Publicitat
Societat · 17 de Gener de 2012. 16:39h.

A pedrades contra un cotxe dels Mossos

La matinada del passat 28 de desembre a la Ronda de Dalt

A pedrades contra un cotxe dels Mossos

Una imatge dels desperfectes del cotxe patrulla

El sindicat SME-CCOO ha denunciat que un agent dels Mossos d'Esquadra, que era en un cotxe patrulla aturat a la Ronda de Dalt (Barcelona), va rebre diferents pedrades, el passat 28 de desembre.

L'SME-CCOO ha assenyalat que al cotxe "hi anava un sol agent" i per sort les pedres "només van impactar al vehicle, tot provocant-hi danys". "L'agent va demanar suport, però va haver de marxar", ha insistit.

"Negueu-vos a patrullar sols!", ha reclamat aquest sindicat. També ha demanat que "no ens hi juguem la vida absurdament per uns polítics que ens estan arruïnant". "La vostra seguretat (adreçant-se als policies) és el primer", ha afegit.

"La manca d’efectius provoca que surtin patrulles unipersonals, que posen en risc la seguretat dels agents i tot plegat perquè el departament infli les estadístiques amb patrulles muntades a mitges i enganyar la societat amb xifres irreals", segons el sindicat.

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#11 Salvador, Esparraguera, 18/01/2012 - 07:37

I que hi feia aturat amb un sol tiu a dins?
Que feia fotos amb un coxe camuflat?
Pedres? Massa poc.
Com que anava amb un coxe NO logotipat, potser el van confondre amb algu d'alguna banda

#10 Séneca, Barcelona, 17/01/2012 - 21:36

Això s'està calentant. Que els Mossos han de suavitzar les seves maneres quan tenen un ciutadà com cal al davant és una exigència, i que s'han d'endurir quen tracten a delinqüents.... un altre. Però comprovar que hi ha gent que els ataca i d'altres aplaudejen és molt perillòs. Compte, compte!

#9 Hosé Manué Ribes i Xisquella-Paloll, Bobalona, 17/01/2012 - 19:18

No sé, se me ocurre que para acabar con esta dicotomía de "mossos en catalán sí" o "mossos en catalán no" podíamos tirar por el camino del medio y que vuelva la Guardia Civil. Ni pa tí ni pa mi, oye. No sé, es una idea. No sé como lo veréis vosotros.

#9.1 pepe, andorra, 17/01/2012 - 20:23

Es una falsa dicotomía, q cada cual hable lo q le salga de ahí abajo y santas pascuas, mira q es fácil. Claro q los fachas, en este caso catalanistas, siempre le tienen miedo a la libertad, sobre todo si con eso dejan de chupar de la teta publica con la excusa del catalán.

#9.2 Francesc, Barcelona, 17/01/2012 - 22:08

És una mala idea.

#8 gironí, GIRONA, 17/01/2012 - 17:38

Una pedrada o una pedreta??
Del 28 de desembre i ara ho diuen??
Aquests de CCOO no són els amiguets de Ciudadanos??
El seu caudillo és en Toni castejón??
Amb l'armilla posada li haguessin tirat la pedreta??
Expulsió del cos inmediata de tots els agents que van ultratjar la llengua catalana.

#8.1 pepe, andorra, 17/01/2012 - 20:19

si estos ultrajaron la lengua catalana, por esa regla de tres, llevan ultrajando la lengua española, la propia de mas de la mitad de las personas q viven en Cat, unos 30 años. Vamos q utilizar una lengua oficial es ultrajar a la otra. Estos neofachas catalanistas es q no se escuchan.

#6 Manel, Barcelona, 17/01/2012 - 16:56

Aquest mosso segur que parlava en castellà i portava una bandera espanyola al cotxe, que n'aprenguin!!

#6.1 Lluis, BCN, 17/01/2012 - 17:17

Manel, el dia que els necesitis els hi expliques aquestes coses que dius... i q tan li agrada dir al rius x defensar els seus amics polítics.
tema llengua i bandera us ha tocat molt la moral feu riure tots aquests independentistes de mail i agitadors dinternet. després el dia q toqui acollonats

#6.2 LLUC, ACOLLONITS, 17/01/2012 - 17:40

Lluis, el dia que toqui -acollonits- igual que tu. O és que ets diferent ? Però abans, nosaltres haurem fet la nostra crítica a coses que creiem mal fetes. En canvi tu, els hauràs fet la pilota.

#6.3 pepe, andorra, 17/01/2012 - 20:17

lluc, hablas en plural como si representaras a muchas personas cuando solo te representas a ti, me importa poco q es lo q defiendes, pero habla por ti.

#6.4 crowlav, Errenteria, 17/01/2012 - 20:32

Catalan o pedrada eso si que es libertad! Ole tus huevos.... Por cierto, si fueras capaz pensar por ti mismo te habrias dado cuenta de que el comentario es una imbecilidad si hablamos de alguien que esta dentro de un coche solo... me gustaria saber con quien iba a estar hablando en castelano...