L'unionisme 'profana' la plaça Sant Jaume

Prop de set mil persones segons la Guàrdia Urbana -quinze mil segons els organitzadors- s’han manifestat pels carrers de Barcelona contra el procés sobiranista, convocats per Societat Civil. La marxa ha finalitzat a la Plaça Sant Jaume, amb les notes de l’himne espanyol i la cançó ‘Resistiré’ d’El Duo Dinámico, acollida amb entusiasme pels presents.

“Som la societat civil catalana disposada a resistir per viure en convivència, llibertat i convivència”, s’ha reivindicat des de l’organització unionista, que ha remarcat també que “ser catalans és la nostra manera de ser espanyols”.

Durant la protesta s’ha proclamat que “aquí estem, ja no ens callem!”, “aquí estem per dir prou” o “no a la independència, sí a la convivència”. “Som aquí per que sabem que hi ha en marxa un cop contra la democràcia”, han resumit.

La directora de l'institut de l'Hospitalet que es va negar a deixar les claus del seu centre perquè se celebrés el 9-N, Dolores Agenjo, ha manifestat que “tenim un somni d'una Catalunya sense llistes negres, sense 3%, solidària, on no es fitxi a la gent per pensar diferent”.

Imatge de la plaça

84 Comentaris

Publicitat
#33 Borrell ll, Girona, 20/03/2017 - 13:48

L'unionisme s'esquerda. Arrimadas i Albiol no van a la mani.

#32 pepe.----, andorra, 20/03/2017 - 10:54

pues irlandeses del norte no habia muchos, si q habia españoles protestando pq otros españoles les apuñalan por la espalda, pero irlandeses del norte, como q no....

#31 Alwix, Barcelona, 20/03/2017 - 10:04

La propera la podeu fer a Catalunya en miniatura, us quedarà més lluïda.

#31.1 Capit@n España, la samarreta aquest any de quin color??, 20/03/2017 - 11:59

Millor veure el proper capitol de "Apocalipsis zombie" cada 11 de setembre....George A. Romero esta molt orgullos de vosaltres.

#30 Lluís, Banyoles, 20/03/2017 - 09:53

La diferència entre vosaltres i jo, és que jo vull que voteu, i vosaltres no em deixeu votar. Per tant, qui fa un cop contra la democràcia, sou vosaltres.

#30.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 20/03/2017 - 11:32

Pero si heu votat cinc cops en quatre anys i l'unic cop que guanyeu es en la consulta del 9-N, que quan la posas al costat del 27-S te n'adones fins a quin punt fou una enganyifa.

#30.2 Lluís, Banyoles, 20/03/2017 - 13:45

Votar un REFERÈNDUM.

#30.3 De-MAS-Cràzya, Barcelona, capital de Lemmings Land, 20/03/2017 - 15:58

No, Lluís. Tu el que vols és votar el teu referendum fins que surti el que tu vols. Et recordo que el referendum del 78, que també es va votar, establia qui podia convocar el teu referendum, i no són ni Mas, ni l'ANC, ni el Parlament. També establia mecanismes per canviar la Constitució, també am

#30.4 De-MAS-Cràzya, Barcelona, capital de Lemmings Land, 20/03/2017 - 16:06

La fal·làcia dels indepes és voler-se apropiar de la Democràcia, quan ells són els primers que rebutgen el canal legalment establert (la reforma de la Constitució) per aconseguir el seu referèndum perquè les votacions que implica assumeixen que les perdrien. Així doncs, l'única via legítima p

#30.5 df, bcn, 20/03/2017 - 16:11

?Espluguenc, hem guanyat TOTES les votacions, totes, per aixo som a on som, i vosaltres, perdent a Catalunya, pero guanyant a Espanya, ens impediu votar. Us hauria de fer vergonya

#29 Pepón, Bcn (España), 20/03/2017 - 09:25

Billete de bus........2,20 euros, Bocadillo de jamón.....4,00 euros, Copita de vino y café....3,00 euros
Ver al Galderic echando espumarajos por haber sonado el himno de España en la Pl. Sant Jaume no tiene precio

#29.1 Alejandro, Barcelona, 20/03/2017 - 14:04

Jajajajajajajaja. ¡¡em cago en l'olla, Pepón, que me has hecho reír!! Gracias.