Publicitat
Societat · 2 de Març de 2013. 19:07h.

Acusen El Corte Inglés d'"homofòbia"

Per posar a la venda dos llibres que tracten l'homosexualitat com a malaltia

Una cinquantena de persones s'ha concentrat davant El Corte Inglés del Portal de l'Àngel, que ha posat a la venda dos llibres de "caràcter homòfob": ‘Cómo prevenir la homosexualidad. Los hijos y la confusión de género’ i ‘ Quiero dejar de ser homosexual’. Els dos ‘manuals’ estan redactats per Joseph Nicolosi, un dels principals representants del moviment que als EUA encara sosté que l’homosexualitat és un desordre que es pot tractar.

El llibre ha estat editat a l’estat espanyol fa quatre anys per l’editorial catòlica ‘Palabra’. Els assistents han fet una crida a "combatre l'homofòbia" i han assenyalat que "l’homosexualitat no és cap malaltia. L’homofòbia és la malaltia!".

"Aquests llibres fomenten l’odi homòfob i són un atac directe a la llibertat sexual", han opinat, a més d'exigir a El Corte Inglés "la retirada immediata d’aquests llibres, disculpes públiques i el compromís de no vendre mai més cap llibre homòfob o transfòbic".

Imatge de la protesta
Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#20 guillem, bcn, 05/03/2013 - 09:19

Ostres, de totes maneres l'eslogan em sembla molt desafortunat: "llibres a la foguera" Això a Europa i Espanya fa por.

#19 Gerard, Barna, 04/03/2013 - 05:44

I què es pensaven que hi venien a la secció de llibres de El Corte Inglés? Llibres sobre la revolució i canvi social potser? Hi ha denúncies que de tant ingènues ratllen el ridícul, ja em perdonaran. Que no coneixen la historia d'aquests magatzems?

#18 Juan Francisco , Huesca, 03/03/2013 - 21:44

La mejor prueba de la intolerancia y zafiedad de estos grupos de fanáticos (una ínfima minoría: hay muchos homosexuales educados y respetables) es observar cómo, ante la menor objeción a sus tesis, responden con el insulto y el escupitajo.

#17 Bernat, Barcelona, 03/03/2013 - 21:19

Si és normal, ¿perquè els gais han d'ensenyar la ploma sempre? Si fos normal no farien un dia de l'orgull gai per disfressar-se de papallones o marietes. Si és normal serien normals. No és gaire normal que el dilatin l'esfínter. Quan son vells no el poden tancar.

#17.1 Gerard, Barna, 04/03/2013 - 06:04

Els que participen en aquestes cavalgades són una minoria. La normalitat és una qüestió personal, no depèn de la tendència sexual.

#17.2 Eugeni, El Vendrell, 04/03/2013 - 09:08

i qui ha dit que comportarse com un intolerant es lo normal? que es normal? tu? cada persona que s'expresi com vulgui, que estimi com vulgui i si hi han gais amb ploma qui ets tu per dir res. perque no proves de dilatarte l'esfinter? segurament et donaria molt de gustet

#16 Enric_J_M, Bcn, 03/03/2013 - 20:00

''Mis derechos son mis derechos, y los tuyos, tambien'' (Jo puc pensar i publicar com em roti, però tu no pots pensar i publicar el que tu opinis)