Unes 3.000 persones s'han concentrat aquest dissabte als carrers de Barcelona per defensar la "seguretat pública i dignitat policial". Una manifestació que aplega als sindicats de Mossos d'Esquadra, Guàrdia Urbana i Policies Locals.
La manifestació ha començat a les 18:30 al Parlament de Catalunya per dirigir-se fins a la plaça Sant Jaume, on posarà fi la concentració. Els sindicats van començar fa setmanes una ronda de reunions amb els grups parlamentaris d'ERC i JxCat i el conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena. La previsió era reunir-se també amb el president de la Generalitat, Pere Aragonès, però encara no tenen data. Els sindicats remarquen que ni tan sols han obtingut resposta a la carta adreçada al president, on demanaven la trobada.
RECORDA !!!
— SME (@smemossos) October 23, 2021
Avui #23Octubre a la tarda, tens una obligació. VINE!
Parlament de Catalunya
18:30 h
Per la #SeguretatPublica, pel #Respecte, per la #DignitatPolicial. pic.twitter.com/axtrsmxsfE
"Als col·lectius professionals a qui representem no els agradaria tenir la sensació que el comandament suprem del cos de Mossos d'Esquadra i primera autoritat de Catalunya dona l'esquena a la situació que pateix el servei de seguretat pública", manifesten els sindicats a través d'un comunicat.