Publicitat
Societat · 30 de Gener de 2018. 22:31h.

Agredit pels Mossos un fotògraf d'e-notícies

El periodista portava el braçalet identificatiu

Agredit pels Mossos un fotògraf d'e-notícies

Moment de la càrrega

El col·laborador d'e-notícies Edorta Moreno, tot i portar el braçalet identificatiu de periodista, ha rebut un cop de porra al braç en una de les càrregues que ha tingut lloc aquesta tarda al Parc de la Ciutadella per part dels Mossos d'Esquadra. Durant el transcurs de les càrregues policials, tres persones han resultat ferides i han hagut de ser ateses pels serveis d'emergències després de les corredisses, cops de porra i empentes que s'han produït.

Els CDR han desbordat aquesta tarda el cordó de seguretat dels Mossos d'Esquadra a l'entrada del Parc de la Ciutadella i han aconseguit apropar-se fins a l'edifici, ha sigut en aquell moment de tensió quan els Mossos d'Esquadra ha dut a terme algunes càrregues.

whatsapp-image-2018-01-30-at-23.02.37.jpeg

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#8 pep freixes, Barcelona, 31/01/2018 - 11:48

¿Fotógrafo? no recuerdo haber visto una fotografía decente en e-n en 15 años. Más bien será un reportero que ilustra las noticias con el móvil. Respetemos a los profesionales de la fotografía.(todo mi respeto a Rius y e-n, pero al César lo que es del César)

#7 Tabarnés puro, Barcino, 31/01/2018 - 08:04

Los gossos d'esquadra, como siempre, tarde mal y arrastro..
FORA ELS GOSSOS D'OCUPACIÓ!!!
+~
~+
Freedom for Tabarnia!!

#7.1 Juanico, Barcelona, 31/01/2018 - 21:29

Ese odio....hay que controlarlo.

#6 Ja em sap greu , Tabàrnia, 31/01/2018 - 01:52

Noi, ja em sap greu. No sé què ha passat ni com, suposo que es pot considerar un desagradable accident laboral. Per sort no sembla greu. Ànim.

#5 Rodejet, Barcelona, 31/01/2018 - 00:35

Per cert avui els Mossos dirigits pels colpistes del 155 que han colpejat anaven sense la placa identificativa com és preceptiu. A l'època Trapero això estava canviant darrerament gairebé sempre portaven el numero identificatiu però avui no anaven perquè anaven destinats a reprimir violentament als desafectos al Régimen espanyol.

#5.1 pepe.----, andorra, 31/01/2018 - 13:34

mira, ciencia ficcion en estado puro....Q los golpistas llamen golpistas a los demas tiene su gracia y q yo sepa, cuando un grupo de personas no obedece a la policia, esta reprime, ya sean desafectos, afectos, batasunos o peperos....Claro q entonces no se como escupiria su demagogia, sus mentiras y sus insultos un separata fanatico como rodajillo..

#4 Rodejet, Barcelona, 31/01/2018 - 00:00

El que dèiem des que els Mossos estan sota la tutela de la dictadura, la follia i la violència desenfrenada sembla que han entrat als Mossos. No teníem prou amb la policia dictatorial espanyola que ara alguns Mossos, potser antics policies espanyols o aspirants, sembla que agafin els seus intolerables mètodes.

#4.1 pepe.----, andorra, 31/01/2018 - 13:37

si, estan bajo la tutela de una dictadura desde q la instauraron, por cierto, gracias a Aznar, q los opresores se ayudan entre si. Parece q Rodajillo tiene una memoria mas q selectiva, q no solo es un demagogo q expande la falsedad a la velocidad de la luz. Vosotros los separatas, sois complices de esta dictadura y vuestra policia es mucho peor.

#4.2 pepe.----, andorra, 31/01/2018 - 13:38

Se lo podemos preguntar al señor Benitez o al ojo de Esther Quintana....Pero seguro q esos policias regionales eran unos españolazos pq los policias separatas, todos lo vemos todos los dias, solo se dedican a saquear los bolsillos de los conductores poniendo multas a troche y moche.....Pq investigar la corrupcion separata, seguro q no lo hace....