Publicitat
Societat · 21 de Febrer de 2021. 09:24h.

"Apreteu, feu bé d'apretar"

Atacat el Palau de la Música, edifici emblemàtic del catalanisme

"Apreteu, feu bé d'apretar"

Un grup d'encaputxats van apedregar aquest dissabte al vespre la façana històrica del Palau de la Música coincidint amb els aldarulls en les protestes contra l'empresonament del raper Pablo Hasel. Els individus van aprofitar que la policia estava dispersant els manifestants a la zona de Vía Laietana per llençar pedres i runa contra els vitralls de l'emblemàtic edifici.

La Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana ha condemnat "enèrgicament" l'atac a la seva façana històrica en un comunicat, on lamenten que les façanes històriques del carrer Amadeu Vives i Sant Pere més Alt ha sofert aquest vespre el llançament de pedres i restes de runes contra els vitralls històrics.

"La Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana denuncia i condemna enèrgicament la violència en tots els seus formats i lamenta amb profunda tristesa els incidents succeïts aquest vespre al Palau de la Música Catalana" han lamentat des de l'entitat. "Les destrosses materials encara no han pogut ser avaluades, però es compten nombrosos vidres i vitralls històrics trencats", han apuntat.

18417-8.jpg

Publicitat
Publicitat

101 Comentaris

Publicitat
#73 Josep Cucurull de Tremosa Sala, Del centre de l'Eixample, 22/02/2021 - 12:57

Osti tú, cómo está el servicio. Esto con nuestra panchita no pasa.
Adelina, porta'm les pantofles i el diari!!!!! Ràpid!!

#73.1 Blas de Pedo, Bcn, 22/02/2021 - 13:17

El servei si no es en castellà no t entén Josep!!!!

#73.2 Purria lazi, Mollerussa, 22/02/2021 - 13:45

Más bien en árabe, purri. Que es lo que acabaréis hablando los lazinyordos de aquí y de allá.

#72 El Quim, Gallinertown, 22/02/2021 - 10:48

APRETEU....APRETEU.....

#71 gurguri, Barcelona , 22/02/2021 - 10:44

Hoy un dirigente de la CUP, sin ninguna prueba decía que el ataque al PALAU era de los infiltrados de la policia como siempre.Son como VOX pero de extrema izquierda.

#71.1 VOXER y a mucha honra, Covadonga, 22/02/2021 - 11:55

¿Perdón? Ya está bien de calumnias y ofensas gratuitas y sin ningún fundamento. Si quiere hacer comparaciones o buscar análogos vaya a buscarlos mejor en los socios del gobierno del psoe: podemitas, separatistas y demás que jalean, alienta, arengan, blanquean y justifican a esta chusma. Y vuelva el día que vea a alguien de Vox con una piedra.

#71.2 Die Frage, Gironès monamour, 22/02/2021 - 13:37

Intento trobar a la hemeroteca alguna notía sobre VOX que tingui a veure amb provocar alderulls, llançar kk a les seus dels contraris o demanar que matin algú, fins ara no he trobat res. Sí que he trobat declaracions de LLach, Puigdemont i Torra a més d'altres intelectuals significats del Procès.Extrema...què?

#71.3 Menjamela Grandi, Anapurna, 23/02/2021 - 05:08

Consejos vendo, para mí no tengo. Sin ninguna prueba es lo que haces tú igualando a Vox con la Cup.

#70 Coque, El Centro de Tabarnia, 22/02/2021 - 08:47

Perfecto. ¿Y qué día toca ir a apedrear TV3?

#69 Pau Sanchìs, Salamanca., 22/02/2021 - 00:10

Los talibanes de Torra, entrenados por esquerra y j x cat y aleccionados por Pig de Mont, acabarán con los mossos porque están mas motivados.
El nuevo presidente catalán, cuando lo haya, se encontrará una escombrera en vez de una republiqueta.
La Degeneralitat se cubre de gloria dia a dia.