Publicitat
Societat · 20 de Febrer de 2021. 21:00h.

Barcelona salvatge

Botigues assaltades en ple passeig de Gràcia

Barcelona salvatge

Desenes d'encaputxats han saquejat establiments al centre de Barcelona coincidint amb la manifestació contra l'empresonament del raper Pablo Hasel. Els encaputxats han irromput trencant els vidres de botigues del passeig de Gràcia i el Portal de l'Àngel.

whatsapp-image-2021-02-20-at-21.14.51.jpeg

Els assaltants han trencat els vidres de les botigues Nike, Diesel, Tommy Hilfiger i Kenzo del passeig de Gràcia i s'han emportat roba. També han assaltat establiments del Portal de l'Àngel, com ara un estanc, on també s'han emportat material i han atacat la seu d'un BBVA. 

whatsapp-image-2021-02-20-at-21.11.57.jpeg

Aquestes escenes de vandalisme es produeixen després que els Mossos d'Esquadra hagin dispersat els manifestants, fent-los retrocedir des de Via Laietana fins a plaça Catalunya.

45009-saqueig2.jpg

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#19 A., Barcelona, 21/02/2021 - 18:47

Aquí no passa res. Aquests nanos són uns sants i uns lluitadors per la llibertar. La culpa de tot és de MadriT, Trump, el lliberalisme, l'esglèsia catòlica i les begudes ensucrades.

#18 Albert, El masnou, 21/02/2021 - 18:16

Potser ara algun botiguer trobara a faltar els antiavalots de la guardia urbana que la colau s ha carregat ??

#17 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona is not Catalonia, 21/02/2021 - 14:47

Decenas de secesionistas encapuchados han saqueado establecimientos en el centro de Barcelona. Estas escenas de vandalismo se producen después de que los Mossos d'Esquadra hayan dispersado a los manifestantes pero no hayan detenido a ninguno, no sea que la Generalitat los expediente