Publicitat
Societat · 26 de Setembre de 2018. 13:24h.

Albert Boadella retira un llaç groc

El president de Tabàrnia s'acomiada amb la "típica botifarra tabernesa"

Albert Boadella retira un llaç groc

El 'president' de Tabàrnia, Albert Boadella, ha retirat un llaç groc en un vídeo difós per les xarxes socials per explicar el referèndum que promou la plataforma unionista per al pròxim 12 d'octubre.

Una veu en off destaca que "aquí veus com el president retira un plàstic groc d'un equipament públic". "Allibera l'espai públic de plàstic groc, deixa tot net i ara es disposa a votar i d'aquesta forma recicla el plàstic de forma democràtica a l'urna, al contenidor groc", afegeix.

"I recorda una vegada hagis votat no t'oblidis de fer la típica botifarra tabarnesa", subratlla la veu en off del vídeo, que mostra el dramaturg fent el gest. Finalment, el 'president' de Tabàrnia fa una crida a utilitzar el hastag #referendumgoverntabarnia "per difondre a les xarxes socials les fotos dels taberneses votant".

Publicitat

46 Comentaris

Publicitat
#20 fran bcn, bcn, 28/09/2018 - 13:21

Tot el que fa aquest home Ho trobo ridícul, pero a sobre tot EMPATIA ZERO....

#19 MIGUELITO, CERDANYOLA DEL VALLES, 27/09/2018 - 11:49

Albert Boadella demuestra cada día como se puede poner en ridículo a todo este atajo de gente. Muchos ignorantes dirán que este señor es un facha, pero mientras él luchaba contra la dictadura con la sátira, otros se vendían al mejor postor. Hoy vivimos en Catalunya otro tipo de dictadura y el sigue haciendo lo mismo que antes. Felicidades.

#18 Mercè voltas, Barcelona, 26/09/2018 - 21:58

Sr Rius. Llegeixo e-noticies.
Què vol aconseguir amb aquesta línea d'informació?
A qui vol fer caure?
Qui li agradaria que hi hagués al poder a Catalunya?

#18.1 soloesmiopinon, Tabarnia, 26/09/2018 - 22:59

Sr. Rius, la fiscal Mercé voltas ha decidido interrogarle. Responda inmediatamente si no quiere atenerse a las consecuencias.

#17 Jordi BR, L'H, 26/09/2018 - 17:32

La típica falta d'educació del malcriat subvencionat Boadella

#17.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 26/09/2018 - 17:39

Els indepes poc podeu parlar de subvencions. Tots els mitjans públics i privats de Catalunya viuen de la teta de la Gene, la ANC i OMNIUM viuen de les subvencions (Omnium fins i tot de les mossegades del 3%)... per qué continuar, si tothom ho sap.

#17.2 Jordi BR, L'H, 26/09/2018 - 18:32

L'anci Ómnium son les entitats més investigades i auditades de l'historia de la Inquisició Espanyola, i això no ho pots negar. Saps quan socis té l'ANC? Quan ho esbrinis, mira després quants en té SCC, i veuràs com els teus dubtes, si ets equànim canvien de sentit. Boadella cobra desde fa anys de la Com de Madrid i us manipula com vol. Fa pe

#17.3 soloesmiopinon, Tabarnia, 26/09/2018 - 23:04

En cambio llamarnos "besties amb forma humana" (Torra) es muy educado. O "cabrones de mierda sarnosos" (Masferrer) a los españoles. O "Los españoles son chorizos por el hecho de ser españoles'" (Joan Oliver con Junqueras presente sin decir ni pio). O.... ¿sigo o no vale la pena porque no te parecen de mala educación?

#17.4 Jordi BR, L'H, 27/09/2018 - 10:59

Ni me gustan ni comparto los insultos vengan de donde vengan. Lo de Torra por enésima vez (y no me gusta Torra, no entiendo su ironía) se refiere a los que te insultan por el mero hecho de hablar catalán. Lo de Masferrer, Oliver o Albà totalmente condenable, pero la diferencia con Boadella es que por 100 € diría lo contrario

#17.5 Jordi, Madrid, 28/09/2018 - 09:55

Recordo, ja fa molts anys una entrevista al Boadella per TVE. On ell reivindicava que la cultura no es pot subvencionar, la veritat es que hem va fer reflexionar però mai vaig estar-hi d’acord.

20 anys després el vaig veure passejar en diverses ocasions, amb un ritme ben tranquil pel Parque Santander a Madrid, molt a prop del Teatro de Canal.

#16 Pan con tomate y jamón Ibérico, Free Tabarnia, let's go Tabarnia!!, 26/09/2018 - 17:17

Segons diu el nostre molt honorable president, tot bon Tabarnes ha d'anar a votar netejant la via pública de merda groga. Recordeu merda groga a l'urna / contenidor del seu color... Votarem!! votarem!!