Societat · 8 d'Octubre de 2017. 17:10h.

Unionistes fan com els independentistes

Seuen a terra per impedir el pas dels Mossos

Els unionistes que aquest diumenge han protestat contra els Mossos d'Esquadra davant el Palau de la Generalitat s'han assegut a terra per impedir el pas dels agents, una escena similar a la que els independentistes van protagonitzar davant els col·legis electorals l'1 d'octubre.

Els fets han tingut lloc després que finalitzés la manifestació de Societat Civil Catalana a favor de la unitat d'Espanya. Les persones que s'han concentrat a la plaça Sant Jaume han cridat consignes com “aquesta policia no ens representa”, “Trapero, a presó” o “Puigdemont, a presó”.

Concentració a la plaça Sant Jaume

18 Comentaris

#11 Ram, Terrassa, 09/10/2017 - 12:26

Aquí sí se emplearon a fondo los Mossos de Trapero...son esa parte de los Mossos que no defienden a todos los catalanes por igual.

#10 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 09/10/2017 - 10:46

El vice-ministre de Defensa d'Israel, Eli Ben-Dahan, ha criticat la repressió policial contra el referèndum de l'1 d'Octubre en Catalunya, i ha titllat l'actitud del govern espanyol d'"hipòcrita".

#10.1 pepe.----, andorra, 09/10/2017 - 15:35

Este es el antiguo ministro de asuntos religiosos, un ultra de tres pares, este señor es el q hizo una lista de pureza de sangre para diferenciar a los judios entre si. Este es un señor entusiasmado con todo lo q represente el destruir a España, pq estos fanaticos, son muy rencorosos y nos odian por lo q hicieron nuestros antepasados.

#10.2 Daniel, Barcelona, 09/10/2017 - 21:25

Jordi, otra vez manipulando?
Tu sabes que segun Human Rights Watch (organismo nada sospechoso de españolismo), Israel lleva mas de 50 años abusando de los derechos humanos? Y tu los usas de referencia? Por Dios!
https://www.hrw.org/es/news/ 2017/06/04/israel-50-anos-de-a busos-asociados-la-ocupacion

#9 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 09/10/2017 - 09:56

I també van fer recular un camió de bombers que estava en servei! Bona imatge...

#9.1 pepe.----, andorra, 09/10/2017 - 15:35

la mentira es un arma política - Lenin

#8 assustat, CAT LLIURE, 08/10/2017 - 21:45

heu vist la brutal agressió que ha sufert el nostre gran al.liat a la veïna Espanya, en Pau Esglésies?

#7 ÉS EL LLENGUATGE!, bcn, 08/10/2017 - 21:17

que no són UNIONISTES, que són CONSTITUCIONALISTES

és el LLENGUATGE!

no es pot unir el què està ja unit, però si es pot separar, per tant els altres són SEPARATISTES

CONSTITUCIONALISTES vs SEPARATISTES

#7.1 pepe.----, andorra, 09/10/2017 - 15:37

si, luchar contra la neolengua separata es dificil, pero nadie dijo q fuera facil....Manipulan el lenguaje, como hacen todos los totalitarios. Nada nuevo.