El portaveu de la secció sindical de CCOO dels Mossos d'Esquadra, Antoni Castejón, ha denunciat que durant el desallotjament dels indignats del passat dia 27 de maig a Plaça Catalunya van rebre el llençament d'objectes contudents. Castejón ha mostrat una fotografia on s'aprecia una pedra de grans dimensions que va ser llançada dins d'una furgoneta policial.
L'agent policial ha explicat que "alguns antiavalots m'han comentat que han passat fins i tot por". "Contra els Mossos d'Esquadra tot s'hi val", ha remarcat. Castejón ha assegurat que "aquí es respecta molt poc a la policia", abans de demanar solucions per aquest "problema de desobediència i ordre públic important" que només es dóna a Barcelona.
Segons Castejón, els acampats a Plaça Catalunya el passat dia 27 de maig van exercir una "desobediència activa, no passiva". El delegat sindical ha assenyalat que els Mossos d'Esquadra no tenen cap problema en portar el número d'identificació, però ha afegit que podria ser un problema col·locar-lo a les armilles dels antiavalots.
També ha demanat una reforma del Codi Penal que permeti retenir a comissaria els condemnats per participar en aldarulls al carrer, que responguin econòmicament dels danys causats i l'ús de càmeres per part dels agents.