Publicitat
Societat · 28 de Juliol de 2013. 20:28h.

Cadena humana per la independència al Mundial de natació

Centenars de persones reivindiquen la voluntat "de tenir un estat propi"

Cadena humana per la independència al Mundial de natació

Imatge de la cadena humana

El Col·lectiu La Natació Catalana per la Independència, l'Assemblea Nacional Catalana i la Plataforma ProSeleccions Esportives Catalanes, ha organitzat per aquest diumenge una cadena humana per la independència, en la qual hi han participat mig miler de persones.

Aquest acte ha servit per a reivindicar "la voluntat de la gent del món de la natació (i d’una gran majoria de la societat civil) de tenir un estat propi". La cadena s'ha fet a les 20h davant les piscines Bernat Picornell.

El passat 18 de juliol es va presentar el Col·lectiu La Natació Catalana per la Independència, associació, formada per persones del món de la natació, del waterpolo, de la sincronitzada, dels salts, d’aigües obertes i de màsters amb el suport de l’Assemblea Nacional Catalana i de la Plataforma ProSeleccions Esportives Catalanes.

Durant la presentació es va informar que la cadena humana era una de les accions reivindicatives que volia dur a terme durant el Mundial, amb l’objectiu d’adquirir visibilitat coincidint amb el primer dia de les finals de natació, amb els vuitens de final de waterpolo i l’últim dia de les finals de salts.

Imatge de la presentació del col·lectiu (Foto:natacioindependencia.wordpress.com)

Publicitat
Publicitat

88 Comentaris

Publicitat
#41 jordii, bcn, 29/07/2013 - 15:26

pero si ereu 4 gats i 3 de aquesta porqueria de plana . feu eol que voilgueu pero el vostre pais es i sera sempre espanya us agradi o no sou i sereu espanyol i mai mai cat sera independent. no perdeu mes el temps , amb tonteries

#40 Rafel de Rubí, Rubí (Nació Catalana), 29/07/2013 - 14:41

És incomprensible que si "Escaña", té tant segur que una majoria de catalans, no volem la independència, per què tants impediments perquè celebrem un referèndum d'autodeterminació ???.
Visca Catalunya independent !!!!!!!!

#40.1 Barcelonino, Barcelona, 29/07/2013 - 15:20

T'ho explico: sou uns ploms i teniu a l'abast quasi tots els mitjans que no heu pogut prohibir o tancar. La campanya pel referèndum seria pitjor encara que la de l'estatut aquell "tan" votat, insuportable pels que hi estem en contra. És natural que no tinguem gaire ganes, oi?

#40.2 Rafael, també de Rubí, Rubí, 29/07/2013 - 18:20

Encara que el Govern d'Espanya tingués la seguretat total que el "no" a la independència guanyaria amb el 95% dels vots, la seva obligació és no convocar aquesta xarlotada. El seu deure és evitar que els capitostos de Catalunya, amb la seva política d'odi ens porti a la ruïna moral.

#40.3 Manuel, Lleida, 01/12/2015 - 11:34

El tiempo deja a cada cual en su lugar. Mirate el numero de votos del 27-S.

#39 alicantino, alicante ESPAÑA, 29/07/2013 - 11:14

Lo que dice Ussía, con un tanque basta y sobra; hay que ver lo ridícula que es esta chusma.

#39.1 tino, bcn, 29/07/2013 - 13:05

A qué huele por aquí ?

Ah si ... a pánico !!!!

#38 alicantino, alicante ESPAÑA, 29/07/2013 - 11:11

En verdad, observo que pese a lo organizados que están y en las actuales circunstancias, es decir, echando el resto como hacen, no veo demasiado fervor, mas bien, van espaciaditos para ocupar algo más de terreno; vamos, cuatro y el cabo, la chusma amargada q no tiene nada q hacer los domingos