Publicitat
Societat · 11 de Maig de 2021. 14:43h.

Budó considera una "indecència" recordar les víctimes del covid

La portaveu es molesta quan li pregunten pels 22.000 morts després de 200 dies en funcions

La portaveu del Govern, Meritxell Budó, ha dit durant la roda de premsa posterior al Consell Executiu que és una "indecència" recordar-li les 22.022 víctimes mortals (4.537 a residències) que hi ha hagut a Catalunya pel covid.

A pregunta d'e-notícies sobre com pot ser que ERC i Junts no es posin d'acord vuitanta-sis dies després de les eleccions en formar govern amb la crisi sanitària provocada pel covid, Budó ha dit que "em sembla una indecència barrejar aquestes 22.000 persones que han perdut la vida al nostre país a causa d'aquesta crisi sanitària amb el que vostè estava barrejant".

Aleshores el periodista li ha preguntat "què li pot dir als familiars d'aquestes víctimes després que 226 dies de Govern en funcions i 86 d'ençà de les eleccions no s'hagin posat d'acord en formar un Govern", però la consellera de la Presidència ha insistit a demanar-li que "no barregi el dolor de totes aquestes famílies per haver perdut aquestes 22.000 persones en el nostre país amb altres temes".

El director d'e-notícies li ha reclamat que "no oblidi les víctimes mortals". "Aquest Govern no només no oblida les víctimes mortals sinó que estem gestionant i ho farem fins a l'últim moment una crisi sanitària que mai s'havia patit". "Estem compromesos en combatre aquesta crisi i estem entregats cada dia a la gestió d'aquesta pandèmia", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#12 Albert, BCN, 11/05/2021 - 22:28

Los indecentes son ellos, indecentes y sinvergüenzas.

#12.1 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 12/05/2021 - 07:17

Yo siempre a ella, la protagonista de la noticia, la veo en la TV tapada y en fotos. No suele decir nada aunque no use el plasma.
Quizás sea lo de no tener vergüenza no por lo que muestra, si no por lo que no se ve (lo esconde, lo ignoramos al no tener la oportunidad de verlo).
Tampoco en general nunca dice nada fuera del guion que sigue (en estos

#12.2 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 12/05/2021 - 07:19

momentos no puedo decirlo por desconocerlo, ahora mismo no dispongo de dicho dato, ...) fina forma de decir lo que decia el Màster "això no toca" como si fuera un Rey, desnudo o vestido, pero un Rey.
Y ni soy renegada, ni de la Cofradía del Santo Reproche, pero Sra. Budó yo no la creo o tuteándola yo no la creo.
Ni se mezclan cosas, en mi libre

#12.3 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 12/05/2021 - 07:21

ni sienten dolor, salvo que sean familia directa, amistades intimas o superficiales o saludados, cosa que tiene su lógica por otra parte. También dudo de la gestión de la pandemia, muchas veces a remolque de intereses abyectos económicos y políticos, vaya si se me permite disentir.
No han puesto toda la carne en el asador...si hubiera sido el

#12.4 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 12/05/2021 - 07:23

tema del "prucés" se hubieran dejado la piel, pidiendo luego precio para reestablecer hasta cualquier repliegue membranoso del cuerpo, repito cualquier y toda la piel, vía injertos de piel propia supongo, para no provocar rechazos.

#11 Estefania M.A., Sitges, 11/05/2021 - 22:14

"la xifra exacta no li podria dir" (frase sentida més d'un cop quan no té ni pxta idea)... però la té apuntada clar

#10 Soloesmiopinion, Tabarnia, 11/05/2021 - 18:14

Que poco sensible eres, Rius. Recordar apenas poco más de 20.000 fallecidos por Covid, en vez de honrar la memoria de los millones de bajas sufridas el 1-O. Ens volen aixafar!!!!

#9 Jvcs, Barcelona, 11/05/2021 - 17:38

Indecencia la del maldito desgovern manos manchadas de muertos como perros sin atención medica.
Decencia sin duda llegará el dia que este desgovern este sentado en un banquillo , deben explicar muchas conductas negligentes al pairo.
Decencia y dimision no existe para estos cafres !

#9.1 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona is not Cataluñistan , 11/05/2021 - 21:16

Lo dudo, al igual que lo dudo con la Famiglia, de momento la cuenta misales se libra haciendo un Virgen de Lourdes como el Pinochet

#8 Albert, BCN, 11/05/2021 - 16:54

Gobernar para ellos es repartirse el pastel... no hay mas, no toman decisiones.