Publicitat
Societat · 16 de Gener de 2014. 19:16h.

Bombers ho troben "un fet aïllat"

Demanen a Espadaler que tingui "la mateixa vehemència que té defensant els mossos que fan males praxis"

Antonio del Río, portaveu dels bombers i membre de la UGT, ha considerat "un fet aïllat" que un company fos enxampat practicant kitesurf mentre estava de baixa.

Del Río, en declaracions a e-notícies abans de la manifestació que han fet els bombers aquest dijous, ha lamentat que "el Departament d'Interior filtri una noticia d'un fet aïllat intentant criminalitzar tot el col·lectiu. Això demostra l'estima que té el conseller als funcionaris, concretament als bombers".

El bomber ha afegit que "si el conseller -en referència a Ramon Espadaler- tingués la mateixa vehemència amb els bombers que té per defensar mossos que fan males praxis aquesta notícia no hagués sortit".

Tot i això ha assegurat que "no defensarem mai un senyor que s'ha comportat de forma fraudulenta, de forma il·legal".  "L'administració ha de fer que recaigui contra ell tota la llei, però no ha de fer que recaigui un cas puntual contra tothom", ha insistit.

El bomber, practicant kitesurf

Antonio del Río

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#7 Tirant, Gironella, 18/01/2014 - 01:00

Tant aquí com a Espanya, s'impossa enmerdar els bombers...s'estàn convertint en un símbol contra la casta política i això es perillós, no oblidem que la casta política es igual de corrupta a Catalunya que a Espanya, el problema es el sistema!!!! Força Bombers catalans, espanyols, russos, ucraïnessos

#6 carles, BCN, 17/01/2014 - 17:45

Els Bombers son uns vividors, tothom que en coneix ho sap. I cobren un pastón per treballar només 67 dies /any.

#6.1 Maite, Catalunya, 17/01/2014 - 18:19

Dins dels cossos de seguretat de la Generalitat, on és més difícil entrar és a bombers pel nivell dels qui si presenten. Carles, alguna frustració?

#5 marta, Girona, 17/01/2014 - 15:49

Dient el que has escrit, has demostrat que no saps res de res i q no ets admonistratitu de res. Be, si, el que has demostrat es que ets un mentider.

#5.1 Ricart, Santa Coloma de Farners, 17/01/2014 - 22:28

Marta crec que tú no saps res del horaris que fan aquests vividors.
L'Administratiu Bombers té tota la raó.
A tú no t'agradaria treballar 67 dies a l'any?
Només es queixen que lis retallen, hi els altres que fa anys que ens retallen que?
Han tancat ambulatoris,

#4 Administratiu bomber, Barcelona, 17/01/2014 - 09:39

Treballo com administratiu a bombers. Un bomber cobra més del doble que un altre funcionari de la mateixa categoria. Treballa 67 dies l'any (6 mes), en torns de 24 hores, inclou el temps de menjar, esport, dormir, migdiada, formació,... i ara agafen 2 dies al mes per malaltia, sense cap justificació

#4.1 Maite, Catalunya, 17/01/2014 - 10:56

Un bomber sortit de l'escola cobra 200 euros menys al mes que un Mosso per exemple,i la meitat que un conductor de TV3. Per tant això queda desmentit. I és més, compara els sous amb la resta de bombers de l'estat o amb els de Barcelona i els horaris. Tela administratiu.

#4.2 Uri, No soc ni bomber ni funcionari, 17/01/2014 - 12:06

Que intentes argumentar? Que no treballen prou? Que poden menjar, fer esport, dormir, fer la migdiada a casa? Va home va, encara que treballis mes o menys, si has de ser al teu lloc de treball es el mateix no?

Qui són els funcionaris de la mateixa categoria? Entenc que tu no et jugues la vida..

#4.3 Ricart, Santa Coloma de Farners, 17/01/2014 - 14:47

No Uri

Llegeix bé el que t'explica l'Administratiu.

Resumint: Molts de drets i pocs deures.

Ara ho entens.

#4.4 Maite, Catalunya, 17/01/2014 - 15:59

Ricard, saps del q parles? És evident q no. Drets? els mateixos q els altres treballadors d l'administració, els qui marca a llei pública. Obligacions? les quines corresponen per l'ofici. I t'asseguro q si el truques venen disposats a tot. No puc dir el mateix d'altres funcionaris.

#4.5 pip, igualada, 17/01/2014 - 16:09

o sigui que els bombers tenen (gairabé) tants privilegis com els 2.500 funcionaris ganduls de TV3?.

#3 Koan, Barcelona, 17/01/2014 - 07:56

És una llàstima perquè el bomber és una figura estimada i admirada, però els bombers catalans tenen com un complexe d'inferioritat amb els mossos. Enlloc de criticar aquest penques, acaben criticant la nostra policia. Com el dia que els van ruxar d'escuma, ben trist i lamentable.

#3.1 Montse, Catalunya, 17/01/2014 - 09:22

Sí home, sí, el que està fent l'Espadaler d'Unió amb el Bombers no té nassos a fer-ho amb els Mossos, per cobrir Catalunya, són uns 2500 bombers, els Mossos són uns 15.000. Que torni el Conseller Felip Puig a Interior, és urgent. Per cert, el parc de la meva ciutat sembla una instal·lació cubana