Societat · 29 de Desembre de 2017. 08:47h.

Mor la filla de Franco

Carmen Franco era la presidenta d'honor de la fundació que exalça la figura del dictador

Mor la filla de Franco

Carmen Franco, amb el seus pares

Carmen Franco Polo, la filla de Francisco Franco, ha mort aquesta matinada al seu domicili de Madrid víctima d'un càncer terminal. Franco, de 91 anys, era la presidenta d'honor de la Fundació Francisco Franco.

El seu net, Luis Alfonso de Borbón, ha confirmat la mort al seu Instagram. "Déu s'ha dut a Man (dep), però ella no se n'ha anat: la tindré sempre en el meu cor. Va passar de puntetes durant 91 anys, deixant un record fabulós a tots els que la van conèixer ia mi un buit enorme", ha publicat.

net.jpg

31 Comentaris

Publicitat
#11 Jordi BR, L'H, 30/12/2017 - 12:11

El meu condol per Tabarnia

#11.1 Alejandro, Barcelona, 30/12/2017 - 17:26

Jordi. sentimos mucho que te haya ocurrido este hecho tan luctuoso y te damos el pésame.

#11.2 Jordi BR, L'H, 30/12/2017 - 18:40

Tranquilo Alejandro, no te voy a dar caña hoy, en un día tan triste para los monárquicos del caudillismo

#10 Alejandro, Barcelona, 30/12/2017 - 11:24

Descanse en paz y, que sus herederos devuelvan todo aquel patrimonio que pertenezca al pueblo.Ya lo han disfrutado demasiado tiempo.

#10.1 Jordi BR, L'H, 30/12/2017 - 18:41

Sus herederos son los Borbones

#10.2 Alejandro, Barcelona, 30/12/2017 - 19:28

Me da lo mismo quienes sean. Lo que quiero es que lo devuelvan. Como quiero la devolución del dinero que han robado los políticos corruptos, hasta el último céntimo.

#8 Leonidas, Santa Coloma, 30/12/2017 - 01:27

Espero que no se les ocurra enterrarla en una cuneta, ya que no hay plazas libres en ninguna carretera de España.

#7 Laila, Bcn, 29/12/2017 - 13:37

Ara és quan el jutge farà tornar les 2 escultures de la catedral de Santiago que tenen a casa seva?

#6 FERRANOT, BARCELONA, 29/12/2017 - 11:06

Descansi en pau la persona. El seu pare va ser un dictador, però em fa molta gràcia que els que avui el maltracten verbalent, són fills dels que es cagaven només veien la seva figura i que mai van tenir pebrots de fer-li front mentre vivia.

#6.1 Hasta las narices, Barcelona Via fora, 29/12/2017 - 12:07

Yno te olvides, Ferranot, que muchos de los impulsores del prusés son descendientes de ilustres falangistas y franquistas, que vivieron de lujo durante la dictadura.

#6.2 Capit@n España, Cataluña es una unidad de destino en lo universal, 29/12/2017 - 12:10

Nooo....A Franco lo mató heroicamente un independentista. No lo sabias.???.Cucurull te lo cuenta...

#6.4 Josep, Tabarnia, 29/12/2017 - 18:15

6.1 falangistas como el abuelo del Puigdemont

#6.5 Purria Espanyola, Bcn, 29/12/2017 - 21:22

Canis votando a Ciudadanos!!! Ya nada me,sorprende

#6.7 Alejandro, Barcelona, 30/12/2017 - 17:29

Canis votando a los indepens. ¡¡vivir para ver!!