Publicitat
Societat · 18 de Setembre de 2013. 14:41h.

BCN World amenaça amb no invertir si Catalunya surt de la UE

El president del projecte assegura que els inversors "no veuen Catalunya o Espanya, sinó Europa"

BCN World amenaça amb no invertir si Catalunya surt de la UE

Imatge dels terrenys on aniria BCN World

Els promotors de BCN World amenacen amb aturar les inversions del projecte en cas que una futura Catalunya independent quedés fora de la UE.

Així ho ha assegurat Xavier Adserà, conseller delegat de Veremonte i president del projecte, segons el qual tenen com a "línia vermella" que Catalunya segueixi formant part de la comunitat econòmica europea, per qüestions com la moneda i la seguretat jurídica.

Seguir a Europa i la seguretat jurídica europea és "una cosa molt valorada" pels inversors internacionals, segons ha explicat després d'una conferència a Esade.

A més ha comentat que "donar explicacions sempre és més difícil que no haver de donar-les, però en altres regions del món no veuen Catalunya o Espanya, sinó Europa. El punt difícil és el de pertinença a Europa".

Publicitat
Publicitat

96 Comentaris

Publicitat
#49 BEJOTA, BCN, 20/09/2013 - 21:18

Ludger Fretzen: 'Volkswagen-Audi abandonaría Cataluña en caso de secesión'La filial de Volkswagen-Audi en España comercializa, además, los vehículos Skoda. En 2011 vendieron 127.315 vehículos y es el grupo automovilístico que más vende en España.
LVL
domingo, 14 de octubre de 2012, 13:32

#48 BEJOTA, BCN, 19/09/2013 - 19:28

QUEDA DIT .
FORA DEL M. C. :QUEDA DIT.
A PAN RICO ,LI FAN BOICOT I TÉ QUE PLEGÁ:QUEDA DIT.

#48.1 Gerard, Barna, 20/09/2013 - 16:45

No tinc cap dubte que bon a fanàtic tu li fas boicot. AIxò no vol dir que sigui una actitud massa exemplar.

#47 BEJOTA, BCN, 19/09/2013 - 16:12

Panrico acusa el boicot a los productos catalanes y aplaza el pago de las nóminas de septiembre a sus 4.000 empleados.

TODO ES EMPEZAR .

#46 Albert del Berguedà, Berga, 19/09/2013 - 08:05

No patiu.
Quan vegin com de be els hi va la caixa penjaran la senyera ràpidament.
I europa farà el mateix.

#46.1 El azote de los necios, Barcelona, España, 19/09/2013 - 09:20

Claro , 7,5 millones y medio son muy importantes en la UE, no me hagas reir, que somos un grano en el mundo.... por cierto Berga luchó a favor de Felipe V, contra Barcelona en la guerra de sucesión de 1714, entre otras ciudades... vuestra mentira de la Cataluña unificada contra Castilla.

#45 Consultor, Molins, 18/09/2013 - 23:26

Vaya, ahora resulta que los grandes empresarios empiezan a pronunciarse.
Es igual la caterva soberanista reaccionara enchegándolos a la m..... Porque ellos son mas chulos que un ocho.
Por cierto que haremos despues del desastre llorar o bailar sardanas en la plaza del pueblo
Inutiles!!!!

#45.1 el NO-DO de TV3, BCN, 19/09/2013 - 13:17

Por cierto lo que yo haría después del desastre en lugar de llorar o bailar sardanas en la plaza del pueblo seria coger a ese "millón y medio de patriotas " tan abnegados a la causa y unificar la banderita de la estrella que llevaban y su cuerpo en un solo individuo......

#45.2 Gerard, Barna, 20/09/2013 - 16:48

Grans empresaris? Aquests venedors de fums i promotors de l'economia especulativa i el "pelotazo". Amb tot el que ha passat encara et queden ganes de venerar aquesta mena de personatges? Aquest país no n'apren mai.