Societat · 19 de Maig de 2017. 08:40h.

Reobren la causa contra l'alcaldessa de Berga

L'Audiència accepta el recurs de la fiscalia contra de l'arxivament de la causa

Reobren la causa contra l'alcaldessa de Berga

Montse Venturós

L'Audiència Provincial de Barcelona ha reobert la causa contra l'alcaldessa de Berga, Montse Venturós, per negar-se a despenjar la bandera estelada de la façana de l'ajuntament durant el 27 de setembre del 2015 (dia de les eleccions al Parlament) i el 20 de desembre del 2015 (eleccions generals).

Segons ha confirmat en declaracions a Catalunya Ràdio l'advocat de Venturós, el diputat de la CUP Benet Salellas, l'Audiència ha decidit acceptar el recurs de la fiscalia en contra de l'arxivament de la causa decretat pel titular del jutjat d'instrucció número 1 de Berga.

El passat 1 de març, el jutge de Berga va considerar que el manteniment de l'estelada no suposava haver concorregut en un delicte electoral i de desobediència a l'autoritat. La fiscalia, en canvi, sosté que aquest gest pot considerar com una acció de difusió de propaganda electoral "encaminada a l'obtenció del vot per a determinada candidatura amb exclusió de les altres", a més de no fer cas l'ordre de la Junta Electoral de retirar la bandera independentista.

7 Comentaris

Publicitat
#5 Rasca, castelldefels , 19/05/2017 - 14:05

Al final creeré en la justicia........

#4 pepe.----, andorra, 19/05/2017 - 13:18

En lugar de colgar trapos en el achuntament, se podria preocupar de recuperar la gratuidad del tunel del cadi para la peña de Berga. O recuperar el pasado como capital carlista y hacer rutas turisticas.....Eso si q seria divertido.

#3 Calimero, Barcelona, 19/05/2017 - 12:09

A esta solo le falta el mostacho...

#2 !!*!!, Bcn, 19/05/2017 - 09:32

Molt criticar el Barça per barrejar politica i esport (diuen), però aqui quan es barreja justicia i politica, ni piu. Vergonya, senyors, vergonya.

#2.1 pepe.----, andorra, 19/05/2017 - 13:05

no se mezcla nada, alguien incumple una ley o una orden del juzgado y por ello se le encausa. Y quien quiere mezclar a la justicia en la politica es el separatismo en su afan por hacerse la victima, q asi la prensa de Soros les dedicara un par de articulos y el antipapa podra largar cualquier chorrada al respecto.

#2.2 !!*!!, Bcn, 19/05/2017 - 13:31

Em sembla que no coneixes bé l'assumpte. Quan una causa està jutjada, el qui la torna a obrir és el que obeeix a ordres. Em pregunto d'on venen les ordres.

#1 JUANICO, Barcelona, 19/05/2017 - 09:21

Així va el oaís... els uns esmerçant recursos en un impossible, i els altres esmerçant-lis en combatre l'impossible.

Quina pèrdua de temps i de diners
.. i mentre l'ocupació, la sanitat, l'educació i la vivwnda pendents de que ens n'ocupem.

Fart estic.