Publicitat
Societat · 28 de Maig de 2014. 14:00h.

Atacades una dotzena de seus de CDC

En llibertat sense fiança un dels detinguts pels aldarulls

Dotze seus de Convergència han patit atacs violents la passada nit a les demarcacions de Barcelona, Lleida i Tarragona i ha presentat les denúncies corresponents davant els Mossos d’Esquadra.

Els locals afectats a la ciutat de Barcelona són els de la seu nacional, Horta, Sant Andreu i Sants-Montjuïc. A la resta del territori s’han fet desperfectes a les seus d’Olesa, Sabadell, Terrassa, Premià de Mar, Molins de Rei, Mataró, Lleida i Tarragona.

Els locals, segons informa la formació en un comunicat, han aparegut amb els vidres trencats i amb pintades relacionades amb el desallotjament i l’enderroc del centre Can Vies de Sants, com per exemple “Si Can Vies va a terra, tothom en peu de guerra”, pintada que ha aparegut a la seu de Lleida.

El jutge ha deixar en llibertar provisional sense fiança a una de les dues persones que van ser detingudes el primer dia d’incidents al barri de Sants. Durant la segona nit d’actes vandàlics, els Mossos, que han comptat amb el suport d'un helicòpter, han detingut sis persones durant la nit.

Imatge de la seu de CDC a Lleida

Seu central de CDC a Barcelona

Publicitat
Publicitat

52 Comentaris

Publicitat
#24 Can titola d'Avall, Reus, 29/05/2014 - 16:01

Diuen que les injusticies socials son l'origen d'aquests enrenous, pero la vertadera raó és l'impunitat: llibertat sense càrrecs, amb càrrecs escrits sobre paper fi, etc. Aquesta fauna faran el mateix mani qui mani i quan els donerà la gana.

#23 ramon, barcelona-c, 28/05/2014 - 19:54

Es tan poca l'intel.ligencia que sura ern la discusió que veig dificil que aquest col.lectiu , inclós algun internauta, pugui ser la base d'un estat , cases okupa , ong , butifarrades però cap sentit d'estat. Alguns creuen que la llibertat es igual a estupidesa.I tot aixó no ha estat dirigit ???

#22 Bordanau, ., 28/05/2014 - 18:53

CiU és la dretona catalana.

#22.1 ROSA, LLEIDA, 29/05/2014 - 07:43

I aquest és un motiu perquè ataquin les seus d'aquest partit? Noi deixa't de dretes i d'esquerres i pensa amb el cap, això no pot continuar així

#21 josep, bcn, 28/05/2014 - 18:33

CIU se esta quemando con la cantidad problemas que tiene y Esquerra subiendo buffffffl ,Esquerra un diez.

#20 ccc, bcn, 28/05/2014 - 18:01

em sembla una actitut impresentable això d'atacar les seus de partits democràtics, però imagino q la gent de CiU entendrà q és un comportament perfectament democràtic i q aquests nois i noies no fan més q expressar els seves inquietuts. Ah! i soposso q escoltaràn al poble

#20.1 Joan, Barcelona, 28/05/2014 - 19:06

Soposso? Que soposses analfabet? La tàctica dels anarcodelinqüents immigrants espanyols de liar-la a Catalunya per desgastar CiU i el govern no funcionarà.. D'aquí 4 dies ningú s'en recordarà de can vies, un problema sobrevalorat i mediàtic que no importa ni al 0,000000001% dels catalans.

#20.2 Anita, Bcn, 28/05/2014 - 20:37

Anarcodelinqüents immigrants espanyols??? Què collons estàs dient Joan? La culpa pels de sempre no? Els catalufos no heu trencat un plat mai a la vida. Vinga home!

#20.3 ccc, bcn, 29/05/2014 - 11:55

gràcies per la teva correcció ortogràfica Joan. Però estic bastant segur, pq conec alguns membres d'aquests col·lectius, q no els agradara q els diguis Espanyols. Pregunta en Fernández de les CUP per exemple