Societat

 

6582

0241

07 / 07 / 2009

Rahola acusa José Tomás de "provocar" els catalans

La periodista lamenta que "el seu pas per Barcelona va tenir aires de conquesta fatxenda"

Llistat de Comentaris Comentar Enviar Imprimir Votar Imatges Disminuir lletra Augmentar lletra
José Tomás

Imatges

Tancar
 
 

La periodista Pilar Rahola ha denunciat en la seva columna d'opinió a La Vanguardia "aquesta carnicería, el pas de la qual per Barcelona va tenir aires de conquesta fatxenda. José Tomás va venir, va perpetrar el seu festival de sang, i va embogir un públic que sap, perfectament, que és l'absoluta minoria d'aquest país. Al respecte, alguna consideració. Per exemple, sobre la provocació".

"No m'impressiona que Tomás repti a la societat catalana, i vingui a Catalunya per a plantar la bandera d'una festa cruel i obsoleta. Al contrari, em sembla lògic que es preocupi per l'ofensiva catalana contra aquesta pràctica, no en va posem en perill la seva milionària inversió".

"Que vingui, que es fotografiï amb sang d'animals que ha matat, que ensenyi les seves pobres orelles tallades, que perpetri un espectacle de testosterona primitiva, que recordi al món la condició salvatge del ser humà, que festegi amb l'agonia d'aquests pobres toros, condemnats inútilment, víctimes del gust per la barbàrie".

"Que vingui sempre, cada dia, cada setmana, en tot moment, que s'esgotin les seves entrades, que faci caixa, que vingui fins que la decència, el respecte als animals, i el sentit de justícia, triomfi per sobre del gust a la mort. Tant Tomás com els seus seguidors saben que és qüestió de temps, saben que estan en el lloc equivocat del món, allí on no habita la caritat".

"Saben que els pobles avancen, i que pel camí de la civilització, abandonen pràctiques miserables, que els havien embrutit com a societat. Tant Tomás com els seus saben que un dia no existirà aquesta tortura gratuïta i brutal. I per això estan a la defensiva. La qual cosa és una bona notícia. Significa que estem a prop", conclou.

Llegir article sencer de Rahola

jeronimo  (valladolid)

30/10/2009

13:19

Jose Tomas, eres un jifero que mejor estabas haciendo lo que te gusta,pero en privado: en el matadero, y no en publico CRIMINAL.

Dolores  (Madrid)

31/07/2009

20:49

YA ESTÁN HABLANDO DE CORRIDAS SIN SANGRE. ESTAMOS A PUNTO DE VENCER!!!! Vean diario Público de ayer.

Una votant antitauriana  (Barcelona)

23/07/2009

11:09

Pilar, m´han dit que gairebé hem arribat a les 200.000 signatures. Et felicito i felicito a tots els que heu lluitat per aconseguir-ho. Jo he fet firmar a tota la família. Ho aconseguirem. Endavant!

Asanda  (Andalucía)

17/07/2009

10:56

http://www.asanda.org/index.php

Muchos saludos de vuestros amigos andaluces.

PACMA  (Arreu)

16/07/2009

02:53

http://www.pacma.es/
PACMA.
Partit antituari

 
Tots els comentaris
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/410c093c1fd8ca69?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/410c093c1fd8ca69?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/3823930337bff47f?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/3823930337bff47f?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
Guia d'empreses
  Cercar
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/096570185133d9ba?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/096570185133d9ba?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Societat - Rahola acusa José Tomás de "provocar" els catalans

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Ben Mirat


  Amb la col·laboració de
Generalitat de Catalunya