Publicitat
Societat · 16 de Gener de 2018. 12:53h.

Boadella fa botifarra "a la Catalunya que ens volen imposar"

El dramaturg denuncia que ho han "trinxat" tot

Boadella fa botifarra "a la Catalunya que ens volen imposar"

Els promotors de Tabàrnia han difós un vídeo del dramaturg Albert Boadella, que fa de president de la hipotètica comunitat autònoma que aplegaria Barcelona i Tarragona i fa una botifarra "a la Catalunya que ens volen imposar".

Boadella manifesta que "no sóc aquí perquè el lloc on vaig néixer es va omplir de trinxeraires que ho trinxen tot. Han trinxat Catalunya, pretenen trinxar tota Espanya i Europa si poden. Ja han trinxat famílies, amistats i negocis".

El dramaturg celebra que els ciutadans de Tabàrnia han "iniciat el renaixement del sentit comú" i "han dit prou de tants 'capullos' disfressats de segadors". "Han dit prou d'enverinar els cervells dels infants, prou d'incitar l'odi al veí del replà", afegeix.

Finalment, Albert Boadella també denuncia que els independentistes "han fet del Parlament l'autèntic Teatre Nacional de Catalunya". "Ciutadans, Visca Tabàrnia!, que és el mateix que dir Visca Espanya!", conclou.

Publicitat
Publicitat

156 Comentaris

Publicitat
#63 Nikasai, Man resa , 17/01/2018 - 15:27

La butifarra es trinxa amb la forquilla, en la nostra cultura utilitzem els coberts. Les seves paiasades estan l’altura del public fàcils, vaja! tipus comparsa de cadis

#62 K3nny, Bcn, 17/01/2018 - 12:58

Quina botifarra més épica ! Tots cap a Ciutadella fent la butiffara als autòcrates !

#61 Almogàver, Rep. de Gràcia, 17/01/2018 - 11:35

No m'havia assabentat que s'havia escapat del manicomi aquest personatge...que li posin una camisa de força més resistent i li donin la pastilla ya !!!

#61.1 pepe.----, andorra, 17/01/2018 - 14:09

si, es lo mismo q decian los comunista de los disidentes, les daban una pastillita y los mandaban a la lubianka....¿Sabias q el grito de guerra de los almogavares era Aragó Aragó? De nada.

#60 Alwix, Barcelona, 17/01/2018 - 10:57

Doncs res, botifarres per tothom. I sobretot, sobretot, que no es parli dels motius que han portat a Catalunya a passar de un 10% d'indepes a un 50%, sobretot d'això que no se'n parli. Donem les culpes a l'escola, TV3% i als manipulats, que els espanyolistes i els governs centrals ho fan tot bé, pobrets. Tan debò hagués guanyat Arrimadas...

#60.1 pepe.----, andorra, 17/01/2018 - 14:11

te puedo asegurar q en el RCD Español no tienen nada q ver con eso q dices, mas tendra q ver el clientelismo, los pesebres separatas con el dinero de todos los españoles y el ferreo control de la educacion con el unico fin de adoctrinar en el odio a España y el separatismo desde la mas tierna infancia.

#58 Oriol, BCN, 17/01/2018 - 00:31

Per cert, torno a dir el mateix: l'estratègia de buscar una secessió dins de la regió secessionista se sol adoptar quan l'unionisme està a la defensiva. Si tinguessin clar que l'independentisme català ha fracassat, no s'inventarien aquesta xorrada de Tabarnia.

#58.1 Pepón, Bcn, 17/01/2018 - 09:32

jajajajaja, lo de Tabarnia no es ninguna chorrada. En cualquier caso es mejor esta "chorrada" que la chapuza del prusés, gracias al cual hemos perdido poder político y económico.

#58.2 pepe.----, andorra, 17/01/2018 - 14:12

unionismo? Eso solo existe en irlanda del norte, en España hay españoles y traidores q apuñalan a otros españoles por la espalda. Y a estas alturas ya da igual, la unica solucion para todo este follon es Barcelona autonomia y digo BCN pq es mas facil q conseguir la de Tabarnia.

#58.3 ALMOGÀVER, Rep. de Gràcia, 17/01/2018 - 16:05

Tens tota la raó Oriol !!!. Això ho fan per marejar la perdiu.