Publicitat
Societat · 11 de Març de 2020. 16:31h.

Baixa la mobilització independentista

Poca gent amb Salvadó al TSJC

Baixa la mobilització independentista

El considerable descens de la capacitat mobilitzadora del sobiranisme català ha quedat en evidència després de la remarcable disminució de l'assistència a la concentració d'aquest dimecres al matí a les portes del TSJC, en comparació amb altres concentracions convocades per l'ANC.

90843-si.jpg

Les declaracions al TSJC de l'expresident Artur Mas o l'expresidenta del Parlament Carme Forcadell van tenir el suport de milers de persones d'arreu de Catalunya, que es van aplegar a les portes del tribunal en resposta a les convocatòries de les entitats independentistes.

53480-whatsapp-image-2020-03-11-at-16.42.02.jpeg

whatsapp-image-2020-03-11-at-16.42.04.jpeg

whatsapp-image-2020-03-11-at-16.42.02-1.jpeg

whatsapp-image-2020-03-11-at-16.42.04-1.jpeg

whatsapp-image-2020-03-11-at-16.42.02-2.jpeg

La declaració d'aquest dimecres de Lluís Salvadó i Josep Maria Jové, en canvi, només ha provocat l'assistència d'un centener de sobiranistes, la majoria càrrecs d'ERC, de JxCat, diputats de la CUP, de les entitats sobiranistes i ciutadans convocats per l'ANC.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#12 M, S, 11/03/2020 - 22:24

Los patriotas catalanes estan yendo a la baja, cada dia quedan menos dispuestos a ridiculizarse.

#11 Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu UN CATALÀ EMPRENYAT A LOS POLITICOS HOS GUSTA DAR LA MANO A LA GENTE ESTO HAORA ES UN PERILL DE MORT REA, ARTUR MAS DILE A PUIGDEMONT QUE HAGA COMO TU DE LA MANO A MUCHA GENTE , ASI VENDRA A CATA, 11/03/2020 - 20:32

ARTUR MAS ,Tu sigue cojiendo manos de gente DESCONOCIDA Tu no sabes fen aixo puedes cojer EL CORONAVIRUS .Pero tu sigue , ASI si no te importa cojer el CORONAVIRUS vas por buen camino .UN Politic NEGO, COJER LA MANO A MERKEL Por EL CORONAVIRUS Aixo es pensar en uno mismo ..HOLLE DILE A PUIGDEMONT Que tambien de la mano

#11.1 recordad6y7septiembre, Barcelona is not Catalonia. Fuera colonos catalanes de Barcelona. Cataluña nos roba miles millones, 12/03/2020 - 08:04

el que sea un vivales y un vividor a costa de nuestro sudor no significa necesariamente que sea un saco de sabiduría

#10 Telamarinera, Vng, 11/03/2020 - 20:19

No es un indicador de tendencia de voto. Hay encuestas q incluso les dan mas.
Todos estamos cansados unos de esperar y otros de desesperar.

#9 Soloesmiopinion, Tabarnia, 11/03/2020 - 20:00

"Baixa el suflé", lo que traducido significa "han bajado las subvenciones a chiringuitos indepes"

#8 sepaRATES !!! ... Foteu lo camp de cataluÑa !!! ... , ... en el vostre ridícul, castrat i estèril vaixell cap a la vostra illa d'ÍTACA..., 11/03/2020 - 19:50

sepaRATES !!!

Marxeu FORA de la NOSTRA i ESTIMADA CATALUÑA !!!

No us necessitem per a res !!!

La vostra presència no ens deixa viure en pau i dignitat.
NO-NO sou benvinguts a casa nostra.
Aneu-vos-en [com més aviat millor].
No us volem Ni us ESTIMEM.
No us volem veure mai més a casa...

#8.1 Leonidas , Santa Coloma, 12/03/2020 - 00:56

Llama ya al 061 y que vayan a tu casa immediatamente porque me parece que has pillado el covid-19, con la fiebre estas delirando.