Publicitat
Societat · 11 de Novembre de 2020. 18:21h.

Autònoms per la desobediència

"Com va dir el senyor Torra les lleis injustes s'han de desobeir"

Vanessa del Peral, propietària d'un centre d'estètica, ha dit en una entrevista al programa Tot es mou de TV3 que estan estudiant desobeir les prohibicions decretades pel Govern si divendres no les modifica. "Com va dir el senyor Torra les lleis injustes s'han de desobeir", ha manifestat.

Del Peral ha dit que "estem plantejant obrir igualment, però ho hem de parlar perquè hem d'anar totes a una. És molt difícil que tothom es posi d'acord i tothom vulgui anar en contra del que ha decretat la Generalitat, però com va dir Torra en el seu moment 'si una llei no és justa, s'ha de desobeir".

La treballadora autònoma ha afegit que "veurem si fem cas al senyor Torra o esperem i intentem aguantar una mica més a veure si la Generalitat té bona fe de deixar-nos obrir o, almenys, donar-nos més ajudes". "Ajudes de veritat, no com la que ha fet ara", ha lamentat.

Publicitat
Publicitat

30 Comentaris

Publicitat
#20 Victor, Barna, 12/11/2020 - 15:29

Y yo les apoyo totalmente

#19 Albert, BCN, 12/11/2020 - 08:12

Vaya zasca le ha metido a la periodista... jajaja

#18 MARKESES de GALAPAGAR, Galapagar, 12/11/2020 - 08:05

pero de qué va esta pava!
que curre duro como nosotros y podrá comprarse una mansión con pisci de diseño y 2.400m2 de parcela !

que el Sueño Komunista existe!

lo que dan asco son estos "autónomos", todos los trabajadores deberían ser públicos, como en la gran URSS, donde no había autónomos, el 100% trabajaba para el Estado!

#17 Pregunto yo, Tarragona, 12/11/2020 - 02:33

Que dura s ha tornat la periodista del regim Melero "miss cadaques", veritat ??

#17.1 Crownbo, Vallvidriera, 12/11/2020 - 08:30

L'edat és el que té.

#16 consejo económico, bcn, 11/11/2020 - 21:48

en Economia hay 2 grupos: los que Aportan y los que Reciben

en la crisis bestial que se avecina, vale más que estéis en el segundo grupo o vais a sufrir (=os van a chupar hasta el último euro)

#16.1 insostenible!, casi-Comunista, 12/11/2020 - 07:59

efectivamente...

" Las 'nóminas' que dependen del sector público superan a los asalariados privados "
(El Economista 27 Enero 2020)

PENSIONISTAS + FUNCIONARIOS + POLÍTICOS + PARADOS, otras prestaciones > Trabajadores sector privado

y a partir de ahora lo Público sólo hará que subir y subir mientras los ingresos del sector privado d

#16.2 Crownbo, Vallvidriera, 12/11/2020 - 08:31

I el que haureu de "xuclar" per sobreviure...

#16.3 pepe, zaragoza, 12/11/2020 - 08:58

y se piensan que Europa va a pagar la fiesta española, que España no será Grecia porque es demasiado grande para caer, qué ingenuos estos social-comunistas-indepes que nos gobiernan!

#16.4 insostenible!, casi Comunista, 12/11/2020 - 09:03

y ojo, que nadie me malentienda, los Pensionistas se han ganado su pensión currando duro durante 40 años, que nadie lo dude! lo que pasa que lo que aportaron como pensión ya no existe, su pensión viene de lo que aportan los trabajadores actuales, si los trabajadores actuales no pueden aportar lo suficiente, entonces hay déficit y entonces las