
Usuaris


|
3 de Maig de 2012. 10:35h. 267 comentaris ![]() 48782 lectures ![]() ![]() "¿Quieres que te la chupe?" L'empleat d'un peatge li diu a un conductor que no volia pagar que "como bajen los de los camiones vas a ver" ![]() ![]() Un treballador de peatge va discutir amb una persona que no volia pagar i va animar la resta de conductors a que baixessin del cotxe i l'agredissin, a l'AP-7 a l'altura de l'Escala. Quan el conductor va anunciar que no volia pagar, el treballador li va retreure si "¿no tienes dinero, con ese coche que llevas?". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #162 PEregil, Barcelona. 07/05/2012 - 10:12 El cobrador és España: maleducat i torrente. This is Spain.
#161 Sergi, barcelona. 06/05/2012 - 12:43 Bon dia. Sense ésser advocat em pregunto: Incitar a la violència és delicte ? el noi no vol pagar i pot ésser sancionat. Però el personal de Abertis pot comportarse així ?
#160 fideli, rdnes. 06/05/2012 - 12:25 sabia que el mariano no tindria pebrots de posar peatges per entrar i sortir de madrid. ho sabia, i així és... la guerra continúa!
#159 Soc jo, Barcelona. 06/05/2012 - 10:34 Que fort¡ Despres ens queixarem que els titols siguin sensacionalistes... Aquesta te mes de 30.000 lecturas, quan qualsevol de les altres quasi que no arriba a les 1000.
#158 no cal, barcelona. 06/05/2012 - 00:38 el cutre ets tu noi! si no vols pagar no passis pel peatge... per aixo esta la NACIONAL pels garrulos com tu... i perque no vas a Palafrugell a foter-te una paella i no la paguis... l'arròs paga impostos a Madrid... cutre... es una societat catalana cutre i gosflautera!!!
![]() #162 PEregil, Barcelona. 07/05/2012 - 10:12 El cobrador és España: maleducat i torrente. This is Spain.
#161 Sergi, barcelona. 06/05/2012 - 12:43 Bon dia. Sense ésser advocat em pregunto: Incitar a la violència és delicte ? el noi no vol pagar i pot ésser sancionat. Però el personal de Abertis pot comportarse així ?
#160 fideli, rdnes. 06/05/2012 - 12:25 sabia que el mariano no tindria pebrots de posar peatges per entrar i sortir de madrid. ho sabia, i així és... la guerra continúa!
#159 Soc jo, Barcelona. 06/05/2012 - 10:34 Que fort¡ Despres ens queixarem que els titols siguin sensacionalistes... Aquesta te mes de 30.000 lecturas, quan qualsevol de les altres quasi que no arriba a les 1000.
#158 no cal, barcelona. 06/05/2012 - 00:38 el cutre ets tu noi! si no vols pagar no passis pel peatge... per aixo esta la NACIONAL pels garrulos com tu... i perque no vas a Palafrugell a foter-te una paella i no la paguis... l'arròs paga impostos a Madrid... cutre... es una societat catalana cutre i gosflautera!!!
#157 PEPALMOGÀVER , Rep. de Gràcia. 06/05/2012 - 00:33 El treballador del peatge, semble tret d'una pel·lícula del Ozores o Martinez Sória....ara el conductor visualitzo el Ecomunista Joan Herrera (sense veurel's). Patètic tot plegat !!
#156 Jesse Molina, Barcelona. 05/05/2012 - 21:20 Hombre, una mamadita incluída en el precio del peaje tampoco es tan mala oferta.
#154 AURELI, LLAGOSTERA. 05/05/2012 - 20:37 OLE OLE OLE ELS TEUS COLLONNNSSSSSS
#153 putero, gir. 05/05/2012 - 18:21 "quieres que te la chupe" slogan d abertis?...ui,ui,ui... els de l'opus, s'enfilaran per les parets!!!!
#152 Comprensiva, Santa Maria. 05/05/2012 - 17:46 Si catalunya fos independent i espanya no ens robés seríem 7 vegades més rics! Llavors aquest noi podria tenir 7 Audis. Ara només en té un, per culpa de l'expoli fiscal!!
#151 kimet, bcn. 05/05/2012 - 17:15 Pero li va fer la mamada o no? com que ho diu en castellà potser per agraimet pel déficit fiscal s'enrolla una mica i li fa una feineta.
#150 alba puigpelat, Barcelona. 05/05/2012 - 14:11 Felicitats al valent del #novullpagar.
#148 Kali Rossi, Barcelona. 05/05/2012 - 11:39 OLE! por tus co_hones!! gente así necesitamos - el pobre lacayo de la autopista debería aprender de este Señor!
#146 fideli, rdnes. 05/05/2012 - 11:24 FORA lladres españols...(als catalans ja els espavilarem)... INDEPENDÈNCIA!!!
#145 Trinity, BCN. 05/05/2012 - 10:14 quin peatge deu ser? a mi no m'importaria que me la xuclés...
#144 Jordi, BCN. 05/05/2012 - 09:41 Jo també si una cosa no suporto és aquesta xuleria de palillo, descamisat i cadena d'or. Jo no hagués tingut paciència i el senyor hagués acabat empassant-se la barrera bocí a bocí.
#143 angel, cardedeu. 05/05/2012 - 01:05 O sento gent, pero a mi si em diu això no tinc paciencia, baixaria del cotxe i li enviaria a la Generalitat.
#142 Cris, El mundo. 05/05/2012 - 00:12 Contestem en català,
#141 Nopagues, BCN. 04/05/2012 - 23:49 Totalmente de acuerdo en no pagar, es un atraco a mano armada, pero veo mucho independentista que quiere sacar tajada a base de decir que la culpa es del estado cuando estos peajes los promovió CIU y no España, que no huele un céntimo de esas concesiones.
#139 SI NO PAGAS ERES UN LADRÓN Y PUNTO, BARCELONA. 04/05/2012 - 21:36 UN TÍO QUE NO PAGA UN PEAJE ES UN LADRÓN Y PUNTO PELOTA, ASÍ QUE OLE LOS COJONES DEL TRABAJADOR QUE NO LE PONE EL SEMÁFORO EN VERDE.
Bueno, teniendo en cuenta que hay, como mínimo, un millón y medio de independentistas y que cada uno de ellos puede votar varias veces, tendrías que tener ya MILLONES de votos negativos (no sólo 47). #137 fideli, rdnes. 04/05/2012 - 21:15 si hem fet una guerra;afusellats, exilats; el companys assassinat...torna Tarradellas per recuperar l'autogovern, i només aquest serveix per vetllar que uns senyors, que han guanyat la guerra,segueixen expoliar-nos via autopistes... per això tan morts, sufriment, suor i llàgrimes? Sabeu que us dic?.
#136 Anonimo, Bilbao. 04/05/2012 - 20:56 Recomendaría que para la próxima vez lo redactarais mejor, parece estar escrito en caliente tras una discusión, no es que quiera dar ejemplo de como se hacen las cosas pero al menos poner en situación para los que no sepan de que va el asunto...
#133 Charlie Gordon, País de la Piruleta. 04/05/2012 - 19:42 El senyor de la guixeta és un maleducat, sens dubte, pel que fa a les formes. Això no treu que tingui bastanta raó pel que fa a la qüestió de fons. Què curiós que hi hagi gent que no vol pagar i es queixen que els roben i que condueixin un Audi. Quin cotxe tindrien si no els "robessin"??
#131 Lerdos, Barcelona. 04/05/2012 - 18:52 Jo dono tot el meu suport al cobrador!!aquest video està tallat, per tant, no sabem si el conductor va mostrar agressivitat davant del cobrador, lògicament, ell només penja els talls que li interessen. No ens creiem tot el que veiem home!!Q semblem tontos al final!!
#130 fideli, rdnes. 04/05/2012 - 18:44 en un estat democràtit modern els abusos MAI poden ser LEGALS... i els peatges a catalunya són un ABUS!
#129 mel, barcelona. 04/05/2012 - 17:54 Esto es una verguenza. Me da verguenza. No he leído los comentarios pero estoy segura de que alguien ha puesto lo mismo que yo. Este empleado del peaje tiene un serio problema de identidad, ni que hablar de su educación. Una pena que no se vea la cara. Admiro la templanza del que ha grabado el vídeo
#128 fideli, rdnes. 04/05/2012 - 17:42 és curiós com va ser el començament de la caigua de Matas, a les Illes: Van preguntar per què va liquidar com despeses unes entrades a la casa de putes Rasputin de Moscou...aparentment, una "tonteria"...i... com ha acabat!!!... Doncs, això!...
#127 fideli, rdnes. 04/05/2012 - 17:25 Jo faria revisar la legalitat dels tots els expedients de concessió per verificar-ho, encara que sigui per via judicial(alguna demanda?). Segur que en més d'ún hi haurà "alguna cosa" que l'invalidaria, i concessió NULA!... SEGUR!!..tan de merder legal no es en va...ja han nascut VICIATS!
#126 A Per Prats, BARCELONA. 04/05/2012 - 17:14 Que no tens feina nano??Estàs tot el matí replicant a la gent. Dones suport al Novullpagar i segur que ets votant de CIU i tens els estalvis a La Caixa, quanta hipocresia hi ha pel món!!!
#125 fideli, rdnes. 04/05/2012 - 17:01 Ja són legals les concessions? i si les fem revisar totes? que els governs presentin la legalitat de tots els expedients!!!
#123 Ramon, Barcelona. 04/05/2012 - 15:30 Ves-la a mamar a les autovies gratuïtes ecscanyoles de la Caixa de mi PPciu, marcolfa de Burgos, que aquelles també les paguem nosaltres.
#122 miriam, terrassa. 04/05/2012 - 14:51 A mi lo que me parece mal es que despues de un video rehivindicativo me pongais un puto anuncio de endesa diciendome que hay que tener actitud azu..... endesa= aznar cobrando 200.000 euros al año por ser su asesor esque me rio de la manera que tiene de contradecirse el video con la publi del final!!
#121 Alf, BCN. 04/05/2012 - 14:44 Un clar exemple de que per tenir 50 carreres o 23 masters no et fa tenir més raó q algú amb est. primaris.
La 1a vegada que no vaig pagar vaig preguntar als senyors de la cabina si el fet que jo no pagués els comportava represàlies amb l'empresa. Van dir que no, tan sols la murga d'anotar matrícules. Així que no entenc perquè s'allarga tant. No vull pagar, anoti matrícula i adéu. #120 Nemigo, galiza. 04/05/2012 - 14:14 pero es suya la autopista? Pero este hombre se ha enterado de la reforma laboral? Pues mañana te ponen en la calle y ni autoridad ni hostias, a la calle sin un céntimo
#119 Adrian, Barcelona. 04/05/2012 - 14:11 En mi opinion... Hubiera estado bien que le hubieran dado una paliza al empleado de la autopista. Otra vez le dejará pasas sin ninguna contemplación, respetar los derechos del conductor también es su trabajo, no solo cobrar y cobrar.
#118 Antonio, Valencia. 04/05/2012 - 13:59 Hola, yo estudio en Valencia, pero soy de Alicante. Y cuando bajo a casa, puedo elegir, o pago AP-7, o, si no quiero pagar, pues voy por otro camino un poco más largo.
Desconozco el caso de Valencia-Alicante pero le digo que es usted un "afortunado". Igual problema radica mas en Cataluña! Que no estan facil optar por una via gratuita! Es que todo hay que explicarlo... Entiendo que entiendas lo que ocurre en Cataluña.
Antonio, el problema es que a vegades no hi ha alternatives, o passes per autopista o te la jugues passar per la N-II on cada any hi han morts, o pujes per la collada de tosses que segons com està tancada. Tot això li sumem el greuge que determinades autopistes han estat pagades 20 o 30 cops. #117 Joder, sdfasfsad. 04/05/2012 - 13:54 No es culpa del conductor, debe ser dificil expresarse con una polla atravesada en la garganta.
#116 llpv, cat. 04/05/2012 - 13:53 collons Rius, portes tres dies amb la "chupadita", potser que vagis canviant el titular que estàs molt gandúl darrerament...
#115 Isaac, Barcelona. 04/05/2012 - 13:51 Me parece muy fuerte que querais poner de victima al conductor, cuando teniendo la barrera bien abierta y permiso para irse estaba reteniendo el trafico a propósito y tocando los huevos solo por hacer la grabacioncita.
Nos tendriamos que plantar todos en los peajes y decir basta... Entonces la cosa cambiaria. Ya veriamos quien se la chuparia a quien.
Pues yo defiendo al conductor porqué defiende y reivindica los intereses de los conductores y del trabajadores que estan hartos de pagar.
#114 Adrian, Barcelona. 04/05/2012 - 13:43 Aquí teneis uno de los motivos de la iniciativa del no vull pagar:
#113 Conductor Ridiculo, Palma de Mallorca. 04/05/2012 - 13:31 Que conductor mas ridiculo, la que monta con tal de no pagar, no debia tener prisa...
Aqui el unico RIDICULO que hay eres tu! Que sabras tu de nada!
Gran comentario. Ah no espera, que no lo es. #110 Joaquim, Alp. 04/05/2012 - 13:24 ja poden amenaçar amb tancs..si volen merder els espanyols.. al final el tindrán.
#109 Beto, Barcelona. 04/05/2012 - 13:12 Aquest empleat va actuar incorrectament i se l'ha de sancionar.Dit això , considero que cal complir amb la legalitat i si no canviar-la. Com que hi ha crisi , la gent ha d'assaltar els supermercats? Qui no te vivenda ha d'ocupar una casa aliena?
Beto, estic d'acord amb tu però els exemples son erronis, assaltar un supermercat i ocupar una vivenda és delicte, però no pagar un peatge no ho és,almenys fins que arribis als 400€ de deute.
#108 JO MATEIX, barcelona. 04/05/2012 - 13:03 JO RECOMANO FER UNA DENUNCIA PENAL PER LES AGRESSIONS VERBALS DEL TREBALLADOR, AMENACES, EXTORSIO, VEXACIO, DANYS I PERJUDICIS MORALS, ETC... QUE EL DESPEDEIXIN DEMA MATEIX !!!
#106 Roger, Barcelona. 04/05/2012 - 12:38 Ja fem el que podem anant a diferents botigues etc.. però encara hi ha llocs complicats d'evitar espanyols on aquestes escenes son habituals.
#105 Anglin, Barcelona. 04/05/2012 - 12:35 A los que no quereis pagar por nada clamando la justícia social, mejor que os quedeis en casita y continuad amargandos vuestra existencia.
Con clase de gente como tu, es el motivo por el cual cada dia pagamos mas y mas! Porqué no nos reivindicamos y nunca decimos basta!
Porqué no te marchas tu de Cataluña?Ya que tu no defiendes los derechos de los catalanes de reivindicarnos de obligaciones injustas! Porqué tenemos que pagar por algo que ya esta pagado? Me lo puedes explicar?
¿Amargados por la existencia? Quién eres para clamar semejante tontería. Efectivamente, eso es lo que hay, y como no gusta (y con justificación) la gente se marcha y no paga. #104 PMorago, Jaén. 04/05/2012 - 12:25 Pues a mi me parece que tiene la barrera levantada, si no quiere pagar, puede no hacerlo y pasar. No sé a qué viene molestar a un empleado que está haciendo su trabajo. Me parece ventajista y estúpido.
A ana i al anònim de Girona, moltes gràcies per la vostra informació, és interessant que això se sàpiga, però no tothom està tant ben informat com vosaltres per tant davant del dubte, semàfor vermell espera, semàfor verd passa.
El semáforo de los peajes no es de señalización viaria, te lo puedes pasar en amarillo o en rojo sin que implique multa. #103 Ramon, Barcelona. 04/05/2012 - 12:22 Típic exemple de colon ejpañó a casa nostra. Cervell de mosquit fossilitzat en les restes de l'home paleolític. To xulesc de xusquero garrulo i ni un sol argument. I pensar que ens deixem esclafar per la nació d'aquesta gentola. Diu molt poc dels catalans. Un deu per al conductor.
#102 Antonio, Madrid. 04/05/2012 - 12:20 Ánimo a los que estáis haciendo esto en Cataluña. Un cajero nunca debe discutir con un cliente porque no es su trabajo ni le pagan por ello. Para eso está atención al cliente o los abogados de la empresa, que cobran más que un cajero de garita.
#101 Bud, Barcelona. 04/05/2012 - 12:18 El conductor la caga ben cagada.
#100 Miquel, BCN. 04/05/2012 - 12:08 Una de les primeres coses a fer serà nacionalitzar Abertis.
#99 Joanjo, bcn. 04/05/2012 - 11:50 Que un empleat a l'atenicó al públic es dirigeixi amb "quieres que te la chupe" ho diu tot de a qui paguem peatges
#98 Roberto, Cualquiera. 04/05/2012 - 11:21 Otro empleadillo cualquiera que se cree que va a heredar la empresa y para ello retiene ilegalmente a diferentes personas, además de pasarse por el forro el honor en una falta más. ¡Anota la matrícula, que pasen y que se le ponga una multa si corresponde por quien sí tenga autoridad para ello!
#95 richiebb, anonima. 04/05/2012 - 11:07 De verdad, es que hay partes que me he perdido. ¿No podeis escribir mejor los dialogos? es que no he entendido muy bien el final :S
#94 Marc, girona. 04/05/2012 - 09:55 Imagino que aquest individu ja està a l'atur, no?
#93 Limo, Barcelona. 04/05/2012 - 09:18 L'actitud del conductor és indignant i lamentable.
Els xarnegos com el limo haurien de pagar un 200% més d'impostos que els catalans, ja que els i agrada que els robin i encara aplaudeixen, doncs venga retrassats a pagar impostos i autopistes mentres els vostres parents del sud viuen del PER passant-se tot el dia al bar. Limo! Ets un retrasat! Per culpa de gent com tu estem pagant peatjes sense parar i el govern s'aprofita de nosatres! Es per aixo que tenim el dret de no pagar els peatjes! I crec que deuria de ser respectat. Ja ni ha prou!!!
Limo! Ets un retrasat! Per culpa de gent com tu estem pagant peatjes sense parar i el govern s'aprofita de nosatres! Es per aixo que tenim el dret de no pagar els peatjes! I crec que deuria de ser respectat. Ja ni ha prou!!!
#90 Johan, Sants. 04/05/2012 - 01:11 i aixo es un treballador de peatge?jojo quina vergonya de persona per dir alguna cosa,ja sescolta per la conversa que no te pas estudis ni formació i qualsevol aturat hi posaria mes voluntat i savoir faire..ull viu nanu no et trobis lautoritat quan surtis de la cabina que sera un plaer parlar amb tu
#89 R. Maluquer, Barcelona. 04/05/2012 - 00:42 Moraleja: Si vas amb un Audi A8 amb seients de cuir, no vagis de pobret ni d'humil. S'et veu el llautó d'una hora lluny.
#88 Manzanares, Barcelona. 04/05/2012 - 00:36 Actitud de mierda integral. Habla como habla sabiendo que está grabando y lo va a difundir. Graba ilegalmente a un humilde empleado de Abertis. Ventajista y cobarde como buen catalanista. Igual era el de Auxili! Auxili!
Ventajista y cobarde como buen catalan... Hijo de puta! Cuando aqui estamos pagando impuestos mas que en otras comunidades para salir de la crisis! Y encima tienes los cojones de criticar a los catalanes! Largate otro lao! Jilipoyas! no mereces estar en Barcelona!
La empresa Abertis no creo que sea muy humilde, ya que la autopista debio haber quedado amortizada en 2004!
#86 lluis, bcn. 03/05/2012 - 23:20 Aixo si que es un cobrador com cal. Anims que si t has de fixar amb la purria que volta pararas boig. amun cobrador. ets el meu idol. ENDEVANT AMB AQUESTA COLLA DE DESGRACIATS. JO ESTIC AMB TU
Desgraciat diu... Un cobrador com cal??? jajajaj
#85 Ramon, Barcelona. 03/05/2012 - 22:55 De veritat que el PPciu mi CiA de la Caixa i Abertis ha fotut cabines de massatge, als peatges?... hòsties, tu, doncs si ja eren prou cars abans, imagina't ara.
#83 Vicenç Ramoneda, Sentmenat. 03/05/2012 - 22:38 Ara, el govern, els hi diuen que ens insultin! Amb il·lusió, però!
#82 pauet, tarragona. 03/05/2012 - 22:17 xusma espanyola. Només ells poden dir "quieres que te la chupe". Xusma més que xusma
#80 Roda, roda de bara. 03/05/2012 - 19:08 Elecciones autonomicas 2003, eslogan de esquerra republicana, No a los peajes!! y pienso cojonudo no son tan malos, entran en gobierno del 2003 a 2010, no solo no los quitaron sino que los subieron por encima de la media, y ahora que cojones reclaman estos de ERC, somos tontos o que, hipocritas!!
#77 pixaner, gir. 03/05/2012 - 18:47 Abertis és pura màfia...catalana, i també de missa... però MAFIA!
No confonguis CAT amb la màfia del PPciu i su CiA de la Caixa i Abertis... el xuclador esta defensant el Cas Loteries, Casinos, Banca Catalana, Fons d'Ajut Europeus, Pujol, MIllet, Alavedra, Prenafeta, el Mas de Liechtenstein, l'Oriolet de Ferrovial, etc... CAT i aquesta màfia són 2 coses diferents. #76 fideli, rdnes. 03/05/2012 - 18:45 Cas targetes clonades en un peatge, per dos empleats "deslleials"...
#74 Miquel, Cornellà. 03/05/2012 - 18:40 Entenc la noticia, però tema apart... quí escriu tant malament el texte de la web?, estaré espés però m'ho he tingut que llegir un parell de cops per saber quí li deia qué a quí, que si falten paraules, que si hi ha escrit "els" en contes d' "als", buf, o és un corrector de baixa qualitat?. Salut i
#73 Josep Maria, Manresa. 03/05/2012 - 18:39 Bé, només felicitar al conductor per la seva sang freda, raonament llógic, postura legal i documentació gràfica i sonora total............
#71 Josep Jordà, Ripoll. 03/05/2012 - 18:09 El més elemental sentit del que ha de ser les normes d'una empresa que té una concessió pública em fan creure que Abertis ja ha expedientat un treballador tan mal educat i que a més incita a la violència contra els seus clients. Espero amb impaciència conèixer la postura d'Abertis
#70 alemany stolberg, tortosa. 03/05/2012 - 18:06 hoy he elegido un mal dia para dejar de beber
#69 Marc, Sant Just. 03/05/2012 - 18:00 Només hi ha una cosa pitjor que ser espanyol; demostrar-ho.
Jo a tota la gent aquesta que crítica als catalans, pero viuen a Catalunya la fotria fora...
#68 Lluís, Banyoles. 03/05/2012 - 17:50 Prepotència vs fermesa, xuleria vs educació, arrogància vs humilitat, irascibilitat vs paciència. L'enèssim exemple dels tarannàs majoritaris de cada país. Aquest és un altre dels trets diferencials.
Treball digne vs xuleria
#67 gironí, GIRONA. 03/05/2012 - 16:59 Amb dos collons, si senyor. I al del peatge, el xarnegot, ja descobrirem qui és.
#66 Quim, BCN. 03/05/2012 - 16:48 Els espanyols immigrants que ens prenen llocs de treball és una qüestió molt preucupant de la qual ningú en parla. Aquest home prototip del maleducat espanyol coló té un treball del qual un català n'està privat. No hi ha dret.
#65 Pep, Països Catalans. 03/05/2012 - 16:12 A aquest del peatge li donen un arma i se'l carrega. No per no voler pagar, sinó per sentir com el noi parlava català mentre el 'colono español' es dirigia a ell en castellà. No us podeu ni imaginar l'odi que tenen dintre aquesta rajada de porcs colons. A la vostra put* àrida terra a tomar vinitos
#64 Josep, Barcelona. 03/05/2012 - 15:47 com sempre, les amenaces a Catalunya, en castellà, com durant els absolutismes, els feixismes i el neofeixisme. Ja ens coneixem.
#62 Lluís, Sitges. 03/05/2012 - 15:24 Suposso que el comportament xulesc i ofensiu de l'empleat aquest serà sancionat degudament. Tenim a l'atur molta gent vàlida, no monolingüe, que pot fer aquesta feina molt millor.
#61 Ramon, Barcelona. 03/05/2012 - 14:52 Per això els peatges de la Caixa de CiU i su Abertis són tan cars, perquè son un peatge "completo".
#60 esteve, madrid. 03/05/2012 - 14:49 Lamentable los que arremeten contra un trabajador pero no contra los de arriba que son los culpables. Y lamentables los que justifican al conductor destilando xenofobia. Si el trabajador hablase en catalán y el conductor en castellano, seguro que los comentarios serian completamente distintos.
Primero de todo, por educación y por lei, hay que responder en el mismo idioma en el que te hablan, igual que yo te respondo en castellano. Si el empleado no sabe catalán largo de Cataluña es así de fácil.
Le doy toda la razón Sr. Esteve. Si el Josep, el Parapaà i el Jan fueran un poco honrados y trabajasen por ej., para Abertis y se encontraran con el "chulo_listo_del_audi&quo t; otro gallo les cantaría.
#59 Mohamed Jordi, Manresa. 03/05/2012 - 14:45 Se'ns pixen a la boca ocupant els nostres llocs de treball i els hem de riure les gracietes
Ja tens raó ja, vénen de fora, aquests immis espanyols, els donen llocs de treball i encara els hem de riure les gràcies. Que no veu aquest castellà que és gràcies a Catalunya que menja? Hi ha molta gent catalana que podria ocupar aquest lloc de treball. #57 albert, bcn. 03/05/2012 - 14:34 que es aquest noi un altre meileurista frustrat? o tampoc arriba a mileurista?com bona part del quillamen espanyol que hi ha al nostre país, cervell buit, salaris baixos, blue collar job., això els que treballen clar...
#56 Grimm, Barcelona. 03/05/2012 - 14:30 Incitació a la violència, vexacions, etc. Aquest "treballador" hauria d'estar al carrer. La companyia pensa deixar que un energumen així el representi? Lamentable!
#55 Ramon, Barcelona. 03/05/2012 - 14:15 Per què us pensàveu que mi PPciu ha importat 3 milions d'ecscañols i sudacas, pagant nosaltres?... PPciu de la CiA de Conveniència i Abertis, tot lliga i tot encaixa.
#53 Pep Le Gaulois, Lyon (Arpitània). 03/05/2012 - 14:11 Un de tants Espanyols que embruten la nostra terra amb llur presència. Més anys passo lluny d'ells i més fàstic em fan. Quelle sale race !
#novullpagar
#50 Dídac, Tona. 03/05/2012 - 13:47 Et felicito company!!! Així es fan les coses!!! I el tio amargat aquest del peatge que segueixi així...demostra clarament d'on bé, i no nomes amb la manera de parlar...Que vaiguin tots els peatges a Catalunya!
#49 Daniel, Barcelona. 03/05/2012 - 13:42 Quins ous! Jo no sé si tindría valentía i paciència per fer tot això, i hi estic totalment d'acord amb el que s'està fent del #novullpagar. Em descobreixo davant de vosaltres! Sort i ànims!
#46 Bernat, Barcelona Neta . 03/05/2012 - 13:19 Veient aquest film penso que és d'aquells dies que m'enduria per endavant a mitja Catalunya.
#44 Daserrout, BCN. 03/05/2012 - 13:13 Felicitacions al conductor del video pel seu compotament. Espero que a hores d'ara, l'inepte carpetobetònic del peatge ja sigui a les cues de l'atur, hi han molts aturats que segur que es comportarien com persones endavant d'una incidència com aquesta.
#42 òliver, Barcelona. 03/05/2012 - 13:09 ASense treure rellevància al contingut de la notícia, em preocupa el periodisme que s'està exercint darrerament. Aquesta notícia i sobretot la seva redacció n'és un clar exemple... No anem bé
#41 andrés, BArcelona. 03/05/2012 - 13:06 Nueva viñeta en el cómic del nacionalismo catalán. Un poco repetitivo eso sí.
#40 Vipper, Sant Fost C. 03/05/2012 - 13:01 Jo crec que hi ha una cosa que es perd de vista. Aquest treballador té por de quedar-se sense feina. Si no hi ha peatges, no hi ha feina per a ell. Per això es posa tant violent.
#39 Guillem, Rubí. 03/05/2012 - 12:55 La xenofòbia de molts espanyols que comenten aquí els fa adoptar actituds inversemblants com: defensar que et treguin la sang amb els peatges o a un treballador maleducat, agressiu,incult... Increïble, prefereixen que els robin a posar-se del costat d'un català encara que tingui raó!
#38 LOLA, BARCELONA. 03/05/2012 - 12:55 I bravo pel conductor que no acudeix a la violència i molt malament pels intolerants i sumissos que es refugien en la intolerància i violència...
#37 LOLA, BARCELONA. 03/05/2012 - 12:53 Les llibertats s'aconsegueixen lliutant... als peatges fa molt de temps que se'ls hi va acabar la concessió, és una estafa a gran escala i agraeixo a aquests nous herois que lluiten per tots nosaltres.
#37.2 Lola, es diferent: si ja es paguen molts impostos, ara hi haurá una partida de gastos mes, i llavors encara mes impostos.
I tu de veritat creus que a catalunya gràcies a les autopiestes es paguen menys impostos?? s'en paguen mes i després els diners marxen al fons de compensació, dels quals espanya ens retorna una misèria. Perque hem de pagar a altres comunitats que paguen menys i viuen de subvencions? #36 Orgullós d'ésser català!, madrid. 03/05/2012 - 12:51 Ais españolitos!!!
#35 jan, bcn. 03/05/2012 - 12:47 en qualsevol pais civilitzat d'europa, aquest tipus d'español ja l'haurien posat en una gabia amb cacahuets... quina covardia, avisant als conductors pq estomaquin al noi.
#34 Sergi, Cleveland. 03/05/2012 - 12:42 a Catalunya sempre amb picabaralles que no porten a res... per això vaig marxar.
Tens tota la raó. Sempre donem voltes als mateixos temes sense solucionar mai res. Referent al cobrador del peatge, em recorda alguns personatges de la feina que quan es posen l'uniforme es converteixen en estadistes:-) Es creuen imprescindibles i importantíssims. Típic espanyol #33 Xavier Rull, Valls. 03/05/2012 - 12:39 L'actitud intolerable (i monolingüe: vegeu la francesa amb qui parla) del cobrador del peatge demostra quanta xuleria, prepotència, incompetència, indignitat, indecència i incultura hi ha a Abertis i en alguns treballadors seus. Sort que això ja s'acaba gràcies als qui planten cara. #novullpagar
#32 Xipolleig, Barcelona. 03/05/2012 - 12:38 Pel que llegeixo dels espanyols que bramen,contents pel comportament del treballador modèlic, estan molt contents de pagar els peatges,dons tranquils, farem uns peatges perquè paguin els que se senten espanyols, aviam quants "patriotas" españoles hi ha.
#31 Bud, Barcelona. 03/05/2012 - 12:29 Impresentable aquest conductor, i al treballador del peatge se li hauria de donar una medalla per la seva paciència i per aguantar aquest conductor que va de xulo i prepotent.
#30 Candide, Cataloniawatch. 03/05/2012 - 12:29 Un #novullpagar contra un #noquierochorizos. Clásico. Los indepes que ja han deseado los tanques no saben lo que hacen. Uis, i aquest energúmen parla de dignitat! Tot un Strubell.
#29 Castellà tenia que ser..., BCN. 03/05/2012 - 12:28 Suposo que va amb la seva herència "incultural"... la paraulota fàcil, la violència i la xuleria.
#28 irene, girona. 03/05/2012 - 12:17 Jajajjaaj ets un crack!! Em venen ganas d'anar a l'escala a coneixer a aquest... sutil !!!
#27 rafa, lleida. 03/05/2012 - 12:12 A pesar de mi apoyo a cualquier iniciativa, para peajes libres, pienso que las normas hay que respetarlas.Por cierto el montaje del conductor vergonzoso.
#26 Ernest, Tarragona. 03/05/2012 - 12:10 Aquesta persona queda ben clar que parla per mòbil enmig d'una carretera (sense mans lliures). Independentment que estigui parat, a mi em varen fotre una multa per estar parat al marge d'una carretera parlant per mòbil, "no se puede tampoco", em va dir l'autoritat "competent", a veure què li fan..
#25 María Jesús, Barcelona. 03/05/2012 - 12:09 Actitudes mafiosas como la del notas que exige que quiere pasar el semáforo en verde pero sin pagar el peaje son las que dirigen a Cataluña directamente hacia el fascismo.
I tant. És un tio tan radical que no vol passar si el semàfor no és verd. Quina por! Un autèntic perill social. No com aquells democràtes que ho solucionen tot "metiéndole". Ja sé qui es va inventar la cançoneta aquella que diu "ahora que vamos despacio...". #24 fells, bcn. 03/05/2012 - 12:07 És intolerable. Si la gent no vol pagar les autopistes, que vagin per les nacionals. Ningú els obliga a agafar les autopistes. Son uns pocavergonyes aprofitats.
#23 ALBERT, Barcelona. 03/05/2012 - 12:05 ABERTIS hauria de donar resposta a aquesta actuació d'un empleat seu....obviament hauria de ser sancionat inmediatament.
#22 Gerard, Barna. 03/05/2012 - 11:55 De tota manera, penso que els qui fan un #novullpagar haurien de deixar a la cabina un full explicatiu amb els motius de la iniciativa. Si després hi h aun treballador que s'ho vol prendre com una qüestió personal ja és problema seu.
#21 Mikel, Girona. 03/05/2012 - 11:53 Estos de no kieren pagar ya se parecen a los moros, para que les paguen de todo
#20 Àlex, BCN. 03/05/2012 - 11:52 Absolutament impresentable el conductor, enregistrant-lo tot amb video per penjar-lo a internet i fer-se l'heroi. No m'agradaria tenir un paio així de xulo com a company de feina !
#20 Àlex, BCN. És a dir que d'un video on hi surten insults, amenaces i demés, tú destacaries que el pobre nano ho estava gravant. Collons xaval. Podries anar a buscar feina de periodista en Jorge Javier Vàzquez. #19 Jordi, BCN. 03/05/2012 - 11:47 Potser ha aribat el moment de començar a cremar les garites del peatge. Si volen violència, al final la tindran. Cap agressió sense resposta!
No cal cremar cap cabina, això els donaria arguments. Ara bé, si de tant en tant n'aparegués 1 sellada amb silicona no passaria res. Com les portes del metro els dies de vaga. Finalment això és una vaga perllongada en el temps. Els treballadors no són l'enemic, encara q alguns s'ho pensin. #18 Xavier, Badalona. 03/05/2012 - 11:43 Educació espanyola en acció. Massa temps hem aguantat aquests inútils. Hauríem de respondre en conseqüència.
#17 pep, BCN. 03/05/2012 - 11:41 Incitar a la violència no és delicte? Actuaran els seus mossos, senyor Puig? I senyors d'Abertis, pensen fotre al carrer a aquest impresentable? Més que mai, #novullpagar
#16 carles, BCN. 03/05/2012 - 11:36 Aquest tio es un listillo. Com si fos l'unic que no vol pagar el gilipollas aquest. Sort que encara hi ha gent honrada.
#15 Pere, BCN. 03/05/2012 - 11:32 El Conquistador i cafrerio ESP en acció! En poques paraules la seva autoritat es basa en que ell és més cafre! Te vas a reir de mi? Ell que pertany a l'aritocràcia del proletariat via (enxufat?! perquè la professionalitat i la educació ja ens ha demostrat que li falta! Tot molt ESP Que te jodas!
#14 Xipolleig, Barcelona. 03/05/2012 - 11:22 Típicament espanyol, molt valent quan està ben protegidet i esperant que els altres colpegin al ciutadà.Covard i prepotent, com molts espanyols
#13 Gerard, Barna. 03/05/2012 - 11:21 No l'entendré mai la paciència que arriba a tenir el català mig. Jo amb la xusma que no sap res i es pensa que ho sap tot i amb xuleria caciquil ja no gasto educació. Se m'ha acabat. Els tracto com fan ells, que és l'únic que entenen i l'única manera que et respecten.
#11 Rodrigo, Barcelona. 03/05/2012 - 11:08 me parece perfecto que cada uno reclame lo que crea conveniente para el, pero me alegra ver como todavía quedan buenos profesionales que hacen bien su trabajo y cumplen con su deber
#10 guillem, bcn. 03/05/2012 - 11:06 Jo soc espanyol i em sento totalment identificat amb el conductor, no pas amb el garrulo de la guixeta.
#9 martípol, cat. 03/05/2012 - 11:05 Aquest pocasolta del peatge , a més de cobrar , vol xupar no sé què , que va curt d'emocions ? i vol fer-ho en hores de feina i si porta dentadura postissa ¡¡, pobre client , arribar a casa amb dentadura aliena , com li explica això a la seva dona.
Els que qualifiquen un individu com aquest de "bon professional" (tú habla españó o ké") són els mateixos que els hi riuen les gràcies a la taverna i alimenten la seva sensació de falsa importància transitòria i grotesca. Els primers a queixar-se i els últims a donar exemple en la seva feina. Aquest és el típic Manolo amb escuradents a la boca que es passa el dia fent comentaris de mascle caducat i després quan arriben a casa la dona els té acollonits, això si no ha fotut el camp. L'altra versió són els que la casquen. Ambdós igual d'impotents. Els trobareu a cada bar, a cada barri. #8 Joan, Cambrils. 03/05/2012 - 11:04 Ante la actitud chulesca y fascista de los que se creen dueños de la creación de Dios porque hablan con las vocales gordas, lo que no se tiene que hacer es poner la alfombra roja para que pasen. Se creen héroes y en realidad quedan como Cagancho en Almagro.
#7 James Hetfield, Alt Àneu. 03/05/2012 - 11:03 Bé, aquí cadascú ha mostrat el seu nivell intel·lectual. No cal dir res més.
#6 Ramon, Reus. 03/05/2012 - 10:59 Perquè aquesta gent SEMPRE parla castellà i van amenaçant per la vida? On ets, estimat Darwin?
#5 Judit, Lleida. 03/05/2012 - 10:58 Quants anys deu portar visquent a Catalunya aquest personatge, i sembla que no hagi sortit mai del pueblo?
#4 Joaquim, Alp. 03/05/2012 - 10:56 Doncs ja sabem que tenim un cobrador de peatges a l'escala que fa altres feinetes. (lamentable aquests españols)
#2 david, Barcelona. 03/05/2012 - 10:51 El típic hutu colonitzador que tot ho arreglen amb la violència....ha tingut surt que li ha tocat un ciutadà com cal i que no li ha faltat al respecte en cap moment, m'arriba a tocar a mi i es menja la cabina...els espanyols no atenen a raons...
#1 pau, Reus. 03/05/2012 - 10:46 l'espanyol aquest del peatge és un clar exemple de xusma que corre per Catalunya, els espanyols son maleducats i barroers per naturalesa, no val la pena discutir
Lo patufet, pagar i punt, a si? qui? els de sempre? ja que per exemple Autema concesionaria de peatges deu més de 1,5 milions d'euros a Ajuntaments del Bages, qui es el morós? el que no paga 1'45 euros o Autema? Però clar, millor posar-se del cantó del poderós que igual cau alguna cosa.... aquí la única chusma que hay es la gente como tu, ya empiezo ha estar hasta los cojo.... de gente como vosotros, siempre insultando al resto de los españoles, al final vais a provocar un enfrentamiento civil, y entonces ya podréis echar a correr ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Societat - "¿Quieres que te la chupe?"





























