Societat · 13 de Febrer de 2017. 10:23h.

La Fiscalia denuncia “assetjament” independentista

Lamenten els "insults" rebuts per "un grup de radicals a les portes del Palau de Justícia"

La Fiscalia denuncia “assetjament” independentista

La Fiscalia rebutja "la violència i l'insult"

La Fiscalia General de l'Estat ha ha lamentat "l'assetjament i els insults" que han rebut en ocasió del judici de l'expresident de la Generalitar Artur Mas. La Fiscalia rebutja l'actitud d'"un grup de radicals concentrats a les portes del Palau de Justícia després de la finalització de la penúltima sessió del judici contra l'expresident Mas i dues exconselleres del seu govern" per desobeir el Tribunal Constitucional en celebrar la consulta independentista del 9N.

Després de finalitzar la sessió del judici, quatre persones que esperaven a les portes del Palau de Justícia van abordar la fiscal i una d'elles li va cridar "feixista". La Fiscalia General trasllada a la societat "la seva profunda preocupació pels intents de pressionar la justícia en la seva tasca de fer prevaler l'imperi de la llei".

Alhora "reafirma el compromís dels fiscals amb aquest compliment de la legalitat enfront dels que seguint la irracional aventura de la manca de respecte a l'Estat de Dret intenten imposar-se, mitjançant la violència i l'insult, els que posen la seva dedicació al servei de la llibertat de tots els ciutadans". Conclou assenyalant que aquesta "només és possible des del respecte a la vigència de l'ordenament jurídic".

40 Comentaris

#18 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/02/2017 - 22:12

Jutges espanyols demanen la intervenció de l’ONU per garantir la independència judicial.

http://www.geopolitica.cat/jutges-espanyols-demanen-intervencio-lonu-garantir-independencia-judicial/

#17 Galderic, Barcelona, 13/02/2017 - 20:47

Aquests jutges es queixen del suposat assetjament de 4 independentistes, però no es queixen de l'assetjament que pateixen els jutges per part de les estructures de l'estat perquè certs casos no es jutgin o bé perquè quan es jutgin ja hagi prescrit. Falsos i hipòcrites.

#16 Eduardo González Palomar, Manlleu, 13/02/2017 - 20:12

Así de vil es el acoso que sufren en Cataluña los que no participan del delirio independentista (480 fotos):
https://www.flickr.com/photos/100929805@N07/albums/72157666881104275

#16.1 !!*!!, Bcn, 13/02/2017 - 20:30

Tot això és molt lleig, tens raó. Quins són els culpables ? Els coneixes ? Estàs segur que no són provocacions ? Ah no ? Doncs "vuelva usted mañana".

#15 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/02/2017 - 19:15

Tal dia com avui de l'any 1668, els representants diplomàtics de les cancelleries de Madrid i de Lisboa signaven un acord de pau que posava punt final a un conflicte bèl·lic que havia esclatat 28 anys abans (1640-41), coincidint amb la declaració d'independència portuguesa i amb la proclamació de

#15.1 Piticly66, Igualada, 13/02/2017 - 22:12

Querido Jordi, vuelve al siglo XXI, actualizate .. 10/02/2017 .. El presidente del Parlamento Europeo,Antonio Tajani:
“Quien actúa contra la Constitución de un Estado miembro estará actuando contra parte de ese marco legal europeo”
Pero nada, Tu sigue anclado en el siglo XVII, se feliz ..

#14 jara, Madrid, 13/02/2017 - 17:29

? CONSTITUCIÓN DE NORUEGA: Art 1: El Reino de Noruega es un Estado libre, indivisible..."
? CONSTITUCIÓN DE FINLANDIA Cap. 1. Artículo 4: El territorio de Finlandia es indivisible.
? ALEMANIA: Art 21 Son inconstitucionales los partidos que tiendan a trastornar o a poner en peligro la ex

#14.1 !!*!!, Bcn, 13/02/2017 - 19:18

I les isles Feroe tindran el referendum al 2018. Ves per on.

#14.2 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/02/2017 - 19:19

El Dret a l'autodeterminació, és un dret internacional que està per sobre de les constitucions nacionals i/o estatals. En casos de litigi és el Tribunal Internacional de la Haia que dictaminarà sentència com en el cas de Kosovo.

#14.3 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/02/2017 - 19:21

La constitució espanyola reconeix el dret a l'autodeterminació que no s'aplica, com diuen els espanyolistes, només a les "colònies" sinó per a qualsevulla nació ocupada per una o més nacions estrangeres.

#14.4 Borrell ll, Girona, 13/02/2017 - 19:45

També ho diu la Canadenca, i suposo la danesa, la sueca, l'anglesa (no està escrita però hi ha documents que diuen que Escòcia mai es separaria ) i la de txecoslovàquia, i ja veus....referendum.... Coses de la democràcia.

#14.5 !!*!!, Bcn, 13/02/2017 - 21:35

Al juny que vé, Puerto Rico també tindrà el referendum. Dues opcions: ser un estat més dels Estats Units o ser independent. El retorn a Espanya no es contempla. Estrany, oi ?

#14.6 George, Alt Camp , 14/02/2017 - 00:35

Jordi ,déjate d una vez tu táctica dl Dr Goebbels repitiendo una mentira mil veces a ver si así cuela como una verdad: el derecho d autodeterminación solo está por encima dl d los Estados en caso d colonias, las d verdad. Ni la ONU ni la UE ni nadie sensato considera Catalunya una colonia ( ni al V