Publicitat
Societat · 28 de Gener de 2014. 10:13h.

"Anem a una fractura de la societat"

Luis Conde, amfitrió del dinar de Fonteta, diu que "l'empresariat està preocupat"

"Anem a una fractura de la societat"

Luis Conde

L'empresari Luis Conde, amfitrió del dinar de Fonteta, ha reconegut en una entrevista a Els Matins estar "sorprès del ressò" i ha explicat que "l'objectiu era recaptar fons". "Jo no sóc polític, però veig què està passant. L'empresariat està preocupat i poso un gra de sorra per al diàleg", ha indicat.

En aquest sentit ha reconegut que "el dinar de Fonteta va ser per al diàleg. El que aconsegueixes és conèixer-te més". "Ens estem fixant més en el que ens separa que no pas en el que ens uneix. Les dues bandes estan atrapades", ha lamentat.

Conde ha recordat que "la majoria dels catalans no estan contents amb l'encaix amb Espanya". Tot i això, ha dit que "jo confio en Mas i en la gent de Madrid. Hem de recuperar la confiança". Conde, però, ha alertat que "si això no s'arregla anem a una fractura de la societat". "S'exagera la fractura, però existeix", afirma.

L'empresari ha alertat que "jo busco solucionar l'origen i hi ha qui busca marxar". "Han començat a canviar les coses a poc a poc des de fa un mes. Hi ha més interès a Madrid", ha opinat. Finalment, ha indicat que "estic encantat d'haver fitxat Esperanza Aguirre. Té projecte i el sap comunicar". "Aguirre és partidària de l'esperit previ a la Constitució, de la singularitat de tres comunitats", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

99 Comentaris

Publicitat
#49 BEJOTA, BCN, 02/02/2014 - 14:26

El cost financer de la secessió
Una hipotètica independència deixaria a Catalunya sense el paraigua financer de la Unió Europea i de la Unió Econòmica i Monetària. Les conseqüències serien devastadores: tant el sector públic com el privat augmentarien les seves dificultats per accedir.

#48 Gavarres, Girona, 28/01/2014 - 21:02

Pero exactament que ens uneix? Quin es el projecte comú i de futur? Seguir igual? Estàs dient que ara que Catalunya camina cap al sobiranisme, a Madrid estan canvian les coses?por interes te quiero andres.

#48.1 Terraxa, Terrassa, 30/01/2014 - 15:40

Si fem la mateix pregunta però al revés,
"pero exactament que ens separa?"
Doncs els calers.
Per què els calers són el que divideixen més la societat.
I és una divisió que no va en termes Catalunya-Espanya, cosa que aquest sr. no s'entera o no se'n vol enterar.

#47 BEJOTA, bcn, 28/01/2014 - 20:53

Empresarios alemanes piden a la Generalitat que abandone su plan soberanista antes de "acabar de matar" a la economía
El Círculo de Directivos de Habla Alemana (KDF por sus siglas en alemán) han expresado este martes su preocupación ante el proceso soberanista liderado por el Gobierno de Mas.

#47.1 BEJOTA, BCN, 29/01/2014 - 14:47

Directius alemanys adverteixen Puig dels efectes "fatals" per a l'economia derivats del projecte secessionista.
Empresaris i executius expressen el seu "temor" davant la determinació de la Generalitat de seguir tibant la relació amb el Govern. "Només demanem que els polítics no ens acabin de mata

#47.2 BEJOTA, BCN, 29/01/2014 - 20:28

Ludger Fretzen: 'Volkswagen-Audi abandonaría Cataluña en caso de secesión'La filial de Volkswagen-Audi en España comercializa, además, los vehículos Skoda. En 2011 vendieron 127.315 vehículos y es el grupo automovilístico que más vende en España