Publicitat
Societat · 21 de Juliol de 2012. 11:43h.

Albiol "no podia permetre una imatge del Tercer Món"

El portaveu del centre islàmic l'acusa de "no tenir cor" per fer-los pagar 2.000 euros

Albiol "no podia permetre una imatge del Tercer Món"

Musulmans, a Badalona

L'alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha afirmat que "la tercera ciutat de Catalunya no es podia permetre el luxe de consentir una imatge més pròpia del Tercer Món". Assegura que l'ús de la plaça com a lloc de reunió dels fidels musulmans l'"avergonyia".

Albiol assegura que al nou emplaçament "no molesten la resta de veïns" i considera que ha "imperat el sentit comú". L'alcalde, però, recorda que després del Ramadà la comunitat musulmans haurà de buscar un altre espai perquè "les instal·lacions municipals només serveixen per fer actes puntualment".

El portaveu del centre islàmic Camí de la Pau, Muhammad Iqbal, reconeix que el lloc que els ha llogat l'Ajuntament és "més adequat" que la plaça del Camarón de la Isla, on resaven fins ara.

D'altra banda, però, Iqbal lamenta que l'alcalde tingui poca sensibilitat vers el seu col·lectiu. Assegura que "si tingués cor, ens l'hauria cedit gratuïtament, però hem pagat 2.000 euros amb molt de gust perquè no volem entrar en confrontacions".

Publicitat
Publicitat

37 Comentaris

Publicitat
#22 Neus, Falset, 24/07/2012 - 03:53

No voleu immigrants musulmans? caldria haver començat per no colonitzar, "civilitzar", ni explotar comercialment llurs països des de fa més d'un segle. Tal faràs, tal trobaràs.

#21 jajjajajajajajaa, Barcelona, 22/07/2012 - 16:10

hombre y lo de pasear trozos de madera llenos de joyas, o figuras de crucificados con señores vestidos con capuchones eso es muy moderno jajajajajajaaaa

#21.1 said, ceuta, 24/10/2013 - 02:36

centre islàmic Camí de la Pau, Muhammad
jajajaja quin nom no le pega.
¿Quien va lleno de joyas ignorante?

#20 Neus, Falset, 22/07/2012 - 12:35

Si un estat laic ha de prohibir les manifestacions religioses públiques, hauria de començar prohibint les processons, la cavalcada de reis, etc.

#20.1 Oriol Agramunt , Berga, 22/07/2012 - 14:05

Les processons, les cavalcades de reis etc ... Són la nostra identitat, la nostra cultura, les nostres tradicions. Els cristians són perseguits en països musulmans i aquí també som perseguits per vosaltres. L'islam representa odi, masclisme i intolerància. Si no s'adapten que es vagin.

#20.2 jajajjajajajaa, Barcelona, 22/07/2012 - 16:13

Oriol ? de Berga ? mes et valdria llegir una mica mes......parles un idioma que te un 8% de paraules arabs,¡bona part de la ciencia ,
sistemes de reg a al agricultura etc son gracies als arabs...no tots els musulmans son intrasingents conm no tots els catolics son dels opus o pederastes o si ?

#20.3 jjajajajajjaaa, Barcelona, 22/07/2012 - 16:15

identitat ? busca els significat em sembla que la utilitzes malament, les nostres tradicions o traicions sap de quin any son les cavalcades de reis ? del segle XIX,,,,,,,el crstianisme es homofob , misogen i racista com totes les religions...., que se´n vagin ? a veure qui recollira la fruita sino

#20.4 Neus, Falset, 24/07/2012 - 03:40

Poc importa si les tradicions són de fa segles o d'abans d'ahir. Estem parlant d'un estat laic i plural del dret d'expressió religiosa sempre i quan no atempti els drets dels altres I dubto que en aquest cas ho faci. Fan soroll i ocupen un espai com els altres...

#19 Neus, Falset, 22/07/2012 - 12:33

Deia en un missatge que apareixia segon o tercer a la llista i que ha estat misteriosament esborrat, que la política del senyor Albiol i del seu partit també són dignes del Tercer Món. Si dir això és insultar, sàpigue el moderador que les declaracions d'Albiol també ho són d'insults.

#19.1 said, si volen ser aqui que s´adaptin, 22/09/2013 - 14:21

Aixo mateix que no vulguin imposarnos el seu sistema corrupte.

#18 Cristiano alergico a lo musulman, Terrassa, 22/07/2012 - 10:45

Joder ¡ Encima nos perdonan la vida , NO QUEREMOS ENTRAR EN CONFRONTACIONES,
dicen ,preguntelen a los cristianos de Egipto ,Mali
Arabia Saúdi,Qatar , etc que no tienen derecho NI A RESPIRAR. 2000 EUROS !DOS MILLONES LES HUVIESE COBRADO YÓ¡

#18.1 said, ceuta, 24/10/2013 - 02:43

aixo mateis amic
fuera el islam de Europa.
El coran es anticonstitucional.

#18.2 said, ceuta, 24/10/2013 - 02:45

STOP AL ISLAM