El Consell de Ministres ha aprovat l'avantprojecte de Llei de Salut Sexual i Reproductiva i d'Interrupció Voluntària de l'Embaràs que permet als joves majors de 16 anys avortar sense el permís patern. El Govern espanyol considera que "és coherent amb el nostrer marc jurídic i la nostra realitat social". La norma aprovada estableix també que "fins a la setmana catorze de gestació, la dona podràrninterrompre l'embaràs lliurement sempre que, com mínim tres diesrnabans de la interrupció, hagi rebut informació sobre els seus dretsrni sobre les ajudes que pot disposar per a la maternitat si talrnfos la seva decisió".
Avortar amb 16 anys sense demanar permís als pares
El Consell de Ministres aprova la nova llei de l'avortament

El Consell de Ministres ha aprovat la modificació de la Llei del Avortament
¡A por ellos!
8 Comentaris
Impressionant el Sostres d'avui respecte l'avortament i altres coses....llegiu, llegiu.....http://paper.avui.cat/article/cultura/175535/lombra.html
Sí gràcies a la degradació moral d'Espanya crec que Catalunya serà independent abans del que molts pensen. Espanya cau a trossos.
Algú em pot explicar què hi pinta una foto del (lamentable) duet pop rus TATU (cantants, per cert, de vint-i-tants anys) per il·lustrar aquesta informació? Friso per saber-ho.
No poden sortir en una foto (recordeu el ridícol de les nenes gòtiques del ZP amb la família Obama), però poden anar a avortar quan vulguin. Una contradicció increible.
Ademés de ser responsables per avortar, ¿ho seran també per estudiar, per no emborratxarse, per tenir educació i cultura?, pregunto