14 d'Octubre de 2011. 10:01h.

139 comentaris

6327 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Una professora va a missa amb una bandera espanyola el 12-0

La dona, que va formar part de Ciutadans, es queixa que la van fer fora "per ordre del bisbe"

Carmen Leal (La Voz Libre)
Carmen Leal (La Voz Libre)
Carmen Leal (La Voz Libre)

La professora de Llengua i Literatura espanyola, Carmen Leal, ha denunciat a diversos diaris que va ser expulsada de la Parròquia de Nostra Senyora del Pilar de Barcelona per portar una bandera espanyola. Leal forma part de l'Asociación por la Tolerancia i era membre de Ciutadans, on va encapçalar un manifest crític amb Albert Rivera.

Leal, de 75 anys, explica que té el costum de portar la bandera espanyola a l'església cada 12 d'octubre, "plegada al cos i sense fer ostentacions". També explica que durant el seu recorregut fins a l'església va rebre esbroncades i crits de 'fatxa 'o' franquista', però també alguns aplaudiments.

Un cop dins de l'església, un senyor que Carmen identifica com algun membre de l'organització li va dir que "vostè no pot estar a l'Església amb aquesta bandera. Son ordres del Bisbe. Jo no la faig fora a vostè, sinó a la bandera" .

"La meva fe i la meva educació em van impedir muntar un escàndol i per això me'n vaig anar sense més. Després, de camí a casa em saltaven les llàgrimes de la impotència", assenyala.

"Estava preparada per rebre insults pel carrer, però no perquè em fessin fora de l'església. Com que sóc catòlica, no fanàtica, no imposo les meves creences ni valors a ningú, m'he tingut un disgust dels que fan època. Sembla que la bandera espanyola és un escàndol i una provocació", afegeix.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/3w97l69

139 comentaris

#81 Pere, BCN. 17/10/2011 - 11:35

 

Valorar

Positiu Negatiu

No està en contra de les imposicions?
A mi em sembla que aquesta senyora, com els de C's o PP, estan en contra que els catalans poguem decidir si som espanyols o no.
Ells només volen que siguem espanyols tan si ens agrada com si no.

0

. .

#80 Xavier, Barcelona. 17/10/2011 - 01:07

 

Valorar

Positiu Negatiu

És lleig anar a missa a lluir qualsevol bandera... Crec que el mateix passaria si hagués estat la senyera o la estelada.

1

. .

#79 Fran, Llinars. 16/10/2011 - 22:57

 

Valorar

Positiu Negatiu

A veure pancas, deixeu de fer el ridicul. No dieu pas el mateix quan cada any pujeu amb tortxes a Montserrat engalanats amb estelades. Sou una colla de Wampa´s que us menjeu el que us conve.

-3

. .

#78 castells, bcn. 15/10/2011 - 23:16

 

Valorar

Positiu Negatiu

es mentira 100%, la gent ni sabia si la bandera era esp o cat, simplement portava una bandera i varen dirli que a misa les banderes no tenen rao de ser; tot es falç com la propia senyora numerera de les banderetes. Vergonya li hauria de fer.

11

. .

#77 filo, ciutat. 15/10/2011 - 22:51

 

Valorar

Positiu Negatiu

I mira que us va agradar d'allò més als C'anos quan els del sindicat nacionalista espanyol CGT van cridar allò de "meno bandera y má trabajo". Esclar que com es referien a la bandera catalana... Senyora Carmen lealista, MENYS BANDERES I MÉS FEINA!

8

. .
 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Societat - Una professora va a missa amb una bandera espanyola el 12-0

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya