Publicitat
Societat · 8 d'Agost de 2011. 17:46h.

Batalla campal a Lloret

Una batussa entre turistes francesos i italians acaba amb un enfrontament amb els Mossos

Batalla campal a Lloret

Furgonetes dels Mossos d'Esquadra a Lloret, en una foto d'arxiu

Unes 400 persones s'han enfrontat a agents dels Mossos d'Esquadra i de la policia local de Lloret aquesta passada matinada, a l'hora de tancament dels bars i discoteques. Els inicidents amb els policies catalans s'ha produït quan aquests han tractat de dissoldre un grup de turistes francés i un altre d'italià que s'estaven barallant. Un jove francès ha estat detingut per un delicte de desordres públics.

Els aldarulls s'han produït a les cinc de la matinada a la zona d'oci nocturn. Els dos grups de turistes s'han enfrontat a la calçada de l'Avinguda Just Marlés i s'han encarat amb els mossos quan aquests han mediat en el conflicte. Durant la batussa, els joves han trencat un senyal de trànsit i han mogut contenidors a mode de barricades. Els agents de la policia catalana han hagut de disparar bales d'aire comprimit.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#8 JORDI, PALAFOLLS, 09/08/2011 - 16:51

Els francesos eran majoritariament d'origen magrebí i els italians eran napolitatns i albanesos amb pasaport italia.

#7 Miguel, Lloret de Mar, 08/08/2011 - 23:47

Les dan garrafón y después pasa lo que pasa. Si bebiesen Moët Chandon como Laporta no pasarían estas cosas.

#6 jajajjaaa, barcelona, 08/08/2011 - 20:31

francesos i italians oi ? turistes upos? no hi ha pakis ni colombians ni marriquis.,, vaja els civilitzats europeus tambe la lien.......si a EEUU la majoria dels que estan a la preso son negres aixo no vol dir que no hi hagi delinquents blancs...tots abem perque es.....

#6.1 Carla, Girona, 08/08/2011 - 21:28

ets com el Breivik, penses igual.

#6.3 Sergio, Lloret, 10/08/2011 - 16:45

Pero que dices? porque hablas sin saber, sin haber estado allí? cuando dicen franceses = argelinos que van buscando pelea con todo el mundo,al igual que robar.. esta vez les toco a los italianos, pero mira como ningún detenido de ellos ¿eh?

Perroflauta, te guste o no.. es por los moros

#5 dani , sant andreu de la barca, 08/08/2011 - 20:08

joan et tinc la resposta...a data del 2010 el món presidiaries mou en aquestes proporcions:
població immigrant aprox a Catalunya sobre el 15 %
reclusos immigrants a Catalunya: aprox 65 %...
això els polítics no t'ho dirán pero el que está dia a dia si...

#5.1 JOan, Bcn, 09/08/2011 - 08:39

Y no sera que el nivel de delicuencia esta mas relacionado con la pobreza y la marginación que con la procedencia?

Cual es la proporcion de gitanos reincidentes (de los de aqui).?
La demagogia lleva a hechos como los de Noruega. CUIDADO!

#4 Lubov, Bcn, 08/08/2011 - 19:46

Ep! Segur que no eren els d´ERC fotent-se ganivetades per continuar a prop de la menjadora???

#4.1 lo Sisco el Rutx, TERRASSA, 08/08/2011 - 20:47

Deus haver quedar descansat després d'aquesta parida, oi?. Quins c...!