Societat · 18 de Juny de 2017. 20:55h.

Turismefòbia a Barcelona

Alfred Bosch pregunta “com s’ha pogut colar” un cartell en una marquesina i l’Ajuntament diu que era “fals"

Turismefòbia a Barcelona

Imatge del cartell

El president del grup d’ERC a l’Ajuntament, Alfred Bosc, ha compartit una imatge a twitter d’una marquesina municipal amb un cartell on estava dibuixada la mà d’una persona cremant una bossa de compres amb la inscripció “Barcelona no és el vostra fotut centre comercial”, escrit en anglès. Bosch ha preguntat “com s'ha pogut colar aquest atac al comerç en una concessió pública” a través d’una piulada. El ‘republicà’ ha sol·licitat a Ada Colau la seva “retirada immediata”.

L’Ajuntament de Barcelona ha anunciat via twitter que l’ha retirat perquè diu era un “fals cartell publicitari d'un plafó públic”. “El contingut no correspon a cap campanya municipal”, ha reblat.

Usuaris de twitter han compartit la imatge de la marquesina tal i com estava aquest dissabte amb el cartell dibuixat i com estava avui diumenge. En la fotografia es pot veure com ara hi ha una anunci de la Fundació d’Ajuda contra la Drogadicció.

10 Comentaris

Publicitat
#5 Hasta las narices, Barcelona, 19/06/2017 - 17:05

El aluvión turístico sólo beneficia a hoteleros y comerciantes. Y lo peor de todo es la gentrificación de barrios, convertidos en parques temáticos para guiris de botellón y chancleta.

#4 Nut, La pàtria de Prim, 19/06/2017 - 13:44

El turismo en la cidad de mis amores, hoy es una auténtica plaga de langostas.Lo he visto con mis ojos.Hay que parar lo!!

#2 André, San Theodoros, 19/06/2017 - 11:13

El problema no lo tenemos con los que vienen del extranjero a formar bandas latinas, bandas de carteristas, guetos islámicos, etc., no, el problema lo tenemos con señores que después de un año trabajando, deciden venir a Barcelona de vacaciones a gastarse su dinero en nuestros comercios y hoteles.

#2.1 Capit@n España, BCN, 19/06/2017 - 16:02

A lo mejor los de las bandas latinas son hijos de las señoras que se revientan a trabajar por cuatro duros en hoteles low cost donde la élite de ese turismo de sol , playa y borrachera se aloja..

#1 Carlos Gomez, l´escupeta nasiunal, 19/06/2017 - 01:44

Primer eren nomes sospites pero ara entenc perque el Bosch nomes ha pogut trobar feina a ERC.

#1.1 Ajo y Agua, Bcn, 19/06/2017 - 11:17

I tu, ni tan sols això.

Ajo y agua!

//*//

#1.2 Ajo y Agua, Bcn, 19/06/2017 - 11:17

I tu, ni tan sols això.

Ajo y agua!

#1.3 Ajo y Agua, Bcn, 19/06/2017 - 11:17

I tu, ni tan sols això

Ajo y agua!

#1.5 Ajo y Agua, Bcn, 19/06/2017 - 11:17

I tu ni tan sols aixo

Ajo y agua!
//*//

#1.6 pepe.----, andorra, 19/06/2017 - 13:30

ea, ea, ea, el estrellado se cabrea.....Al menos el tal Carlos Gomez no esta de mamporrero de unos masones del tres al cuarto....Es mas, apostaria mi paga doble de este mes a q el tal Carlos Gomez tiene un trabajo mucho mas digno q vosotros dos, pq cualquier trabajo es mejor q ser politico o trolete de los separatas.