Publicitat
Societat · 28 de Juny de 2012. 21:11h.

Camats 'talla' la Via Laietana

La diputada d'ICV dóna suport a les ONG que protesten contra les retallades de la Generalitat

Camats 'talla' la Via Laietana

Camats, a l'acte de suport als cooperants tancats a Via Laietana

La portaveu d'ICV al Parlament, Dolors Camats, ha tallat la Via Laietana aquesta tarda en suport a la quarantena de cooperants tancats a la seu de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament. Els membres de les ONG protesten per les retallades de la Generalitat.

També hi han anat l'economista Arcadi Oliveres i l'exdirector general de Cooperació al Desenvolupament i Acció Humanitària, el republicà David Minoves. Dins, una quarantena de persones s'hi han tancat aquest divendres per protestar per la disminució de les subvencions a la cooperació internacional.

Els activistes s'han queixat que no els han permès rebre begudes de les persones que els donen suport des de fora. Agents dels Mossos d'Esquadra vigilen que ningú més entri a la seu del Departament.

Les persones tancades han exhibit cartells on es podia llegir: "Mas no vol pagar. Milions de persones als països del sud se'n veuran afectades", "falten diners o voluntat política?" o "0,7 per cent, ni un pas enrere!"

Minoves, a Via Laietana

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#14 felip, bcn, 29/06/2012 - 14:19

Jo els vaig veure (per sort no a la Camats) Eren 4 gats que van montar un bon ciri al transit de Barcelona

#13 Esther, Barcelona, 29/06/2012 - 11:15

Després diran que la societat civil, espontaneament, ha protestat ... JA ... tot orquestat des del tripartit, aquesta vegada li ha tocat a ICV ...

#12 josep, barcelona, 29/06/2012 - 10:25

aquin tenim el gran exemple del que serveixen les esquerres en aquest país, inútils redomats que només serveixen per fer-se la foto i enfonsar un país quan tenen una mica de poder

#11 Jordi, Vilanova, 29/06/2012 - 10:24

Els d'ICV són uns demagogs compulsius i uns incendiaris polítics, diuen no retallades a educació i sanitat (80% pressupost Govern) xk son prioritat. A sobre tenen la barra de dir no retallades cooperació, ni cultura, ni en res de res xk tot és prioritat..... així doncs km paguem el seu deute? penós

#11.1 Josepet, de Sant Celoni, 29/06/2012 - 11:51

El deute el paguem amb impost de successions, perseguint a evasors fiscals, no pagant 23 milions d'€ a Microsoft,... Tu si que ets un demagog!

#10 Àlex, BCN, 29/06/2012 - 10:21

Aquesta Camats inqüestionable Minoves son els que van incrementar la plantilla de l'Agència de Cooperació amb amics i familiars: de cinquanta van passar a cent persones!

#10.1 Josepet, de Sant Celoni, 29/06/2012 - 11:46

S'ha de ser ignorant per dir tanta tonteria en una sola frase, si no saps de que parles millor callar.

#10.2 DESENGANYAT, BARCELONA, 29/06/2012 - 12:49

ICV va vatre el rècord, durant el tripartit de col·locar parents i amics a l'administració pública, fent posicions apanyadesa a través del seu sindicat ccoo. Va superar, de molt ERC, que ja és dir.

#10.3 Josepet, de Sant Celoni, 29/06/2012 - 13:27

Tranquil, mai superaran el rècord de 23 anys de pujolisme!

#10.4 Josepet, de Sant Celoni, 29/06/2012 - 13:44

Tranquil, el rècord de col·locar parents i amics el té els 23 anys de pujolisme, poca memòria tenen alguns....