Societat · 14 de Febrer de 2017. 11:08h.

La fiscal en cap denuncia que li van dir “feixista”, “merda” i “ves-te’n de Catalunya”

"Vaig témer per la meva integritat"

La fiscal en cap denuncia que li van dir “feixista”, “merda” i “ves-te’n de Catalunya”

Ana María Magaldi

La fiscal cap de Barcelona, Ana María Magaldi, ha afirmat que "vaig témer per la meva integritat". Així ho ha assegurat l'endemà que la Fiscalia General de l'Estat denunciés un "assetjament" als fiscals catalans en el cas del judici del 9-N, pels insults i assetjament a la sortida del Palau de Justícia on havia assistit a l'última sessió del judici del 9-N.

La fiscal ha comparegut en conferència de premsa i ha explicat que "els insults no paraven" mentre baixava l'escalinata del TSJC. Magaldi ha explicat que li van cridar "feixista", "merda", "ets una merda" o "vés-te'n de Catalunya" i ha afegit que "cada vegada que jo sentia això, em parava, em girava i els mirava".

Ana María Magaldi ha detallat també que "la segona d'aquestes vegades que em girava, vaig veure que un individu que estava en les primeres files, i al que jo havia vist cridant i insultant, sortia corrent en diagonal en direcció cap a mi". "En aquest moment, no us enganyaré, vaig témer per la meva integritat", ha remarcat.

Sobre aquesta persona, també ha manifestat que "no havia vist mai reflectida en la mirada d'una persona un odi així". "És un fet molt greu, un atac i un insult a la representant d'una institució", ha sentenciat la fiscal, que ha dit que "estudiaran amb el cap fred i amb tranquil·litat i rigor" si emprenen alguna mesura contra la persona que se li va acostar.

102 Comentaris

Publicitat
#61 !!*!!, Bcn, 16/02/2017 - 15:22

Això seria molt gréu si fos mentida. Però com que és veritat no veig on és el problema.

#60 pepe..., andorra, 16/02/2017 - 02:42

lo interesante es ver donde ponen sus esfuerzos los mercenarios de las empresas de reputacion online q pagan los separatas con el dinero de todos los españoles. Ademas con la colaboracion de los politicos de Madrid, q usan el separatismo como coartada para mantener el cancer de las autonomias.

#59 Pep, Reus, 15/02/2017 - 19:42

Pobretaaa. La varen insultar.

#58 Pa amb tomàquet i pernil ibèric, Descargolant barretines, 15/02/2017 - 13:48

¡Huy! a esta señora, como terrible ogro del estado, le ha tocado recibir los democráticos salivazos de los simpáticos separatistas de la revolución de las sonrisas. ¿No eres la fiscal jefe de Barcelona? ¡Pues no llores... manda detener a los infractores y al trullo con ellos!

#58.1 Galderic, Barcelona, 15/02/2017 - 14:11

Detenir sense proves ?. Està tan podrit l'actual Regimen per anar directament a detenir sense proves ?. Cada dia, els contraris a la independència esteu posant el llistó més baix pel que fa a l'estat de dret. Al final demanareu una dictadura a mig camí de Franco i Kim Jong Un

#58.2 pepe..., andorra, 16/02/2017 - 02:33

si galderico, gracias a los separatas y sus compis de teatro en Madrid, las autonomias son un chollazo para los politicos de la transicion, incluidos los separatas, cada dia se detiene a alguien sin pruebas, o se suelta a alguien con pruebas, pasa hace decadas, pero los separatas con su tres por ciento,

#58.3 !!*!!, Bcn, 16/02/2017 - 13:27

#58.2

Sort en tens que els missatges siguin limitats a tres ratlles. Això evita que diguis masses xorrades en una sola vegada. I també sort en tenim nosaltres per no ser obligats a llegir-te massa. Encara que deu n'hi do.

#57 Galderic, Barcelona, 15/02/2017 - 13:15

Aquest article defineix molt bé a la Fiscal estrella Magaldi ".

http://www.elnacional.cat/ca/opinio/bernat-dedeu-fiscal-magaldi-millor-actriu-secundaria_137697_102.html

#57.1 pepe..., andorra, 16/02/2017 - 02:44

nchts, la version separata del alcazar....Como para hacerle caso a la prensa escrita q esta dirigida y controlada por los separatas en la region española de Cataluña, como decia la mujer de peter griffin en padre de familia sobre FOXNEWS, mienten, hasta cuando dicen la verdad.