Societat · 16 de Novembre de 2012. 19:28h.

Al jutge del cas Palau "no li consta" l'informe d''El Mundo'

El TSJC assenyala que no ha encarregat "ni l'ampliació ni cap altra investigació" sobre el cas

Al jutge del cas Palau "no li consta" l'informe d''El Mundo'

El jutge, Josep Maria Pijuán, en una foto d'arxiu

El jutjat número 30 de Barcelona, que porta les diligències sobre l'espoli del Palau de la Música, ha assenyalat, a través d'un comunicat del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), que no ha encarregat a l'Unitat Central de Delinqüència Econòmica i Fiscal (UDEF) "ni l'ampliació ni cap altra investigació" sobre aquest cas.

Al jutjat "no li consta que la UDEF estigui realitzant cap investigació nova sobre el cas Palau". "Per tant, desconeix l'existència de qualsevol tipus d'informe que la UDEF hagi pogut elaborar recentment sobre aquest cas", ha afegit.

El comunicat del TSJC també ha remarcat que "ni la UDEF ni qualsevol altre òrgan de la policia judicial pot dur a terme investigacions sobre un assumpte que és objecte d'investigació judicial sense el mandat del jutge instructor".

En aquest sentit, ha reblat que "qualsevol informació que pugui obtenir la policia judicial ha de ser comunicada, de manera urgent i exclusiva, al jutge instructor".

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#10 Joanet, BCN, 17/11/2012 - 18:27

... què fa aquest jutge? ... raons de Naciò? ... de butxaca? ...i el Millet? ... li tenen por?

#9 Jordi del Poble-sec, Barcelona, 16/11/2012 - 22:41

Magnífica la tasca d'aquest jutge que ni s'assabenta de res ni ho ho vol. Quants anys han de passar per que faci alguna cosa sobre el cas Palau?
CIU tota la seva corrupció estàn fent més mal a l'independentisme que tots els espanyolistes junts.

#9.1 Jep, Barcelona, 16/11/2012 - 23:12

No et canses mai de fer el ridícul, Jordi?
Afiliat a Siudadanus o a Falange, que coincideixen amb tu en l'odi a Mas. Ah, per cert, presentar la CUP a les eleccions ha estat idea del CNI, per fragmentar el vot independentista. No t'ho creus?
Babau.

#9.2 Jordi del Poble-sec, Barcelona, 16/11/2012 - 23:37

Gràcies Jep pel teus insults i pel teus arguments tan intel.ligents. Ara si que m'has convençut. Hem de votar CIU encara que sigui corrupte i tapant-nos el nas per que els partits independentistes de debó estan dirigits pel CNI.
Felicitats, aixó que fumes deu ser molt bo.

#9.3 Isabel, Bcn, 17/11/2012 - 11:39

Aquet Jordi es un pepero que es fa pasar per indepe, segur.

#9.4 manel, Barcelona, 17/11/2012 - 14:20

Aquesta sí que és bona, Jep, ara resultarà que CiU representa la unitat del vot independentista i qui no voti CiU està per la fragmentació. A pastar fang!

#8 Gongylus, Girona, 16/11/2012 - 21:55

Ja ho sabíem que tot és un muntatge de El Mundo i el seu director (com és diu, ara no ho recordo). La qüestió és empastifar per desacreditar el senyor Mas i la família Pujol. Hi ha espanyols que no saben jugar net.

#7 BEJOTA, bcn, 16/11/2012 - 20:02

Ja 'l tindrá més dora que tard.La" mamandurria" a Catalunya s'ha d'acavar.Aixó d'envolicar-se amb la bandera de torn(depend si es tracta en pessetes ,la senyara ;si es tracta de milions en euros ,l' estelada).

#6 carles, BARCELONA, 16/11/2012 - 20:02

Veig que hi molta ignorància del processos judicials - el jutge a dit que no ha encarregat noves actuacions. El que no vol dir que la policia investigui si veu nous indicis judicials , ni que el informe no sigui real - NO MANIPULIN SI US PLAU

#6.1 bb, Bcn, 16/11/2012 - 21:07

No manipulis tu, el que diu és que no es pot fer cap investigació que no encarregui ell.

#6.2 Alba, Barcelona, 16/11/2012 - 23:43

Carles, és una regla bàsica de la democràcia. La polícia "judicial" actua sota les ordres d'un jutge !. És més, et penses que la polícia pot demanar informació a Suïssa sense una rogatoria d'un jutge?

#6.3 Carlos Poble Sec, Barcelona, 17/11/2012 - 00:19

Que Mas haya malversado está por demostrar. Que los PePeros emplearán cualquier estratagema está garantizado.

#6.4 JOan, Bcn, 17/11/2012 - 11:36

ALBA
La UDEF no es solo policia judicial ( de hecho la policia judicial no existe como tal)
De hecho no se puede abrir un proceso judicial si antes no se ha realizado una investigacion y se han conseguido pruebas o indicios.

Rogatoria a suiza? Quien?