Publicitat
Societat · 7 de Maig de 2022. 13:38h.

Barcelona necessita lavabos públics

La imatge d'un home orinant a una cantonada posa en evidència la manca de banys

Barcelona necessita lavabos públics

Una imatge no pas anecdòtica a la ciutat de Barcelona és la de veure a persones orinant a espais de la via pública de la capital catalana, ja sigui cantonades, darrere dels cotxes o entre els contenidors.

Tal com es pot apreciar en el vídeo, on es veu un home orinant a una cantonada d'un carrer de Barcelona aquest dissabte, és un acte que es pot veure en el dia a dia de la ciutat per la manca de lavabos públics, que permetrien que les persones que senten la necessitat de fer ús del lavabo mentre van pel carrer tinguin al seu abast un equipament públic.

Aquesta situació a Barcelona es contraposa a la que tenen altres ciutats europees, que sí que compten amb una àmplia xarxa de lavabos públics de la que poden fer ús la població i els visitants.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#7 pepe, andorra, 11/05/2022 - 12:56

pero de verdad os pensáis q el señor feudal de turno o su tenente, les importa lo mas mínimo? No le importa nada, lo único q les importa es ver como te saquean lo máximo a cambio de darte lo menos posible, eso si, si ves la propaganda, parece q estemos en un paraíso de la felicidad. Cuando realmente es un infierno fiscal y callejero. A disfrutarlo

#6 Dado Esteller, Badalona, 09/05/2022 - 03:50

las porras son otras...
No se puede entender que una persona ya con 35 años, salvo que sea hiperviolenta y desconozco si el ir drogado o ebrio es atenuante, que según mi entender debería ser agravante. O en todo caso neutro.
Esto tiene pinta de acabar mal...la sociedad está muy enferma.

#5 Dado Esteller, Badalona, 09/05/2022 - 03:48

Lo de Badalona pegando a los agentes del metro, más que incivismo dado que en vez de acabar o mantener la fiesta tomando chocolate con porras, va le manga la porra al vigilante y le da en la cabeza y en el cuerpo.
Si se alega que iba drogada dicha persona, que fue arrestada y ya veremos si pasa de disposición judicial a la cárcel o prisión, ahí

#4 Desmond Nochild, Vallirana, 07/05/2022 - 18:32

La que se hace llamar Silvia que dice que es de Sant Hipòlit, igual no los quiere y quiere ver no melenas al aire están siguiendo el compás, si no algo más "llaminer" que no protege la ropa.
Ahora en serio igual así entre perros, basura y micciones - defecacciones se consigue una sociedad que también suciedad más sostenible.

#3 Aleman stolberg, Tortosa (Paiassos Catalans) , 07/05/2022 - 15:41

Ya lo arregla el Gobierno progre. Bar tienes que dar agua gratis y pipi y caça, gratis. Buen negocio para los bares.