Publicitat
Societat · 19 de Novembre de 2011. 11:41h.

Baralla entre bandes llatines a Terrassa

L'enfrontament a l'estació de Rodalies acaba amb sis detinguts

Una baralla entre bandes llatines ha acabat amb sis detinguts. L'estació de Terrassa centre de Rodalies de Renfe ha estat l'escenari de l'enfrontament entre dues bandes llatines.

La policia ha hagut d'intervenir i ha arribat a temps d'evitar ferits de gravetat. Com a conseqüència de la baralla, sis persones han estat detingudes. Agents policials estan investigant l'origen de l'enfrontament, ja que de moment es desconeix el motiu pel qual va començar el conflicte.

Publicitat
Publicitat

32 Comentaris

Publicitat
#18 angel, cardedeu, 21/11/2011 - 20:00

problemes i mès problemes, un moro cala foc a guardia urbana i el cotxe a Salt, una bande de sudacas es barallen, un noi de 15 anys moro agredeix a un àrbitre a Granada,..............voleu mès? mireu per internet, apa.

#17 JJJ, BCN, 20/11/2011 - 01:14

Avui una candidata per al senat de PxC ha estat agredida per un negre de UCRF que repartia el fulletó injurios. Resultat? aqui no pasa res i visca la multiculturalitat. La denuncia esta feta. La cosa esta mes fotuda del que us penseu i no sabeu la autentica situació dels barris obrers catalans.

#16 joan, manresa, 19/11/2011 - 18:04

El Casal,17 55 h.--Ens ha vingut " lo milloret " de cada país.Axó no s'aguanta per enlloc.Qui no es comporti de retorn al seu país.Ya ens hem de menjar amb patates als nostros..No ya res que duri per sempre,els entessos ya pronostican tornar a las fronteras i regims nacionalistas.Demo-dictadu...

#16.1 laia, hospitalet de llobregat, 19/11/2011 - 22:58

tranquil, a hospitalet estem igual, també ens ha arribat "el millor". Potser hauríem d'enviar-los a la bonanova, ja vories que de seguida els farien fora del país

#14 Javier, Tarrasa (España), 19/11/2011 - 16:53

Tarrasa es un polvorín. Tenemos que solucionarlo.

#13 pere, BAra, 19/11/2011 - 16:43

Poden si us plau fer fora a tota aquesta merda de gent? PXC no diu res dels sudamericans no...només diu dels moros...quins collons.

#13.1 josep bcn, Barcelona, 19/11/2011 - 17:47

Entra al diari Alerta DIgital i veuràs una noticia on Robert, diu que s'il·legalitzaran les bandes llatines. Suposo que a la web del partit també posaran la noticia. Salutacions

#13.2 yosemite, Madrid, 20/11/2011 - 12:28

Jo, pues no lo entiendo, no os gustan los moros, ni los sudamericanos, ni los chinos.
Vale, vale, ya lo he entendido, una raza pura, como lo que pasó en Alemania??. solo hay un problema, y es que por vuestras venas corre la sangre que corre, y está más mezclada de lo qeu a vosotros os gustaría, no?

#13.3 angel, krddu, 21/11/2011 - 20:02

yosemite o dimite o mejor dinamite, pero la meva sang es català. es que no t´entenc.