Usuaris
·
·
·
·
·
·
·
·

Usuaris

|
24 de Març de 2011. 11:12h. 133 comentaris ![]() 11332 lectures ![]() ![]() Mediàtics per la independència Insten a la participació en la consulta del 10-A per "dignitat i pel dret a decidir el propi futur" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #133 Francesc, Barcelona. 26/03/2011 - 23:12 Carles, doncs si ets de Barcelona pots votar en aquesta consulta de emocràcia participativa i directa. No hi ha ningú de Barcelona Decideix que estigui subvencionat. Tots som voluntaris. .
#132 Francesc, Barcelona. 26/03/2011 - 23:01 Julia, al contrari, l'odi ve de part de la gent que no vol participar en un acte dmocràtic de democràcia participativa i directa. Al vot anticipat hi vota molta gent que parla castellà. Moltíssima. Mentre que hi ha molts catalanoparlants que no en volen sentir a parlar. És la meva experiència.
#131 Ferran Capella, Port del Pla. 26/03/2011 - 15:54 E se non è vero, è ben trovato. La pedagogia de l'odi ens farà lliures! alimentem l'odi! visca Òmnium i visca Catalunya!
#130 Rafel de Rubí, Rubí (Països Catalans). 26/03/2011 - 10:55 Per als que ens fa fàstic que ens insultin d'ecs-panols, l'única sortida que tenim és desempallegar-nos d'aquesta colla de tercermundistes cavernícoles, és la INDEPENDÈNCIA !!! Els que penseu com jo, adheriu-vos a www.declaracioindependencia.cat.
#129 Fernando Capel, Puertollano. 26/03/2011 - 00:36 Pues yo entiendo que los catalanes no quieran ser españoles. Primero porque da la sensación que les odiamos (Intereconomía, ABC, El Mundo, Veo7, La Razón, etc.). Y después porque les sacamos todo lo que podemos y más. No me extraña que se lo quieran montar por su cuenta.
![]() #133 Francesc, Barcelona. 26/03/2011 - 23:12 Carles, doncs si ets de Barcelona pots votar en aquesta consulta de emocràcia participativa i directa. No hi ha ningú de Barcelona Decideix que estigui subvencionat. Tots som voluntaris. .
#132 Francesc, Barcelona. 26/03/2011 - 23:01 Julia, al contrari, l'odi ve de part de la gent que no vol participar en un acte dmocràtic de democràcia participativa i directa. Al vot anticipat hi vota molta gent que parla castellà. Moltíssima. Mentre que hi ha molts catalanoparlants que no en volen sentir a parlar. És la meva experiència.
#131 Ferran Capella, Port del Pla. 26/03/2011 - 15:54 E se non è vero, è ben trovato. La pedagogia de l'odi ens farà lliures! alimentem l'odi! visca Òmnium i visca Catalunya!
#130 Rafel de Rubí, Rubí (Països Catalans). 26/03/2011 - 10:55 Per als que ens fa fàstic que ens insultin d'ecs-panols, l'única sortida que tenim és desempallegar-nos d'aquesta colla de tercermundistes cavernícoles, és la INDEPENDÈNCIA !!! Els que penseu com jo, adheriu-vos a www.declaracioindependencia.cat.
#129 Fernando Capel, Puertollano. 26/03/2011 - 00:36 Pues yo entiendo que los catalanes no quieran ser españoles. Primero porque da la sensación que les odiamos (Intereconomía, ABC, El Mundo, Veo7, La Razón, etc.). Y después porque les sacamos todo lo que podemos y más. No me extraña que se lo quieran montar por su cuenta.
#128 António Marvais , Barcelona. 25/03/2011 - 20:33 Us repito que amb Espanya esteu molt bé. Jo ja fa 35 anys que visc a Catalunya i em conec el pany. No sabeu el xollo que teniu amb Espanya. El polítics us estan entabanant per a folrar-se a costa de la gent del carrer. Ja veieu com està el meu pais d'origen: arruïnat.
#127 Julia , bcn. 25/03/2011 - 20:04 Mas del 50% de los barceloneses tenemos como lengua propia el Castellano y estos Subvencionados siguen sin enterarse. Ninguno de los que participan en Cutreclip utiliza la lengua mas hablada por los barceloneses, ¿ a quien quieren engañar ? esto es puro odio hacia lo español . No juguéis con fuego.
#126 Carles, Reus. 25/03/2011 - 19:37 El dia que en una parafernàlia d´aquestes surti UN SOL PERSONATJE, NOMÉS UN, que no visqui de res que depengui de subvencions públiques, PROMETO QUE VOTARÉ.
#125 gemmacat, bcn. 25/03/2011 - 18:22 Deu interessar molt el tema perquè cada cop que surt una noticia sobre independència a CAT, es multipliquen els comentaris. Uns perquè tenen por que es pugui fer realitat, i d'altres com jo, feliços perquè cada cop estem més a prop. Endavant catalans
#124 Josep Maria Capdevila, Barcelona. 25/03/2011 - 17:30 Més del 85 per cent de la població catalana, no coneix de res a tots aquests adictes a la subvenció. El poder, la falsificacio historica i els diners publics son a mans d'uns quants estafadors del mon de la politica, les arts esceniques i quatre escriptors borratxos de subvencions. Aixo es Catalunya
#123 Tirsa, Barcelona. 25/03/2011 - 16:26 Bon anunci, si senyors. Jo aniré a votar que NO, però votaré. Vull que fins i tot aquestes urnes tinguin un vot d´una catalana que es considera espanyola.
#122 amoscaciques, girona. 25/03/2011 - 16:10 Ja vam votar a les passades eleccions al Parlament de Catalunya...i no va sortir precisament independència...
#121 Francesc, Barcelona. 25/03/2011 - 15:22 Pep, tornem-hi. I les vegades que sigui necessari. Tu ets nacionalista, també. Rts un nacionalista espanyol pancastellà de la Gran Castella a la maner de la Gran Sèrbia.
#120 Francesc, Barcelona. 25/03/2011 - 15:19 A veure, per què en Joel Joan és un vividor? Que no treballa? Que no l'heu vist fent d'actor a la televisió i al teatre? Prou d'infàmies, Pau!
#119 Francesc, Barcelona. 25/03/2011 - 15:17 Teresa, la consulta té totes les garanties democràtiques. Només cal que te n'informis. Però em sembla que pel teu partit pres no ho faràs. Però democratiues ho són. Participa-hi , ves al recompte de vots i observa-ho. No es poden fer acusacions sense fonaments.
#118 Selrac, bcn. 25/03/2011 - 15:10 Felicitats per l'anunci. Penso que la mobilització popular que s'ha generat amb aquestes consultes és emocionant pel què implica de convicció democràtica i compromís cívic de milers de ciutadans. Jo em quedo amb això. Els qui només sabeu despreciar i insultar, us ho haurieu de fer mirar.
#117 pau bores, bcn. 25/03/2011 - 14:45 ja estem amb els de la "Costra". Mira tots aquests bufons que viuen del "cuento"...oi Joel Joan! Colla d'inútils i vividors. Com es nota que només ho fan per la seva butxaca...Jo també seria independentista si cobrés el que cobren aquests llepaculs
#116 MBP, Freedom for Catalonia. 25/03/2011 - 13:51 - L'home no és lliure si no ho és el poble al qual pertany
#115 Teresa, Matadepera. 25/03/2011 - 13:10 Bueno, ya sabemos quienes son los colaboracionistas con este cutre intento de pervertir la democracia con la consulta paripé sin garantias democráticas.
#114 MARTI, SANT GERVASI, BARCELONA. 25/03/2011 - 12:23 Ningú diu res del fet que ahir:
#112 pepe, andorra. 25/03/2011 - 11:25 Font cuitora, si algo a demostrado la historia en los últimos 200 años, es q nacionalismo y democracia son términos incompatibles. Solo hay q ver la q lian en la universidad cuando va alguien no nacionalista o lo q ha pasado en el Ateneo barcelones con el aniversario de los 2300. Muy democrático.
#111 Francesc, Barcelona. 25/03/2011 - 10:56 Jim, al vídeo recull el fet molt comentat pels qui estan enutjats per la consulta, que aquesta és antidemocràtica. I no ho és, com tots sabem. La pregunta que pertoca ara, Jim, és, si no és ndiscreció, per què no vols participar-hi.
#110 Anna, Barcelona. 25/03/2011 - 10:49 Aquets frikis son lletjos de collons! Es veu que per ser unltra-nazionalista no es pot ser guapo. Quina colla !!! El deficient mental de les ulleres qui és??? Jajajaja!! Sembla un sketch de Martes y 13!!! Jajajaja!
#109 Ton, Sabadell. 25/03/2011 - 10:33 Com ho dieu, a Espanya?
#108 Jim, bcn. 25/03/2011 - 09:47 Aquí ningú no està parlant de prohibir les consultes ni molt menys. Teniu tot el dret a fer-les. Jo tan sols vull refutar la fal·làcia, insinuada al vídeo i expressada explícitament en alguns comentaris, de que els que no volem votar-hi o els que critiquem la propaganda som antidemocràtics
#107 Font Cuitora, La Llacuna. 25/03/2011 - 09:43 Fran (Llinars). Sembla que el ser dependentista et fa veure la realitat totalment distorsionada.
#106 Font Cuitora, La Llacuna. 25/03/2011 - 09:06 Per al portugués (que em sembla que deu ser un infiltrat espanyolista).
#105 roger, gavà-mar. 25/03/2011 - 08:39 per què diuen "mediàtics " quan volen dir "a sou de TV3"?
#104 Fran, Llinars. 25/03/2011 - 04:24 Home Font,vols dir q et creus les teves paraules?vosaltres respecteu els resultats d les eleccions quan cap partit indepe guanya i esteu sempre amb la mateixa canço?
#103 lluis, Tortosa. 25/03/2011 - 02:08 Ironia de la bona, felicitats per l'anunci!
#102 Al, Barcelona. 25/03/2011 - 00:25 Aquesta és la diferència entre Catalunya i Portugal: Catalunya té dèficit fiscal amb Espanya, mentre que Portugal segurament rebria de la "solidaritat". Si no us importa desaparèixer com a nació, llengua i cultura, feu-vos espanyols.
#101 Al, Barcelona. 25/03/2011 - 00:14 (continuació) ara Portugal seria una comunitat autònoma més (o un parell) i el portuguès es trobaria en el mateix procés de castellanització i mort en què es troba el gallec. Ara, potser sí que, a diferència de Catalunya, seríeu receptors de la "solidaritat" interterritorial, com Galícia.
#100 Al, Barcelona. 25/03/2011 - 00:08 António, un cop vaig veure una enquesta en què era el 40% de portuguesos, el que es volia unir a Espanya, i no un 80%. I en tot cas no crec que tinguin consciència del que representaria: si el 1640 Portugal no hagués aprofitat la guerra dels segadors per declarar la independència, (segueix)
#99 pepe guardiola, Puerto Real. 24/03/2011 - 23:53 Y otra cosa: al final no dicen si yo puedo ir a votar si paso ese día por Barcelona aunque soy de Cádiz. (Tengo 17 años y, por supuesto, voto Si, ya que mis abuelos maternos vivieron en Mollerusa un tiempo y yo, por apellidos, me siento barcelonista).
#98 pepe guardiola, Puerto Real. 24/03/2011 - 23:47 Si estos mismos del anuncio no se aclaran sobre si van a votar o no ¿a quien van a convencer?
#97 Francesc, Barcelona. 24/03/2011 - 23:47 Es veu que molta gent se sent ferida -la ferida narcisista que tots portem al damunt- només perquè algú plantegi la mera possibilitat de la independència.
#96 Francesc, Barcelona. 24/03/2011 - 23:43 Jim, la meva experiència com a voluntari de Barcelona Decideix és que lquan preguntes a algú si vol participar a la consulta sobre la independència o no de Cat, la majoria de la gent del no s'ho pren com una ofensa i no vol participar en un acte lliurement democràtic com una consulta popular.
#95 Galvão, Barcelona. 24/03/2011 - 23:42 Mentira é como dinheiro: mais fácil dizer do que de manter.
#94 Pere Pop, EL Masnou. 24/03/2011 - 23:34 En aquest pais li diuen mediatic a quansevol
#93 Com n'és de fàcil, enxampar els mentiders.. 24/03/2011 - 23:19 Antonio el "portuguès", com li diuen als habitants de Coimbra els portuguesos, col·loquialment?
#92 Font Cuitora, La Llacuna. 24/03/2011 - 23:06 Listillo, és de manual que si no vas a votar vol dir que acceptes el que digui la majoria.
#91 Font Cuitora, La Llacuna. 24/03/2011 - 23:02 Jim (bcn), no fugis d'estudi. Estem dins un sistema que boicoteja que es pugui fer una cosa tan civilitzada com consultar el poble d'una manera solemne i vinculant.
#90 António Marvais, Barcelona. 24/03/2011 - 22:57 Com portugués us aconsello: nosaltres vam cometre l'error d'independitzarnos d'Espanya i ja veieu com estem. La majoria de portuguesos voldriem ser espanyols avui dia. un 80% votaria SÍ a l'unió amb Espanya.
#89 Maria Antonia, Gavà. 24/03/2011 - 22:53 Si fuerais una nación, ya lo seriais hace siglos. Pocas ganas veo yo. Ahora, en quejarse y dar por culillo, sois una peazo nación. La nación porculista.
#88 Bernat, Vilanova. 24/03/2011 - 22:30 Chapeau!!! Tots ho fan de conya, i la idea de l'anunci és molt bona. Felicitats!!!!
#87 Montse, Barcelona. 24/03/2011 - 22:17 Quina por a la democràcia que es nota en aquests escrits que diuen que no tenim dret a expressar la nostra opinió, sigui per la independència o sigui pel que vulguem. Més que por, al·lèrgia a la democràcia. Si no, no ho entenc.
#86 Jim, bcn. 24/03/2011 - 22:16 Realment us sembla normal que TOTS els que promouen "innocentment" la participació i s'han pronunciat algun cop al respecte siguin independentistes declarats? Dieu que és que els partidaris del NO tenen por a dir que ho són. Us sembla molt normal i democràtic, això? Per què han de tenir por?
#85 Tothom a votar, Sí a la independència. 24/03/2011 - 22:15 Aquest 10 d'Abril es celebra la Consulta per la independència de Catalunya a Barcelona i a més llocs. A Barcelona ja es recull vot anticipat. És més important del que ens volen fer creure, convenceu a tothom per votar Sí a la independència de Catalunya. Hi ha observadors internacionals.
#84 Com ho fareu?, amb camps de concentració?. 24/03/2011 - 22:11 Cap els anys trenta del passat segle, José Antonio Primo de Rivera feia servir els mateixos arguments que els siudadanus fan ara per ridiculitzar el que anomenaven "democracias decadentes", i afegien que ens ho farien aprendre per la força.
#83 Listillo, Barna. 24/03/2011 - 22:06 Font, en tot cas qui ridiculitza la democràcia ets tu amb la teva brillantíssima afirmació de que "si no vas a votar vol dir que et sumes al que voti la majoria". Jo no he fet res més que portar-la a les seves conseqüències lògiques.
#82 Al, Barcelona. 24/03/2011 - 22:00 ... cap organitzador que us digui què heu de votar, sinó que l'únic que farà és informar-vos de l'existència de la consulta i de la vostra possibilitat de votar "Sí", "No" o en blanc. La resta són prejudicis, i és que ¿com fa aquella dita?... Ah sí!: "Cree el ladrón..."
#81 Núria, Barcelona. 24/03/2011 - 22:00 És legitim oposar-se a la independència, com ho és donar-hi suport.
#80 Jim, bcn. 24/03/2011 - 21:55 Font cuitora, no dic que el sistema actual (amb partits no només com PP i el PSOE, sinó també partits com CiU, ERC i SI) sigui el súmmum, però, malgrat les seves limitacions, és molt més representatiu i té moltes més garanties democràtiques que aquestes consultes.
#79 MEDIATICS?, bcn. 24/03/2011 - 21:53 més del 80 per cent de la població no coneix de res a a tots aquests adictes a la subvenció.
#78 Jim, bcn. 24/03/2011 - 21:51 AI, als meus comentaris no he fet CAP referència, directa o indirecta, als immigrants o als joves d'entre 16 i 18 anys. Fes el favor de llegir amb un mínim d'atenció els missatges als quals respons. No em sembla malament que deixeu votar aquestes persones.
#77 Al, Barcelona. 24/03/2011 - 21:47 I tot i això, els organitzadors continuen volent que immigrants i joves d'entre 16 i 18 anys votin. Potser és perquè realment volen que la ciutadania s'expressi? He vist consultes a diverses poblacions, i totes tenen un denominador comú: mai no trobareu...
#76 Francesc, Barcelona. 24/03/2011 - 21:46 A estos que salen diciendo burradas en esta video, no les falta el trabajo y con unos sueldos que dan miedo en el tiempo que estamos, verdad?. No hay otra manera para decir tonterias tan grandes como estas, mas que teniendo tiempo y dinero, el que nos quitan a los ciudadanos. A feir esparragos!!!!!
#75 Font Cuitora, La Llacuna. 24/03/2011 - 21:41 Ton (Sabadell), d'acord amb tu, ho has dit molt bé.
#74 Font Cuitora, La Llacuna. 24/03/2011 - 21:38 Jim (bcn), tot això serveix per posar en evidència que hi han partits com el PP i el PSOE, junt amb les seves sucursals catalanes, que boicotegen la possibilitat d'organitzar un referèndum de debó, vinculant.
#73 Al, Barcelona. 24/03/2011 - 21:38 Aquesta idea, crec, és tan absurda com denotadora de manca d'esperit crític i de la conseqüent creença en prejudicis: en realitat, els immigrants i els joves d'entre 16 i 18 anys han tingut una participació inferior a la mitjana, de manera que han fet baixar la xifra global de participació.
#72 Ton, Terrassa. 24/03/2011 - 21:30 Hi ha gent a qui no agrada que es parli, s'escrigui i es pensi en castellà.
#71 Al, Barcelona. 24/03/2011 - 21:28 Gràcies per la resposta Jim, ja que és en bona mesura la clàssica per part d'aquest corrent que qualifica els referèndums de botifarrèndums, i que ve a dir "clar, inclouen immigrants i joves d'entre 16 i 18 anys per inflar la participació".
#70 Montse, Barcelona. 24/03/2011 - 21:26 Els partidaris del no, no fan pas campanya en contra perquè quedarien instantàniament desemmascarats com els quatre gats que són.
#69 Ton, Sabadell. 24/03/2011 - 21:20 Hi ha gent a qui no agrada que es parli, s'escrigui i es pensi en la independència de Catalunya.
#68 Listillo, Barna. 24/03/2011 - 21:08 "si no vas a votar vol dir que et sumes al que voti la majoria". Fantàstic: he organitzat una consulta perquè cada ciutadà de Catalunya em pagui cent euros. Han votat tres persones i ha guanyat el Si. Com que els set milions que no han votat se sumen a la majoria, ja podeu anar pagant
#67 Jim, bcn. 24/03/2011 - 20:58 Ui, sí, el súmmum de la democràcia: consultes organitzades i promogudes exclusivament per partidaris del sí, en les quals es considera que participacions molt inferiors al 50% són un triomf indiscutible, per no dir que segurament els vots repetits i els errors de recompte són generalitzats
#66 Font Cuitora, La Llacuna. 24/03/2011 - 20:54 Jordi Cua Argüelles, no t'equivoquis, si no vas a votar vol dir que et sumes al que voti la majoria, i aleshores tot desitjant el NO en realitat el que fas és donar suport als SI.
#65 Jordi Cua Argüelles, Barcelona. 24/03/2011 - 20:34 Jo votaré "no", o sia, no aniré a votar què és el "no" més rotund.
#64 Sara, Barcelona. 24/03/2011 - 20:31 A mí nadie me la da con queso. Nos quieren meter la independencia con baselina y que encima digamos "gracias". Que no cuela, tramposos, que no cuela.
#63 Jim, bcn. 24/03/2011 - 20:30 AI, no, no és tan curiós si tens en compte que a) no és vinculant, b) l'objectiu és eminentment propagandístic i c) com que sempre guanya el "sí" es publiciten molt més les dades de participació que no les de vot positiu.
#62 Font Cuitora, La Llacuna. 24/03/2011 - 20:28 Ondia, com els hi pica als espanyolistes que la gent pugui votar amb llibertat. En comptes de ridiculitzar-ho, si sou demòcrates, el que haurieu de fer és anar a votar NO. Aleshores comprovarieu que només sou quatre gats insolidaris....
#61 Al, Barcelona. 24/03/2011 - 20:08 Filip Morris, vas dir el mateix del "Don't vote" d'Obama?
#60 Al, Barcelona. 24/03/2011 - 20:05 Sí Phaty, ni tampoc no hi ha ningú que parli en tamazight, ni en urdú, ni en italià, etc., llengües també de bona part de la ciutadania barcelonina. Quin escàndol que hagin fet tot l'anunci (TOT!) en la llengua pròpia del país!... Quin problema hi trobes en el català? Que existeixi, potser?
#59 pep, palma. 24/03/2011 - 20:01 no som ni espanyolista ni catalanista,tenc la sort de tenir dues llengües desde petit tenc la sort d'entendre tothom, tenc la sort de tenir amics catalans, espanyols i d'altres. No puc amb els ultraespanyolistes pero vist desde Sa Roqueta els catalibans sou realment patetics amb mala llet guanyau
#58 Filip Morris, Guatxiquei. 24/03/2011 - 19:48 Aquest anunci és profundament desafortunat, d´un paternalisme tendenciós que ofen la inteligència més elemental, tracten al poble de Catalunya d imbècils sense criteri per fer el que vulguin. Anem molt malament, és per fer-s´ho mirar.
#57 Al, Barcelona. 24/03/2011 - 19:48 "Mediàtics per la independència" ?! En quin moment diuen que votis "Sí"? Per cert Jim, és curiós el teu comentari, tenint en compte que en aquests referèndums hi pot votar més part del cens que en unes eleccions convencionals...
#56 Phaty-Difussa , bcn. 24/03/2011 - 19:05 ninguno de los estómagos agradecidos que salen en este videoclip folclórico patriótico habla en CASTELLANO !!! ¿ en Barcelona nadie habla CASTELLANO ? eso es la democracia de estos Ultranacionalistas Subvencionados . Menuda panda de fascistones .
#55 Alicantino, Alicante Valencia ESPAÑA. 24/03/2011 - 19:00 MMM montse estábamos esperando alguien como tú para recibir una lección de democracia y buena ciudadanía. No quería marcharme antes de que aparecieras por aquí. Ahora ya me puedo retirar tranquilo. Qué gozada, qué ejemplo!!! Gracias montse, gracias. Me encanta tu hecho diferencial.
#53 Jim, bcn. 24/03/2011 - 18:54 Tens raó, Montse. Els independentistes sou tan superiors en tot... Els que no ho són és que ni tan sols haurien de tenir dret a vot, oi?
#52 Montse, Barcelona. 24/03/2011 - 18:46 Allò que te de més bo els fils com aquest d'e-noticies és com deixen de clar quin nivell democràtic, ètic, de respecte als altres i conciliador que tenen els espanyolistes que hi participen.
#51 Espartero, BCN. 24/03/2011 - 18:41 La gente votamos en Noviembre y el resultado es el que es. Para butifarrendums no estoy.
#50 jajajaa, barcelona. 24/03/2011 - 18:17 Doncs si hia un 40% d´indepes, i TV3 e un sahre del 15% hi ha uns quants que veuen telecinco, Intereconmia etc etc
#49 jajajaaaa, barcelona. 24/03/2011 - 18:16 jajajajaja clar com s´ha de veure TV· per colllons, dons els hem de coneixer, no perdo ni un minut en veeure aquesta emissora, nomes per sentir les ximpleries sobiranistes....431 milions d´euros ens costa la broma amb un share del 15%.....es a dir ni els indees la veuen perque no hia un 40 d´indepes
#48 Alicantino, Alicante Valencia ESPAÑA. 24/03/2011 - 18:13 MAMMA MÍA, ¡¡¡ QUÉ FOTO !!!, ¡¡¡ VAYA CUADRO !!!, enfín, sin comentarios.
#47 F.M., Lleida. 24/03/2011 - 17:51 Veig que el concepte de cultura dels "patriotes" és cada cop més inefable: L'Espanya de pandereta i "olé" queda superada per la Catalunya de la cultureta del flabiol. Endavant amb la democràcia del vot anticipat, posposat, no-censat i teledirigit!
#46 Quanta gent sobrevalorada, Bcna. 24/03/2011 - 17:51 Veure aquesta gent em fa ser menys nacionalista del que soc, i ho soc bastant. Ara, una cosa m'ha quedat clara, i és el requisit per treballar a TV3 ;-)
#45 Kropotkin, Vic. 24/03/2011 - 17:45 ¿Porque no votamos democraticamente si se cierra TV3 y la pasta que despilfarran se dedica a Sanidad o Educación?
#44 Jim, bcn. 24/03/2011 - 17:44 Gerard i Gombau, els que no ens passem tot el sant dia enganxats a TV3 som uns incultes? Jotampoc no conec a la meitat d'aquesta gent. Quins premis o reconeixements internacionals han rebut? Quins mèrits tenen per ser considerats figures clau de la cultura universal?
#43 votar o botar, clot city. 24/03/2011 - 17:44 Bótadles de aquí a estos pesebreros, enchufados de TV-3. Ah, y si alguno quiere votar en la consulta, que vote. Pero esto de votar no es un juego. Los indys os tomáis lo de la independencia muy a la ligera. El día que llegue, nos cagaremos todos y ya no habrá vuelta atrás. Yo, me iré, seguro
#42 e, erccity. 24/03/2011 - 17:42 Intenta convencer a un ayuntamiento independentista que has celebrado una consulta donde el 100% de los residentes en tu casa está a favor de independizar tu tierra de un consistorio independentista que te margina porque eres castellanohablante y no nacionalista....me dijeron que nanay los independe
#41 Gombau, Vidrà. 24/03/2011 - 17:39 Gerard, com vols que aquesta patuleia (Anna,Mendrugo,Sorprendido,Pau Sallavinera,Alberto)coneguin a aquesta colla d' actors? Ells gaudeixen de Tele 5, Antena 3, Veo7, Intereconomia etc., i naturalment els hi encanten les pel·licules del Torrente.Ells son Espanya i com a tals així és defineixen.
#40 Albert , Barcelona. 24/03/2011 - 17:25 Amb aquests famosets provincians em vénen ganes de votar NO.
#39 Gemma, Matadepera. 24/03/2011 - 16:53 joder y el tío ese de abajo a la izquierda, ¿quien es? hacía tiempo que no veía un tío tan feo!
#38 el Tato, Madrit. 24/03/2011 - 16:52 ¡¡¡Qué incultura la mía!!! Na más conozco al Joel Joan. Si por lo menos pusieran a María Lapiedra o a la Belén Esteban...
#37 Jos, VNG. 24/03/2011 - 16:50 S'ha de conèixer tothom que surt al video¿? Si no és així és símptoma d'incultura¿? El que em faltava per llegir.
#36 jk, ¿?. 24/03/2011 - 16:49 Miren ustedes si son democráticos que en mi casa el 100 % de los residentes a votado a favor de independizar mi casa de un ayuntamiento de independentistas de ERC y estos que se dicen "democráticos" no nos dejan independizar mi casa de un ayuntamiento que nos margina por razones de lengua e ideas
#35 Gerard, Reus. 24/03/2011 - 16:33 Alberto,
#34 Martí, Sant Gervasi, Barcelona. 24/03/2011 - 16:24 Fantàstic vídeo.
#33 Alberto , Bcn. 24/03/2011 - 16:11 1. No conec a la meitat dels que surten.
#32 jajjaaaa, barcelona. 24/03/2011 - 16:10 "ja es recullen vots " amb quina garantia, amb qui cens........mes que mediatics, lo que ocurre es que dan miedo tots a sou de TV3 la ruina del pais
#31 Basile, Barcelona. 24/03/2011 - 15:54 Molt bon vídeo que deixa en evidència la pobresa dels arguments dels que van contra la consulta
#30 emilio, a@a.com. 24/03/2011 - 15:45 todos son caras habituales de TV3. ¿Eso significa que Tv3 es el no-do del catalanismo?
#29 Manel de Sant Antoni, SANT ANTONI DE MAR (Baix Empordà). 24/03/2011 - 15:43 "Chapeau" per el video.
#28 emilio, a@a.com. 24/03/2011 - 15:43 ¿si no llegan al 50% de participacion al menos se quedarán una temporada calladitos?
#27 Catalonia the next state of, Europe. 24/03/2011 - 15:32 Aquest 10 d'Abril es celebra la Consulta per la independència de Catalunya a Barcelona i a més llocs. A Barcelona ja es recull vot anticipat. És més important del que ens volen fer creure, convenceu a tothom per votar Sí a la independència de Catalunya. Hi ha observadors internacionals.
#26 Lluis Cifre, Gracia. 24/03/2011 - 15:04 Vist el video. Molt maco tot. Ara.. puc demanar un referendum perquè em deixin em pau? Sí, tots, que em deixin de demanar de tot, tant els uns com els altres. Que em deixin en pau. Tots i totes. Principalment els polítics i els medìatics. Puc demanar-los que es quedin a casa? Vota
#25 Francesc, Barcelona. 24/03/2011 - 14:55 És una veritable mania que la consulta de Barcelna Decideix la paga la gent. La consulta de l'Hereu -en principi, correcta si no fos per les greus irregularittats- sí que la va pagar, en darrera instància, la gent. Aquesta no. La paga la gent de Barcelona Decideix.
#24 Francesc, Barcelona. 24/03/2011 - 14:52 Perdó, un resultat del 5% com el de Montenegro.
#23 Francesc, Barcelona. 24/03/2011 - 14:50 Hi ha el respecte als drets humans, el respecte a la voluntat popular. Espero que entre els no-independentistes passi el mateix. Com pots qualificar, Pere, d'akelarre un acte de democràcia popular? En quin cap cap?
#22 Francesc, Barceona. 24/03/2011 - 14:48 Pere, això del "tot per la pàtria" és el lema de la Guardia Civil Española. I, efectivament, és un lema molt feixistoide i autoritari. Barcelona Decideix què hi oposa? Una iniciativa popular, la democràcia directa, la democràcia participativa. No tot és per la pàtria. Ni de ben tros!
#21 Francesc, Barcelona. 24/03/2011 - 14:43 Pere Sallavinera, aquesta consulta no és vinculant. Només es fa perquè la gent empadronada a Barcelona hi participi i hi doni el seu parer. I per a arribar a la independència s'ha e fer democràticament amb un referèndum vinculant i amb un resultat com a mínim del 55%, com el Kosovo.
#20 Ricard, Barcelona. 24/03/2011 - 14:33 És probable que siguin partidaris de la independència, no ho sabem segur. El que sabem és que estan a favor del referèndum. Són detalls importants, especialment si volem atorgar seriositat a la consulta.
#19 Francesc, badalona. 24/03/2011 - 14:15 Anna (Barcelona)
#18 para marc de san just, vielha. 24/03/2011 - 14:14 Aqui no ha insultado nadie. Simplemente te pido un pcquito de educación.Ofendes mis oidos.El insulto ya te descalifica a ti y a tu discurso.
#17 Jajaja, vaya prinago, l'Uriel. 24/03/2011 - 14:13 Ahhh!!! ¿haveu vist la réplica que le hace Uriel Bertran a Rivera en el twitter de Xavier Rius? DINTRE de poc anys, dice el garrulo, declararem la independència. Jajajaja, pobre vividor que no sabe ni expresarse en catalán (y eso que está dicutiendo del supuesto bajo nivel de catalán de Cañas)
#16 analfabetisme = espanyolisme, Lleida. 24/03/2011 - 14:10 Veient els comentaris, cada vegada és veu més clar que els anti independentistes o bé son uns quillos delinqüents en potència o gent que en teoria son catalans peró la seva incultura no els deixa entendre l'expoli fiscal, la colonització, falta d'inversions..Més cultura i menys espanyols!
#15 Marc, Sant Just. 24/03/2011 - 13:59 Pere Sallavinera Et sona lo del dèficit fiscal? Quan tinguem la independència el impostos seran per tots, tu podràs seguir sent espanyol i nosaltres serem oficialment catalans. Oposar-se a això es injust, i un pel idiota.
#14 Tyr, Barcelona. 24/03/2011 - 13:14 Està molt bé i només demana que participis. Això sí, fa ràbia quan diuen amb ironia "hi ha altres problemes". Clar, els que surten no pateixen tant la crisi com la resta de mortals. Segur que sumant els seus sous ens podríem quedar glaçats...
#13 Pere Sallavinera, Esplugues de Ll.. 24/03/2011 - 13:11 Nomès falta el "Tot per la Pàtria". Feu el vostre akelarre independentista, aneu a votar el 15 o 205 dels barcelonins i a la resta el 80-85% deixeu-nos en pau. Us independitzeu i us promocioneu. Peró no amb els diners de la majoria dels catalans que pasarem olimpicament de les vostres gràcies.
#12 Quim, Pineda de Mar. 24/03/2011 - 12:57 Pels comentaris que hi ha més avall,veig que fa molta por que la gent voti,que la gent digui el que pensa i vol I aquests porucs ens diuen frikis,vulgars,il·luminats,ens volen ridiculitzar... Bé veig que vosaltres ja heu votat/decidit:voleu que els altres (Madrid) decideixin per vosaltres.
#11 Pedro, Sant Boi. 24/03/2011 - 12:56 Sí hay que votar. No romperá la cohesión social en absoluto.
#10 mercedes, girona. 24/03/2011 - 12:47 L?únic que segurament ets un caspós ets tu "mendrugo" dient-te així no hi ha cap dubte que ets del "de la llegaña al moco.............?, amb tots els respectes per ells!
#9 esteve, madrid. 24/03/2011 - 12:42 Yo no soy independentista y por tanto no soy objetivo, pero no me parece un buen anuncio. El ?buen rollito y colegueo? que quieren aparentar resulta empalagoso y casi te incita a hacer lo contrario de lo que te proponen, simplemente por no seguirles la corriente.
#8 sorprendido, vielha. 24/03/2011 - 12:38 APARTE DEL MAL ACTOR QUE ES EL JOEL JOAN ¿quien narices son el resto?
#7 Mendrugo, Vic. 24/03/2011 - 12:31 Miediáticos por la independencia? Propongo crear una asociación! Se llamará "casposos por la independencia" jajajaja conozco a uno que sería el presi ideal
#6 Enric, Lleida. 24/03/2011 - 12:30 Si no manipuléssiu la informació, el titular seria "Mediàtics SOBRE la independència". En cap moment diuen res "per" la independència.
#5 Ferran, figueres. 24/03/2011 - 12:24 Han inclos el "vota no", per primera vegada, per una senzilal raó. Que els que pensem no anessim a votar, legitimaria aquesta pantomima que han organitzat. Els catalans ja hem votat, i tret de 14 escons, de independencia nanay. I aixo si que es vinculant, xatos!!
#4 Anna, Barcelona. 24/03/2011 - 12:11 Qui són aquets frikis? Algú els coneix? De tota aquesta panda de mantes, qans treballen???
#3 Jos, VNG. 24/03/2011 - 11:56 Què pesadets! De veritat. Espero i desitjo que d'una vegada es faci un referèndum vinculant i mirar cap a endavant d'una vegada. Sempre estem igual.
#1 jordi pérez, barcelona. 24/03/2011 - 11:40 Boníssim. Qui no voti després de veure això no és una persona, és un robot.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Societat - Mediàtics per la independència

























