Publicitat
Societat · 8 de Maig de 2021. 09:20h.

"Ayuso és un just càstig per la llauna del procés"

Manuel Trallero, periodista: "És la líder europea del liberalisme més radical"

"Ayuso és un just càstig per la llauna del procés"

El periodista i escriptor Manuel Trallero ha afirmat que la victòria d'Isabel Díaz Ayuso a la Comunitat de Madrid "és un just càstig a la llauna del procés" i l'ha considerat "la líder europea del liberalisme més radical". Trallero, en la seva secció a e-notícies, també ha assenyalat que "em sembla tan bona o tan dolenta com tots els nacionalismes".

"Ayuso és un just càstig per la llauna del procés" ha considerat el periodista. "Està aconseguint convertir Madrid en una nacionalitat, el que és un just càstig a la llauna que han estat donant els independentistes catalans i han aconseguit el que semblava inimaginable, el nacionalisme madrileny, que a mi em sembla tam bé o tan malament com tots els nacionalismes" ha apuntat.

Manuel Trallero ha manifestat que "Ayuso és la líder del liberalisme més radical, entén que la llibertat de mercat és el valor absolut" ha explicat en la seva secció. El periodista també ha considerat "una victòria sense precedents" el resultat electoral que ha aconseguit la líder del PP de Madrid en els comicis autonòmics.

"Ayuso no ha guanyat de qualsevol forma, ha arrasat, és una victòria sense precedents" ha dit. "Ella soleta suma més diputats que tota l'esquerra junta, suma un diputat més i ha aconseguit una cosa que no va aconseguir ni Esperanza Aguirre: tenir com a mínim un 25% dels vots a tots els districtes de Madrid i guanyar a Vallecas" ha assenyalat.

L'escriptor ha recordat que el secretari de Salut Pública, Josep Maria Argimon "va mentir a l'opinió pública" quan va dir que si es vacunaven guàrdies civils i policies nacionals no hi hauria prou vacunes.

"Argimon va fer un càlcul que no se sap exactament en què es basa, segons el qual si Catalunya hagués fet el mateix que ha fet la senyora Ayuso a Madrid, Catalunya tindria 7.000 morts més des que té a causa del covid. El doctor Argimon és aquell que va dir que si es vacunaven als guàrdies civils i policies nacionals com va ordenar el TSJC no hi hauria prou vacunes. És un senyor que va mentir a l'opinió pública" ha manifestat.

"A Catalunya encara perviu l'esperit gremial, tot està controlat, regularitzat", ha apuntat Trallero, assegurant que "Catalunya no és una societat liberal". "El liberalisme no passa per aquesta hiperregularització de la vida" ha apuntat. "La prova la tenim en què els senyors de Podemos, que estan governant l'Ajuntament de Barcelona, el que fan és odiar els barcelonins. La prova és l'arquitectura que estan implantant a la ciutat, estan posant blocs de formigó a veure si els motoristes ens matem, és l'odi als ciutadans" ha lamentat.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#5 Pan con tomate y jamón ibérico, Nada personal, solo negocios., 08/05/2021 - 13:48

Señor Trallero ha tenido usted un lapsus lingue muy grave... compara usted a "Ciudadanos con Podemos..." espero que sea eso... un lapsus, porque sino es para decirle a usted algo gordo...

#5.1 Manuel Trallero , Barcelona, 08/05/2021 - 20:11

Todavía no babeo. Tanto Ciudadanos como Podemos los parieron en los platós televisivos y ambos vinieron a este mundo para salvarnos del pérfido bipartidismo, con su “nueva política” Esa es la comparación, sí le gusta bien y si no le gusta dígame lo que quiera para que se le quede el cuerpo más arreglado.

#5.2 Pan con tomate y jamón ibérico, Nada personal, solo negocios., 09/05/2021 - 14:43

Señor Trallero; gracias por responder... me alegro de que no babee, yo tampoco lo hago... Mezclar a Ciudadanos con Podemos es igual que confundir el culo con las témporas... unos enfrentan al separatismo y los podemitas aspiran al paraíso comunista. Pero en fin, está usted en su derecho de estar confundido y yo en no estar de acuerdo...

#4 Perico, Matadepera, 08/05/2021 - 12:14

Decir que Ayuso promueve el nacionalismo madrileño por sus comentarios sobre los gustos costumbristas o de ocio de sus vecinos es, sinceramente, banalizar el nacionalismo de verdad, el excluyente y fomentador de odio, el que es realmente peligroso y tanto daño ha causado y sigue causando. No frivolice, hombre.

#3 Masias , Mis posaderas , 08/05/2021 - 11:00

Sr Trallero el “ fenómeno Ayuso “ es simplemente una patada en el culo a Sanchez y toda su camarilla.

No se haga usted mas líos

#3.1 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 08/05/2021 - 14:35

Pienso igual. Ayuso es el epifenómeno madrileño de un movimiento nacional contra el gobierno central. Leía ayer que en Andalucía Juan Manuel Moreno sacará absoluta habiendo seguido parámetros casi opuestos en la lucha contra el covid. Eso sugiere que las políticas médica y "cervecera" seguidas por ellos poco tienen que ver en la elección.

#2 Masias , Mis posaderas , 08/05/2021 - 10:51

Estoy totalmente de acuerdo con el Sr. Trallero en todo lo que ha expuesto excepto el lo de la “ Nacionalidad Madrileña “

Madrid es la ciudad más abierta del mundo. Todo el mundo venga de donde venga es bien recibido y a nadie jamás se le pregunta dónde ha nacido.

#2.1 Jaume Nasarre, Sant Boi de Llobregat , 08/05/2021 - 14:25

Collons!!, si què és oberta si...i vaig per feina a Madrid...molt sovint...va ser al 2019, primavera...prenc el taxi al carrer Agustin de Foxà perquè em porti a l'aeroport. Tot molt cordial. Al cinc minuts em sona telèfon mòbil , és la parenta i evidentment, com fa 12 anys, parlem en català...ai pebrots, va el pajaru i em diu DIEZ NOVE

#2.2 Pan con tomate y jamón ibérico, La pesta groga fa malbé el cap, 08/05/2021 - 19:11

Hombre Jaume, vas "molt sovint" a Madrid y cuentas un incidente en el 2019... ¡uno...! ¿quieres que te cuente los incidentes que he tenido yo por hablar castellano en Cataluña...? unos cuantos... pero yo ya se, que algún tarugo hay en todas partes, lleven parpusa o barretina.

#2.3 Jaume Nasarre, Sant Boi de Llobregat , 08/05/2021 - 21:43

A veure company del jamon , si ens entenem...perquè la continuació dels fets e noticies no l' ha tret, ?s que em diuen que per parlar en CATALÀ pel mòbil i amb la meva esposa em fa fora del TAXI.. es cru però es llastimosament veritat...si per parlar en castellà en qualsevol indret de catalunya vostè se sent ofès jo també ho estaré

#2.4 Fran BCN, BCN, 08/05/2021 - 22:54

#2.3

Jaume, és un fet per denunciar....palurdos.n'hi ha arreu...

#2.5 pepe, andorra, 09/05/2021 - 11:05

no se preocupe sr. nasarre, hay malas personas por todas partes, a mi en Solsona, me hicieron lo mismo en un bar por hablar en español, aunque la culpa de eso, es mas bien de otros, no del pobre taxista ni del pobre dueño del bar, el problema esta mas arriba, pq mientras estemos divididos, el señor feudal podrá pastorearnos y robarnos mejor.

#2.6 Peruanu, Xompo Citi, 09/05/2021 - 16:15

#2.3

No hace falta ir lejos, en el kilómetro cero, en el parlament, unos diputados fueron agredidos verbalmente por usar el español. A veces hay que saber de lo que se habla.

#1 Marcial Heredia, una de caracoles, 08/05/2021 - 10:27

Decir que ayuso ha convertido madrid en una nacionalidad es de traca. Será que ahora la cultura de la taberna, la caña o una de calamares son rasgos identitarios suficientes para formar una nación, cuando hay voluntad de serlo. Es un fet diferencial madrileño que ha logrado en exclusividad. Si eso es nacionalismo, ese de pincho y caña mola.

#1.1 Pan con tomate y jamón ibérico, El separatismo nos roba, 08/05/2021 - 13:40

Hombre Marcial, pero no me negaras que un nacionalismo de caña y pincho es mucho mas serio, y sobre todo mas relajante, que el merder nacionalista catalán...
Y aparte de la coña, a la hora de la verdad tu compara... Madrid se sublevó contra Napoleón y resistió tres años a Franco, Barcelona ni un tiro... pero a la hora de llorar...

#1.3 pepe, andorra, 09/05/2021 - 11:07

divide et impera, y gracias por recordar q si algo tienen los madrileños, es valor y capacidad de resistencia, como bien dices, Barcelona nunca ofreció resistencia ante nadie, siempre se rinden y bajan los pantalones. Hasta los gerundeses tuvieron mas arrestos. Creo q se llama cobardia y miedo. Valor, mas bien poco.