Societat

 

7026

0219

19 / 12 / 2008

"No me gusta el catalán, pero me gusta el castellano"

Les dones pakistaneses que cantaven Els Segadors rebutgen aprendre la llengua catalana

Llistat de Comentaris Comentar Enviar Imprimir Votar Imatges Vídeos Disminuir lletra Augmentar lletra

Vídeos

Tancar
 
 

Les dones pakistaneses que cantaven l'himne nacional de Catalunya, Els Segadors, no entenen el català, segons ha explicat el presentador d'Els Matins de TV3, Josep Cuní, que ha aclarit també que les dones tenien la lletra traduïda fonèticament en la seva llengua.

En aquest sentit, el reportatge d'Els Matins ha inclòs les opinions d'aquestes dones, que rebutgen el català per motius pràctics. "Yo vivo aquí. Si quiero canviar e irme a Madrid o Aragón, allí no sirve el catalán. Por eso aprendemos castellano, que sirve en toda España", ha expressat una de les dones.

Una segona dona pakistanesa ha reconegut que "a mi no me gusta el catalán, es muy difícil, pero a mi me gusta el castellano". Una tercera opinió ha recordat que "es muy difícil aprender dos lenguas. El castellano es más fácil que el catalán"

Albarytu  (Madrid)

17/06/2009

19:11

1. El castellano es más fácil de aprender que el catalán. Viniendo de un extranjero, habrá que admitirlo como cierto, al menos para alguien.
2. Es más útil aprender la seguna lengua más hablada del mundo que la octogésima octava.

Jaume  (Badía)

31/12/2008

16:55

X éso l cat db sr lngua bhicular n ls escuelas y obligatoria n ls carteles.Sn,por 1cuestión práctica, nadie lo aprend y s va perdiendo. Perder una cultura es perder un tesoro, y el catalán va reduciéndose a medida que llegan personas y se van catalanes

Manel  (Manresa)

22/12/2008

09:33

Com a empresari ningú que no sàpiga i s'expressi correctament en català i castellà no treballa per mi. És a dir que aquestes dones NO tindran feina a la meva empresa.

Jo parlo Urdu  (Islamabad)

22/12/2008

02:14

Que se'n vagin al seu poble a practicar Urdú.

Hug  (Begur)

21/12/2008

22:19

Un inmigrante no entiende de los problemas internos de Espa? siempre votar? un partido estatal. Tiene su logica. No deberian poder votar mas que en munincipales

 
Tots els comentaris
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/410c093c1fd8ca69?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/410c093c1fd8ca69?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/3823930337bff47f?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/3823930337bff47f?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
Guia d'empreses
  Cercar
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/096570185133d9ba?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/096570185133d9ba?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Societat - "No me gusta el catalán, pero me gusta el castellano"

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Ben Mirat


  Amb la col·laboració de
Generalitat de Catalunya