Societat · 2 de Novembre de 2017. 17:37h.

Simó i Nuet, rebuts com a herois

Al crit de "no esteu sols!"

Uns 200 sobiranistes convocats per l'Assemblea Nacional Catalana han rebut els membres de la Mesa del Parlament Anna Simó i Joan Josep Nuet aquesta tarda a l'estació de Sants i els han cridat "no esteu sols!", "fora la justícia espanyola!" i "llibertat presos polítics!". Simó ha rebut un ram de flors i se l'ha vist molt emocionada.

Aquest grup portava estelades i domassos on es podia llegir "democràcia" i han fet un passadís on hi hagut algunes empentes per fer-los pas.

Els membres de la Mesa del Parlament han estat citats per declarar aquest dijous al Tribunal Suprem per un presumpte delicte de rebel·lió que, finalment, s'ha ajornat fins a la setmana que ve.


Anna Simó i Josep Nuet a Sants

11 Comentaris

Publicitat
#6 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 02/11/2017 - 18:42

"no esteu sols!" No, si solos no vais a estar. Ya os acompañarán Ciniqueras, los Chordis, Tururull y los demás golpistas.

#5 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 02/11/2017 - 18:42

"no esteu sols!" No, si solos no vais a estar. Ya os acompañarán Ciniqueras, los Chordis, Tururull y los demás golpistas.

#4 Fran, Vilassar de dalt, 02/11/2017 - 18:26

No esteu sols.

A la garjola os han d' acompanyar uns quants mes !!!

#4.1 Rodejet, Barcelona, 02/11/2017 - 19:02

Els que mai sereu ciutadans, que sou lacais d 'aquesta dictadura, esteu contents, aprofiteu l'alegria, la democràcia i els drets de la ciutadania us fulminaran democràticament.

#4.2 Fran, Vilassar de dalt, 02/11/2017 - 19:16

De moment, Rodejet, es la democracia de tots la que os ha fulminat.

I cada vegada que intenteu impossar el vostre sectarisme xenofob os tornará a fulminar.

#4.3 Niceto, Alcañiz, 02/11/2017 - 19:18

#4.1

Rodejet, Si con insultos te desahogas, mejor. Pero prueba a aliviarte de otra forma, por ejemplo: agua y bicarbonato.

#4.4 Rodejet, Barcelona, 02/11/2017 - 19:37

Democràcia ?, ha ha ha ha. Els lacais de la dictadura per defensar la tirania sou capaços de dir qualsevol rucada.
No Noceto no, en el fons estic perfecte i content perquè no us estic insultant, us estic descrivint.

#4.5 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 02/11/2017 - 19:46

Habló Rodejet, el lacayo del separatismo. Dictadura es la que queríais imponer vosotros como culminación del régimen pujolista. O ya no te acuerdas lo democráticamente que aprobasteis la ley de desconexión, ley en sí misma dictatorial.

#3 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 02/11/2017 - 18:09

En Soto del Real si que van a estar acompañados, si es que un juez lo dictamina.

#2 botifler1914, Sinitaca, 02/11/2017 - 17:53

Una semanita y a la trena.