! Ojalá la inhabiliten durante varios años( ya no digo lo de la cárcel) y rapidito...verá la realidad.

#15 ROBERT ALCÀSSER I PERET, BARCELONA, 13/07/2017 - 16:13

Clar que aquesta indivídua té un cotxe de segona mà. Ja li està bé amb el cotxe oficial i els escoltes.

#14 pepe.----, andorra, 13/07/2017 - 14:03

si ha ido un presidente de comunidad como el de Madrid, no veo donde esta el problema si esta buena señora es entalegada, por otra parte, Mussolini fue encarcelado por convocar un referendum ilegal y todos el mundo sabe, bueno, los de la logse no tanto, q Mussolini es un dechado de democracia.

#13 Helena, Barna, 13/07/2017 - 12:29

Lo malo es que las cárceles en España son como hoteles. A trabajos forzados deberíais ser condenados todos los sediciosos separatistas.

#13.1 JUANICO, Barcelona, 13/07/2017 - 13:12

Pues nada... Haz alguna fechoria y apúntate al hotel.

#13.2 pepe.----, andorra, 13/07/2017 - 14:00

apuntate tu juanico, q al parecer, los separatas no hay forma de q entren en el talego por corrupcion, aunque sino siempre estara el gallardon de turno para indultaros. ¿no ves q os estan utilizando desde madrid para forzar una reforma del titulo VIII q blinde las autonomias-pesebres de los politicos-choris?

#12 M, Sabadell, 13/07/2017 - 12:20

Dice que si va a la cárcel habrá ganado, pues por lo que dice entonces las cárceles están llenas de ganadores como ella.
Suerte que ya se acerca el final, y todos estos patriotas de pacotilla, que solo van a lo suyo, van a quedar con el culo al aire y sin saber que hacer ni que decir.